מדיני המסע המדיני של נתניהו לארצות הברית לכינוס עצרת האו״ם בניו יורק -

פרטנרית

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
fb8eb16d6547dba4286a.jpg
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

נתניהו נפגש עם נשיא דרום קוריאה והזמינו לביקור בישראל​

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול. נתניהו לנשיא דרום קוריאה: "אם נשתף פעולה, נצליח עוד יותר יחד"​

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש (רביעי) עם נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק.

המנהיגים סקרו בשיחתם היום שורה ארוכה של תחומים לשת״פ, וסיכמו לקיים עבודת מטה מתואמת על מנת לבחון את האפשרויות הגלומות בכל נושא ונושא. כמו כן נדונו בשיחתם סוגיות בינלאומיות ואזוריות אקטואליות.

רה"מ נתניהו אמר בפתח פגישתם: "תודה לך הנשיא, אני שמח לקבל את פניך. לישראל ולדרום קוריאה יש הזדמנויות נהדרות - שתינו מדינות דמוקרטיות המפתחות טכנולוגיות שצופות פני עתיד. אני נוהג לומר ש'העתיד שייך לאלה שמקדמים חדשנות' - ושתינו אומות שבולטות בחדשנות. אם נשתף פעולה, נצליח עוד יותר יחד".

נתניהו הוסיף: "תחילה, אנצל את ההזדמנות הזו על מנת להזמינך לביקור בישראל. כך תהיה הנשיא הדרום קוריאני המכהן הראשון לבקר בישראל. אני זוכר לטובה את ביקורי בארצך, וביקורך אצלנו יהווה הזדמנות מצוינת לחיזוק קשרי הידידות ההדדיים.

ובהזדמנות זו, כדאי שתצרף לביקורך משלחת אנשי עסקים מתחומי הטכנולוגיה, על מנת שנעבוד יחד - כדי להאיץ בעתיד לא רק את הסחר בינינו, אלא גם את המיזמים המשותפים והמחקר והפיתוח שלנו. ברוח זו אני מברך אותך כאן כידיד נהדר של ישראל".
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען

המסע המדיני בשיאו: ראש הממשלה נתניהו ינאם אחה"צ באו"ם​

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנאום בשעה 16:15 שעון ישראל בעצרת הכללית של האו"ם. נאומו יהיה נקודת השיא של נתניהו בביקורו המוצלח בארה"ב במסגרתו נפגש עם נשיא ארה"ב ביידן וכן נפגש לראשונה עם נשיא טורקיה ארדואן. מה נתניהו צפוי לומר? כל הפרטים​

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנאום בעצרת האו"ם בשעה 16:15 שעון ישראל במה שיסמל את אחת מנקודות השיא של ביקורו בניו-יורק. זאת, לאחר הפגישה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שבה השניים התייחסו גם למגעים המתקדמים סעודיה. וכן פגישה ראשונה עם נשיא טורקיה ארדואן.

על פי הערכות, ראש הממשלה נתניהו צפוי לעסוק הפעם בנאומו יותר בהסכם המתגבש עם סעודיה ופחות על סוגיית הגרעין האיראני. ראש הממשלה כמובן לא יוותר על העלאת הסוגייה האיראנית אך כאמור ימעט בזה בניגוד לפעמים קודמות.

בסביבת ראש הממשלה מתייחסים לנאום באו"ם ברצינות רבה, גם במישור הבין-לאומי וגם במישור הפנימי. בשנים הקודמות נתניהו היה נוהג להעביר מסרים בשני הערוצים האלה - גם לקהילה בעולם וגם לארץ.

נתניהו יהיה הנואם השני באו"ם וגורמים בסביבתו אומרים כי עד הרגע האחרון נערכות ההכנות לנאום והמשמעות היא שהעבודה על הדברים שנתניהו יגיד בנאומו נמשכת עד הרגע האחרון.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
סקר 'דיירקט פולס': 61% סבורים שביקור נתניהו בארה"ב חשוב ומועיל. 32% חושבים שהביקור מיותר וללא הישגים. 7% ללא עמדה בנושא.
סקר 'דיירקט פולס': 55% סבורים שהפגנות המחאה נגד רה"מ נתניהו במהלך ביקורו בארה"ב, פוגעות באינטרס הלאומי. 42% סבורים שלא. ('ערוץ 14')
####
ראש הממשלה נתניהו ורעייתו הגיעו כעת יחד עם הפמלייה לבניין עצרת האו"ם לקראת הנאום בשעה 16:15.
 

איש אחד הלך

משתמש סופר מקצוען
׳ווינט׳: מאות בני אדם מפגינים מחוץ למטה האו״ם בניו יורק לקראת נאומו של רה״מ נתניהו. כמה מטרים משם התאספו קומץ מפגינים התומכים בראש הממשלה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  18  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה