פורים הכרת טוב למנהלי התחנה (משנת יוסף, בקהילה שלך וכדו')

תמרית

משתמש רשום
הי
אני מנהלת או מתנדבת או איך שתרצו ורוצה לכתוב שהעבודה מתישה פיזית ונפשית.
ההתעסקות עם לקוחות היא מטרידה. אנשים מגיעים לפני המכירה אחרי המכירה.
החוסר טאקט הוא מפחיד-יש לי שכנות שרואות אותו רואות משנת יוסף. אין מילה חוץ מזה(כמובן חוץ מלוות דברים)
מתקשרים בכל שעות היום ואני עובדת אצלם! הם שילמו לי 3 שקלים דמי תחנה(שאגב, לכל הדואגים זה לא בדיוק 3 כי זה משולם בתלוש. תעשו את החשבון לבד) אבל בפועל הם מגיעים אחרי שעות המכירה לקחת את המוצרים מהבית(אני לא יכולה להיות רשעית ולהשאיר את זה ברחוב ככה לבד או להחזיר למשנת יוסף והלקוח יצטרך לשלם)
ההקפדה של שעות הגברים והנשים גם מתיש. כאילו אנחנו ילדים בגן. מפחיד.
ותאמינו לי שאני חזקה. עומדת על המשמר והכללים ועדיין זה מתיש ומתסכל.
לעניין משנת יוסף בתור מנהלת תחנה אין לי מילת ביקורת עליהם.
מדהים להתעסק איתם. יש עם מי לדבר. יש להם ראש גדול והם יודעים מצויין לעבוד(למרות שהלקוחות מלאים טענות. אי אפשר לחשוף מה קורה מאחורי הקלעים אבל הם מדהימים. שתדעו...........
בהצלחה
 

תמרית

משתמש רשום
אצלנו הילדים של כל השכונה מסדרים את המשטחים, מנקים אחרי,
האחראית על התחנה באה כשהכל כבר מסודר.
כן?
אני מנהלת תחנה. זה טובה אישית למנהלת התחנה. היא צריכה לתת להם ממתק/כסף(ולקבל טלפון מההורים. לא ממתק כזה. בשום אופן לא כסף. רק פרס...)
 

תמרית

משתמש רשום
אם היו מציעים לתת משלוח מנות לבעל מכולת - הכל היה בסדר,
לתת לאחראים של משנת יוסף זה כבר מעצבן.

פשוט נמאס לשמוע על ה"ארגון חסד" וה"מתנדבים" של משנת יוסף.
לגיטמי להרוויח כסף, לגיטימי לארגן מכירה.
לא לגיטימי לקרוא לזה חסד והתנדבות.

[אני מכיר כמה אחראים - הם עושים בשביל מטרה אחת ויחידה להרוויח כסף. אם זה קצת כסף, כנראה שגם הקצת הזה חשוב להם.]
אני לא מסכימה איתך
 

studentit1

משתמש פעיל
הי
אני מנהלת או מתנדבת או איך שתרצו ורוצה לכתוב שהעבודה מתישה פיזית ונפשית.

הי, מחזיקה לך אצבעות, אהבתי מה שכתבת, כל הכבוד לך, והמון הצלחה, אל תתיחסי לכל צרי העין
שבטוחים שהם מבינים יותר מכולם.
מקווה שיש אצלך בתחנה אנשים טובים גם, שיודעים לפרגן.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
וכל מי שכתב כ"כ בביטחון על הביג בוס של משנת יוסף... אתם באמת מכירים אותו?
 

עפולה

משתמש מקצוען
וכל מי שכתב כ"כ בביטחון על הביג בוס של משנת יוסף... אתם באמת מכירים אותו?
לא מכירים אותו. אבל איננו רוצים שיעשה איתנו חסדים. רוצים יחסי מוכר/לקוח לא רוצים יחסי תומך/נתמך.
לא מהעומד בראש המכירה, לא ממנהלי התחנות האזוריות, ולא מנהג המשאית שמביא את הסחורה.

אינני מבין גדול בעסקים, אך נדמה לי שמכירות מעין אלו רוחיות פי כמה וכמה מכל צרכניה אחרת שלא תהיה.
גם אם זה לא כך זה לא אמור לעניין אותי כלקוח.

ומשכך, השימוש התמידי בטרימינולגיה של "חסד" עד כדי בקשה למשלוח מנות לאחראיים השונים, מהווה זלזול במושג האמיתי והקדוש של "חסד", שהוא מהדברים המאפינים את בני ישראל.
 

תמרית

משתמש רשום
לא מכירים אותו. אבל איננו רוצים שיעשה איתנו חסדים. רוצים יחסי מוכר/לקוח לא רוצים יחסי תומך/נתמך.
לא מהעומד בראש המכירה, לא ממנהלי התחנות האזוריות, ולא מנהג המשאית שמביא את הסחורה.

אינני מבין גדול בעסקים, אך נדמה לי שמכירות מעין אלו רוחיות פי כמה וכמה מכל צרכניה אחרת שלא תהיה.
גם אם זה לא כך זה לא אמור לעניין אותי כלקוח.

ומשכך, השימוש התמידי בטרימינולגיה של "חסד" עד כדי בקשה למשלוח מנות לאחראיים השונים, מהווה זלזול במושג האמיתי והקדוש של "חסד", שהוא מהדברים המאפינים את בני ישראל.
לא הגזמת
 

רפ

משתמש סופר מקצוען
לא מכירים אותו. אבל איננו רוצים שיעשה איתנו חסדים. רוצים יחסי מוכר/לקוח לא רוצים יחסי תומך/נתמך.
לא מהעומד בראש המכירה, לא ממנהלי התחנות האזוריות, ולא מנהג המשאית שמביא את הסחורה.

אינני מבין גדול בעסקים, אך נדמה לי שמכירות מעין אלו רוחיות פי כמה וכמה מכל צרכניה אחרת שלא תהיה.
גם אם זה לא כך זה לא אמור לעניין אותי כלקוח.

ומשכך, השימוש התמידי בטרימינולגיה של "חסד" עד כדי בקשה למשלוח מנות לאחראיים השונים, מהווה זלזול במושג האמיתי והקדוש של "חסד", שהוא מהדברים המאפינים את בני ישראל.
א. ברגע שהיחסים יהיו יחסי מוכר/לקוח אוטומטית המחירים יקפצו. כי המטרה של המוכר היא אך ורק להרוויח כסף. ואז במקום למכור מרכך כביסה ב-6.8 ש"ח, הוא יימכר ב-10 ש"ח וה"לקוח" יהיה המפסיד היחיד.
ב. אין כאן יחסים של תומך.נתמך אלא של עוזר/נעזר (אם כל כך משנה לך הטרמנולוגיה). אין שום ספק שמשנת יוסף עוזרת לאלפי משפחות לגמור את החודש בכבוד ולא להתקמצן על מוצרים בסיסיים.
ג. גם אם יש מי שמרוויח מיליוני שקלים מהמיזם הזה, זה לא הופך את האחראים הצדיקים לרודפי בצע. רובם ככולם עושים זאת בשביל חסד ולא בשביל הגרושים שמקבלים. ואם אתה נעזר במשנת יוסף, אתה חייב להם הכרת הטוב (לפי הכלל שככל שבן אדם מרוויח יותר כך הוא זכאי לפחות הכרת הטוב ולהיפך).
ד. איני מבינה גדולה בעסקים, אך נראה לי שמכירות מעין אלו רווחיות פי כמה וכמה פחות מכל צרכניה אחרת שלא תהיה. (וכשאתה תסביר את השערתך לגבי הרווחיות, גם אני אסביר).
ה. המיזם הזה הוא אחד המייצגים את החסד של עמ"י שמונע מאנשים להגיע לפת לחם ולהזדקק לכספי צדקה, ולא משנה מי מרוויח (אם מרוויח) בדרך וכמה. גם עובדי עזר מציון מקבלים משכורות. אולי גם הוא לא ארגון חסד?


ו @תמרית אל תקחי אישי את התגובות הלועגות, כל מי שמכיר מקרוב מנהלי תחנה יודע את האמת. המשיכי לעשות חיל - יש לך זכויות עצומות. ממש לא כל אחד יכול לעמוד בזה.
 

gityl

משתמש רשום
איננו רוצים שיעשה איתנו חסדים. רוצים יחסי מוכר/לקוח לא רוצים יחסי תומך/נתמך
אם כך אתם מוזמנים לגשת לסופר הקרוב.
מסתבר שישנם אנשים שכן רוצים להיעזר, וגם מסכימים עם זה שמי שמפעיל מערך חסד גדול כ"כ אמור להתפרנס ממשהו (ואני מתכוונת לביג בוס, שאמנם אין לי מושג כמה הוא מרוויח, אבל ברור לי ואני מקווה שכן), ומוכנים אפילו להכיר טובה.
 

צבייון

משתמש מקצוען
רוצים יחסי מוכר/לקוח לא רוצים יחסי תומך/נתמך.
לא מהעומד בראש המכירה, לא ממנהלי התחנות האזוריות, ולא מנהג המשאית שמביא את הסחורה.
כדאי באמת שתלך לקנות בסופר הקרוב ותרגיש את ההבדל בכיסך ואז תדע להעריך יותר, וכמו שכבר נכתב ברור כשמש שאלולי משנת יוסף המחירים כבר מזמן היו מרקיעים שחקים.
לא יאומן איזה מרירות יש כאן לאנשים.
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
רעיון, שיעשו בתפריט המכירות [באופן חד פעמי] מתנה כספית למנהלי התחנה!
אולי שחברת [אגב, לא מבין למה זה מוגדר כעמותה] "משנת יוסף" תתן להם שקל מול שקל......[כמו מצינג']
 

horseman

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כדאי באמת שתלך לקנות בסופר הקרוב ותרגיש את ההבדל בכיסך ואז תדע להעריך יותר, וכמו שכבר נכתב ברור כשמש שאלולי משנת יוסף המחירים כבר מזמן היו מרקיעים שחקים.
לא יאומן איזה מרירות יש כאן לאנשים.
בנינו, "חוויות" הקניה הסחיבות והגשם,
וכן, גם הפירות והירקות שמדי פעם ברמה מאוד נמוכה!
לא מצדיקות תמיד את ההבדלים במחירים, שהם לא כאלו בשמים!!!
אפילו שקיות לא מצאו שם לנכון לספק לקונים [אפילו בתשלום].
 

rew3020

משתמש מקצוען
חס וחלילה שישמע זלזול במנהלי התחנות.
גם אם הם עושים את זה בשביל להרוויח על אחת כו"כ אם זה בהתנדבות, יש הכרת הטוב לכל אדם שבזכותו הוטב לי.

האמירה מכוונת נגד מנהלי החברה משנת יוסף, על השימוש המופרז והמעוות במושגים של חסד והתנדבות.
ואולי כמו שכתבו, שבזכות המיתוג המעוות הם עושים בזול... אולי.... אבל זה עדיין צורם.
 

kaduri

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
היה בעל קורא אחד שהכין את הקריאה בכל שבת במשך 8 שנים
שבוע אחד אשתו ילדה, הוא היה חולה והיה צריך להשגיח על הילדים ולא הספיק להכין את הקריאה..
בליל שבת חיפש מחליף וכשלא מצא ניסה להכין את הקריאה במשך הלילה עד שנגמר מעייפות...
בבוקר קם באיחור ורץ והגיע בדיוק לקריאה מתנשף...
בכבוד כהן...
והוא מתחיל לקרוא ופתאום קורא לאט מהרגיל והצליחו לתפוס אותו על 7 טעויות בטעמים ועוד 2 טעויות של מילים...
בסוף הקריאה באו אליו אנשים "חזק וברוך! פעם באה תשים לב יותר"
והוא מרגיש "סוף סוף שמישהו שם לב שיש פה בעל קורא קבוע שמכין כל שבוע את הקריאה..."

רק כמשהו חסר מרגישים. כבני תורה צריך לשים לב יותר ליחס ולהעריך גם את מי שעושה את העבודה שלו ומקבל על זה שכר..
כי אם הוא לא היה... רק תתארו איך הרחובות היו נראים בלי מנקי רחובות ובלי עובדי תברואה שמפנים את פחי הזבל.. כמה טובה צריך להכיר להם..

מגעיל לקרוא את התגובות פה...


הלוואי שהיה לנו את המשנת יוסף הזה ביישוב שלנו...
 

הר הבשן

משתמש מקצוען
אני שואל שאילה אבל מבקש בכל לשון של בקשה לא להפוך את זה להיתנגחויות בעד או נגד משנת יוסף וליהוי ידוע שע''פ ה''חפץ חיים'' לומר על חנות שהיא יקרה זה לשון הרע גמור, ולגוף השאילה בתור אב לילדים קטנים שצריך כל פעם להיסחב להוציא מהקרטונים ולהביא את המצרכים שהזמנתי הביתה בקיצור אין ספק שבחנות מתחת לבית הכל פשוט יותר מכל הבחינות מי יודע להגיד לי בערך כמה אחוז זה פחות ממחיר של סופר ממוצע או על כל 1000 ש''ח שאני קונה במשנת יוסף כמה אני חוסך אדגיש שוב לא שאלתי אם זה שווה לקנות שם או לא אלא מי יכול לספק לי ניתוח צרכני כלכלי כמה אני חוסך באחוזים
 

Aארי

משתמש פעיל
עימוד ספרים
עריכה תורנית
בענין משנת יוסף, קודם כל ברור שהוא חסך למשפחות מאות שקלים בחודש, בדוק.

ולענין מה שהוא / הם מרוויחים, חושבני שכדאי לצטט מספר אפריון שכתב רבי שלמה גאנצפריד בעל קצוש"ע פרשת משפטים:
עוד נ"ל עפ"י מה שראיתי פי' הפסוק [קוהלת ה' י"א] מתוקה שנת העובד אם מעט ואם הרבה יאכל, והשבע לעשיר איננו מניח לו לישן. כי האדם מצד עצמו אם לא היה מסתכל באחרים היה מסתפק במה שיש לו, ואך ע"י מה שהוא מסתכל באחרים שיש להם יותר זוהי מדויהו. וז"ש מתוקה שנת העובד, כלומר שהיה מתוק לו אם מעט ואם הרבה יאכל, רק והשבע לעשיר, כלומר מה שהוא רואה שהעשיר שבע יותר, זהו איננו מניח לו להעובד לישן. ולפי"ז י"ל דלהכי כתיב הברכה בלשון יחיד, להורות כי לא תחשב לו הברכה רק אם יתראה ליחיד שלא יסתכל באחרים, אבל אם יסתכל באחרים ויראה שהם עשירים ביותר, לא תחשב לו ברכתו כי יתקנא בהם:
כל מילה נוספת מיותרת...
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
לכל הממורמרים, אפשר לכוון בשעת הקניה לשם מצוות חסד עם עשרות בני תורה שעובדים במחסנים לארגן את הסחורה. במקום לפרנס בני דודים אויבים.
 

הר הבשן

משתמש מקצוען
בענין משנת יוסף, קודם כל ברור שהוא חסך למשפחות מאות שקלים בחודש, בדוק.
1,מיאות שקלים זה מאתיים או תשע מיאות....2,וגם תלוי באיזה סכום אני קונה בחודש ב500 או ב3000 אשמח מי שיודע לומר לי כמה זה חוסך באחוז
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה