• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

הילדים המיוחדים מאזור הדרום מתחננים...

גוץ

משתמש פעיל
ארגון "לב לרפואה", נפתח לעזר וסיוע לילדים מיוחדים ולמשפחותיהם בערי הדרום (באר שבע, אופקים, ויש ביקוש לעוד..) ששם חסר את הארגונים המצויים בערי המרכז.

הארגון מפעיל מועדוניות מספר פעמים בשבוע בשעות אחה"צ, כשהילדים המיוחדים סיימו את הלימוד במוסדותיהם, וכן בשבתות ובעתות מזדמנות, ע"מ לתת עזרה והצלה להורים שיוכלו לנצל את שעות הפנאי, וכן מענה לצרכים המיוחדים של הילדים האלה.

אנא תנו יד וכתף ע"מ שנוכל להמשיך את הפעילויות האלו ולצרף משפחות נוספות המחכות לעזרה הכבירה הזאת.

הנה הקישור לתרומות.


https://www.lev-larefuha.co.il/

וגם סרטון ברכה של הגר"ח קניבסקי שליט"א.
 

קבצים מצורפים

  • VID-20190314-WA0074.mp4
    6.5 MB · צפיות: 19

גוץ

משתמש פעיל
מכתב שכתבה לנו אמא של ילד מיוחד מהדרום.
דמעות של אמא
יושבת ענת בעיניים מצועפות מדמע ושפתיה ממלמלות תפילה חרישית לאלוקים… אנא אלוקים שבשמים, שמע נא לתחינתי, כי רק אתה תוכל להבין לליבי הקרוע… פיקדון יקר הפקדת בידי, פיקדון שהוא יקר לי מכל. ילד קדוש טהור וזך. לא סתם ילד אלא ‘ילד מיוחד’, כן, יוסף שלי, בעל הנשמה הגבוהה שאותה הענקת לי במתנה מלפני כיסא כבודך… אך אנא ריבוני, קשה לי, אוי, קשה לי מאד!!! אמש, כאשר שבתי מעבודתי וחגית בת התשע הביאה את העבודה שעשתה בבית הספר, כמעט ולא היה לי זמן ולו להעיף מבט אחד מרוכז לעברה… כי כן, הייתי עסוקה בלהאכיל את יוסף שלי החמוד, שאינו יודע ללעוס כפי שכל בני גילו עושים… וכששלמה שב אף הוא מהגן, כי אז, לא הצלחתי לתת ולו רגע אחד קל של תשומת לב. אוי, כה קשה היה לי אז, עד כי חשתי את דמעתי זולגת על לחיי. אוי, ריבונו של עולם, תן לי את הכוח ואת הזמן להעניק לילדיי את הכל, כן, את כולי לכולם, לחייך, לתמוך, להחמיא, גם ליוסף המיוחד שלי וגם לחגית ולשלמה, אוי ריבוני שלי, הבט משמיים ושמע נא אל תחנתי, אנא, תן לי את הכוח ואת העת להעניק לשלושת ילדיי הרכים והמתוקים את היחס והיד המלטפת…
 

גוץ

משתמש פעיל
unnamed (1) (1).jpg
unnamed (3) (1).jpg
 

זה העיקר

משתמש צעיר
מוזיקה ונגינה
אולי תסבירו יותר מהו הארגון הזה, הרי יש גם עזר מציון?
 

גוץ

משתמש פעיל
בפיריפריה כמו אופקים באר שבע אין את האירגונים האלה, ואנחנו ממש קרש הצלה למשפחות, וארגון קורס, אנא אל תעמדו מנגד,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה