אטרקציה הייתם היום בעולים לירושלים?

מיכל פרוג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
איזה ריק?? היה ממש צריך לפסל דרך בכל המתחם. בבוקר. לא עמדתי בעומס
כנראה גם תלוי שעות
הייתי קרוב לשעה במתחם לא היה עמוס , בכל מתנפח קפצו כמה ילדים והתחלפו כל כמה דקות
השולחנות של הציורים היו ריקים ברובם וגם הפופים.
 

hilasg

משתמש פעיל
לדעתי היה מיותר לשים להם כיפות בכלל
מה אכפת לי אם הם אתיופים / חילונים או חרדים?
נכון,
זה לא שיח רלוונטי ואם הסדרן הוא חילוני מישהו מתחלחל?
סתם קטנוני בעיני..
ואם הם לא חרדים, אפשר לשאת תפילה בלב שיחזרו בתשובה וזהו לשחרר את זה.
די מעצבן שאנשים מסתכלים על הדברים האלה, אחים אנחנו די..
העיקר שיחזרו בתשובה שלימה בעז"ה
 

מבריק הפלא

משתמש סופר מעניין
מנוי פרימיום
הייתי בראשון בבוקר עם ילדים קטנים
הגענו בערך ב10 ורבע
מייד הלכנו למתקנים בחוץ (התור היה נסבל בהחלט) הספיקו מטוסים, גלגל ענק, קרוסלה וארטיקים.
ב11 נכנסנו פנימה והלכנו למופע תוכים
אח"כ בערך ב12 הלכנו לג’ונגל ירושלמי -מאוד נהנו להחזיק ארנבות ונחש (הגדולה יותר בת 8 נכנסה למופע)
יצאנו משם לתחרויות ורכבת הג’ונגל.
בילינו בעולם לקטנטנים
עם מתנפחים וציורים
ומשם למופע הגדול ב2
 

ייחיאל

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
WhatsApp Image 2023-08-13 at 12.15.30.jpeg
 

ייחיאל

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
לגבי העומס:
השנה נמכרו כרטיסים בדיוק כמו שנה שעברה אבל השנה חם. ובגלל החום אנשים מעדיפים לוותר על המתקנים בחוץ ולהתמקד במה שקורה בתוך הבניין ולכן מאוד עמוס בבניין. גם אם זה אנחנו מנסים להתמודד (הוספנו מופעים באולם טדי) ועדיין עמוס.
לגבי האקרובטים והלוליינים בהופעה:
המוצר הזה הוא מוצר חילוני הוא לא דתי ובוודאי לא חרדי, נקודה. ועדיין אין שום סיבה שאנחנו החרדים נפסיד ולא נהנה מדברים שאין איתם בעיה. ולכן, אנחנו מנסים לגייר ולהתאים את זה כמה שיותר, בלבוש, בתנועות מתאימות ובקטעי קישור. זה עדיין לא הופך את זה לחרדי אבל זה בהחלט לא מציק בעין (לרוב האנשים). אין שום סיבה שנוותר על שואו בגלל שאנחנו חרדים (חיפשנו אמנים חרדיים בנרות אבל עדיין אין ברמה הזאת)
ובקשר למה שנכתב ע"י ציפור כחולה:
אף אחד לא ניסה להשוות את לימוד התורה ללוליינות או את לימוד התורה לאקרובטיקה אבל המסר יכול לעבור גם באמצעות הדברים האלו
(מצרף פה את הטקסט שנכתב על ידי (אברך חסידי) ומושמע במעברון שלפני האקרובטיקה כדי להוכיח:
והתורה, התורה מביאה לשמחה.
וכשהאדם שמח הוא עולה ומתעלה.
והשמחה בכוחה לשבר כל גבול ולהרים את המחזיק בה לפסגות וגבהים עצומים, גבוה מעל גבוה.
והאדם המתעלה, אל לו לחשוש, ייתכן והוא יפול, יכול שהוא ימעד, אך, המחזיק בתורה, מלטש היהלום, בטוח יקום, בטוח יחזור להתעלות. הן כבר נאמר: שבע פעמים יפול צדיק וקם.
וזוהי ירידה שהיא צורך עלייה.
אך חובה על המטפסים אל הפסגה לזכור, כי גם בנפילתם, במעידתם, בירידתם, עליהם ליפול עם רגליים יציבות על הקרקע, להכשיר את הקרקע להמשך הטיפוס.
עלה נעלה כי יכול נוכל, וכשנעלה, ברננה נעלה.)
 

אלף-בית-גימל

א. ב. ג.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
היינו שם היום ממש נהנו כל המשפחה,
בפרט שהוסיפו דברים חדשים, כמו המשקפות תלת מימד, המופע אקרובטיקה המיוחד במינו (למרות ששכחו שם את ההפרדה בין גברים לנשים) והמצגת על החיות, וכמובן המופע שכל שנה מפתיע במיוחד,

דבר אחד נשאר בעיתי כמו כל השנים,
המעבר בין אזור התחרויות לאולם טדי, שבו יש גם את ההמתנה לחדרי המשקפות והקליקרים,
זה מעבר מעט צר, ובחצי שעה שבין המופעים הוא הופך לעמוס ומעט מסוכן* וגם לחוסר צניעות משווע (אלו יוצאים מהמופע ואלו רצים למופע)
אולי בחצי שעה שבין מופע נשים למופע גברים ובין מופע גברים למופע נשים יהיה בו תנועה חד סטרית רק לכיוון אולם טדי והכניסה לכיוון השני - לאזור התחרויות ולאולם המופעים תהיה מהכניסה הראשית

*מבקש בזאת סליחה בשם כולם מכל מי שנתקע באותו מעבר, פשוט הייתי חלק מאותם שהיו צריכים לנוע במהירות מכיוון המופע באולם טדי/מופע אקרובטיקה לאולם המופעים, לא היה מצב להתחשב בעומדים במעבר,
 

מיכל פרוג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
לגבי האקרובטים והלוליינים בהופעה:
המוצר הזה הוא מוצר חילוני הוא לא דתי ובוודאי לא חרדי, נקודה. ועדיין אין שום סיבה שאנחנו החרדים נפסיד ולא נהנה מדברים שאין איתם בעיה. ולכן, אנחנו מנסים לגייר ולהתאים את זה כמה שיותר, בלבוש, בתנועות מתאימות ובקטעי קישור. זה עדיין לא הופך את זה לחרדי אבל זה בהחלט לא מציק בעין (לרוב האנשים). אין שום סיבה שנוותר על שואו בגלל שאנחנו חרדים (חיפשנו אמנים חרדיים בנרות אבל עדיין אין ברמה הזאת)
ובקשר למה שנכתב ע"י ציפור כחולה:
אף אחד לא ניסה להשוות את לימוד התורה ללוליינות או את לימוד התורה לאקרובטיקה אבל המסר יכול לעבור גם באמצעות הדברים האלו
(מצרף פה את הטקסט שנכתב על ידי (אברך חסידי) ומושמע במעברון שלפני האקרובטיקה כדי להוכיח:
והתורה, התורה מביאה לשמחה.
וכשהאדם שמח הוא עולה ומתעלה.
והשמחה בכוחה לשבר כל גבול ולהרים את המחזיק בה לפסגות וגבהים עצומים, גבוה מעל גבוה.
והאדם המתעלה, אל לו לחשוש, ייתכן והוא יפול, יכול שהוא ימעד, אך, המחזיק בתורה, מלטש היהלום, בטוח יקום, בטוח יחזור להתעלות. הן כבר נאמר: שבע פעמים יפול צדיק וקם.
וזוהי ירידה שהיא צורך עלייה.
אך חובה על המטפסים אל הפסגה לזכור, כי גם בנפילתם, במעידתם, בירידתם, עליהם ליפול עם רגליים יציבות על הקרקע, להכשיר את הקרקע להמשך הטיפוס.
עלה נעלה כי יכול נוכל, וכשנעלה, ברננה נעלה.)
אני מסכימה עם כל מילה
רוב הציבור לא רואה בעיה במופעים האלו, המיעוט מאד שכן כנראה שבאמת לא מתאים לו ושלא יבואו.
אין סיבה ששאר הציבור יפסיד.
 

חדוי פלבני

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
שנה ראשונה שלנו בעולים לירושלים.
וחזרנו עמוסי חוויות. נהננו מכל רגע.
מראש הכנתי את הילדים שיש המון דברים, ואנחנו לא הולכים להספיק את הכל, כל אחד יחשוב מה הוא מעדיף.
הבנים הלכו לבד, בעקר להופעות וחידונים פחות ענין אותם לחכות בתור ללונה פארק.
הבנות היו בלונה פארק, המתנה של עד 10 דק' בכל אחד מהמתקנים (הגענו ב 4:15, ממליצה להגיע קודם...)
משקפי תלת מימד היו חוויה מוחשית ומדהימה, וגם שם לא חיכו הרבה זמן.
מופע הלולינים היה מטורף
המופע המרכזי היה מיוחד מושקע מאוד. לעניות דעתי הלולינים שם היו יחסית עדינים וכלל לא הורגש חילוניות.. (ישבנו בסוף, אולי בהתחלה זה נראה אחרת.)
הקטנות היו במתחם קטנטנים היה מלא- לא עמוס.
כל ענין העומס תלוי כנראה בשעות הפעילות ובזמן ההופעות.
כשכולם רצו לקרקס אנחנו נהננו בהמתנה קצרצרה בלונה פארק , ועל זה הדרך..

נכרת ההשקעה וחשיבה בכל פרט.
סיכום מוצלח לחופש.
 

פרפר

משתמש מקצוען
הם לא הגיעו ברגע האחרון
כמו שכתבתי הם הלכו לשירותים והגיעו כמה דקות אחרי
ישבו חצי שעה והמתינו במקום שלהם.

לגבי בעיה הלכתית - אני אשמח לשמוע מרב שיש בעיה הלכתית לתפוס מוקמות,
ועל איזה תורות את מדברת? לא היה תור להיכנס לאולם
התכוונו שאת מגיעה ושומרת מקום לאחרים שלא נמצאים. זו בהחלט בעיה, במיוחד אם זה בניגוד לכללים שקבעו מפיקי האירוע. אם כולם הגיעו וישבו חצי שעה קודם - לא אמורה להיות שום בעיה. כל אחד שומר את מקומו הוא.
 

מיכל פרוג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
התכוונו שאת מגיעה ושומרת מקום לאחרים שלא נמצאים. זו בהחלט בעיה, במיוחד אם זה בניגוד לכללים שקבעו מפיקי האירוע. אם כולם הגיעו וישבו חצי שעה קודם - לא אמורה להיות שום בעיה. כל אחד שומר את מקומו הוא.
שמרתי להם עד שהגיעו, זה היה כמה דקות לא הסתכלתי על השעון
 

לא לפרסום

משתמש פעיל
שמרתי להם עד שהגיעו, זה היה כמה דקות לא הסתכלתי על השעון
השעון זה לא העניין...
אם כשהם הגיעו כבר כל המקומות באזור היו תפוסים...וכל שניה בקשו לשבת במקום ששמרת..זה נקרא לתפוס...
נ.ב גם אני חוטא לפעמים בלתפוס[משתדל שלא].אבל אני לא גאה בזה.ולא מכריז מה הבעיה....
 

hilasg

משתמש פעיל
ההבדל הוא שהסדרן הוא רק בהפקה הטכנית, משא"כ הלולין שהיה אמור לייצג את התורה. בסוף הכל ענין של הסתכלות.
נכון לגמרי עניין של הסתכלות, בעינים שלי התורה גם של החילונים.
וב"ה הילדים חיים ונושמים תורה בתלמודי תורה ובבתים רואים את האבות שלהם.
וחיים חיים של תורה.
ואגב שליש מהציבור החרדי הוא חוזרים בתשובה,
מי יודע אולי הלבוש והתוכן ישפיע מהחוץ אל הפנים והם ישובו ליזכו לחיים שאנו זוכים להם.
 

hilasg

משתמש פעיל
הם לא הגיעו ברגע האחרון
כמו שכתבתי הם הלכו לשירותים והגיעו כמה דקות אחרי
ישבו חצי שעה והמתינו במקום שלהם.

לגבי בעיה הלכתית - אני אשמח לשמוע מרב שיש בעיה הלכתית לתפוס מוקמות,
ועל איזה תורות את מדברת? לא היה תור להיכנס לאולם
אם לא היה תור והם הלכו לשניה זה בסדר,
מתוך מה שכתבת - הבנתי אחרת.
אני בטוחה שיש בעיה הלכתית לגבי שמירת מקומות,
אם יש למישהו מקור לבעיותיות ההלכתית בכך אשמח.
למרות שזה די עניין של בין אדם לחברו.
 

האלמוני

משתמש מקצוען
אם לא היה תור והם הלכו לשניה זה בסדר,
מתוך מה שכתבת - הבנתי אחרת.
אני בטוחה שיש בעיה הלכתית לגבי שמירת מקומות,
אם יש למישהו מקור לבעיותיות ההלכתית בכך אשמח.
למרות שזה די עניין של בין אדם לחברו.
המקור זה 'תופס לבעל חוב במקום שחב לחברו', ואין שום היתר לעבור על זה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה