דרוש מידע היום קיבלתי מייל מוזר......

בר לוין

משתמש מקצוען
היי חבר יקר מכובד,



שמי רבקה וילסון, מארה"ב. אני קצין צבא, עובד במחנה הצבאי האמריקאי, במחנה הבסיס בסוריה. הבסיס הצבאי של ארה"ב נמצא מצפון לנהר הפרת, שלושה קילומטרים מעיירה ראוה, לאורך תוואי מרכזי המחבר את הגבול הסורי לכבישים המוליכים צפונה לעבר מוסול וממזרח לבגדאד.



אני רוצה שתדעו שאנחנו מותקפים על ידי מורדים כל יום ומכוניות תופת כאן בסוריה. ב -1 בינואר, במהלך משימת ההצלה שלנו לטייס ירדני במתקן ISIS, היה קרב אכזרי במיוחד בראגה, בירת איזיס בסוריה, לאחר שהביס אותם, נתקלתי בקופסת שני ציצים המכילה כמות עצומה של כסף השייך לחסות ולתומכים של ISIS, אשר אני מאמין כי הכסף נועד לקנות נשק ותחמושת, אז הסכמנו על ידי 9 קצין צבא במשימת ההצלה כי הכסף יהיה סגורה להיות משותף בין כל אותנו.



אחרי שחלקנו את הכסף, יש לי נתח של 5,700,000 $ (חמישה מיליון, שבע מאות אלף דולר ארה"ב) ארה"ב הממשלה הורה העברת מחדש של הצוות שלי לבסיס צבא ארה"ב נוסף הממוקם בדייר בין ירדן לסוריה, אז אני צריך את עזרתך לפנות את חלקי מכספי המדינה הזאת (סוריה) לארצך. לפני פקידי הצבא הבכיר יגלה את זה.



אני משדל לך לשמור את זה בטוח בשמי עד שאני בא אל המדינה שלך, זה ברור לי שאתה עלול להיות מפחד הצעה זו, אבל אני רוצה להודיע לך כי עשיתי סידורים מוצקים עם מטען אבטחה החברה המתמחים במסירה דיפלומטית והם הבטיחו להעביר את הקרן בשיטה דיפלומטית לכל יעד שאני בוחר. משלוח זה יהיה לטפל באופן חוקי על ידי חברת מטענים ביטחוניים ולא יהיה שום סוג של סיכון בתהליך ואת הכסף יהיה חתום לארוז בבטחה בתיבה דיפלומטית ואת תיבת דיפלומטי יהיה לספק לך במדינה שלך על ידי דיפלומט. החלטתי לפצות אותך עם 38% מכלל הכסף פעם אחת אחרי הכסף הוא נמסר לך, בעוד שאר היתרה תהיה ההשקעה שלי הון במדינה שלך.



בבקשה אני צריך את הביטחון שלך, כי אם הכסף הזה נמסר לך, כי אתה הולך להיות אמין כדי לשמור על הכסף בטוח עד שאני מגיע לארץ שלך לפגוש אותך, אז אנחנו מתכננים איך לחיות את החיים שלנו ואת ההשקעה עם זה .



ערעור אחד תשוקה אני אעשה לך היא לא לדון בעניין זה לצד שלישי, אם אתה לא רוצה לסייע לעסק הזה בבקשה למחוק את המכתב הזה מתיבת הדואר האלקטרוני שלך, כדי למנוע דליפה של מידע זה וזה יהיה מסוכן אותי מבוסס על העמדה שלי כאן.



בחרתי ליצור איתך קשר לאחר התפילה ואני מאמין שלא תבגוד באמון שלי ולא תסכל את החלום שלי, אם כי אתה עשוי לתהות מדוע אני כה חשוף את עצמי אליך ללא הקדמה רשמית, ובכן, אני אומר את זה משוכנע לי כי אתה האדם האמיתי כדי לעזור לי לקבל ולהשקיע את הקרן.



הערה; אני לא יודע כמה זמן אנחנו נשארים כאן וגורלי מאז שרדתי שני פיגועים כאן, מה שגרם לי לחפש אדם אמין ואמין כדי לעזור לי לקבל ולהשקיע את הקרן, כי אני אבוא מעל למדינה שלך להשקיע ולהתחיל חיים חדשים כחייל בדימוס.



אני מקווה ההסבר שלי ברור מאוד, אבל אם אתה צריך הבהרה נוספת רק תודיעי לי ואני יסביר עוד, אני רוצה להודיע לך כי כאן במחנה הבסיס הצבאי אנחנו לא מאפשרים לעשות שימוש בטלפון הנייד, אנחנו רק עושים שימוש בהודעות רדיו ותקשורת דוא"ל, לכן אנא תן לנו להמשיך לתקשר באמצעות דוא"ל במשך הזמן הממוצע.



באופן בלעדי, הלוואי שאתה יכול לשלוח לי תשובה מיד לגבי הצעה זו, התשובה דחוף שלך יהיה מוערך מאוד לפני שאנחנו relocated.



אני מחכה לקבל את התשובה שלך מקובל ברגע שאתה קורא את המכתב הזה.

נשיקה,



רבקה וילסון





























2 קבצים מצורפים
 

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
הפעולה הנדרשת במייל כזה:
upload_2019-7-31_17-12-29.png
 

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית

תורת עולם

משתמש פעיל
אתם מכירים את הספר על הFBI האמריקאי (לא זוכר את השם) אבל הסיפור הוא ממש דומה
עצרו את הזוג שהביאו אתם לאמריקה במרמה
 

פרי העט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כנראה ספאם. זהירות לא להגיב.
 

שרה100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
תגידו, איך אנשים עדין מעלים על דעתם שמילים כאלו אמיתיים, באמת?!
כל תקופה יש משהו שמעלה כאן פוסט כזה.
או על זכיה בלוטו או על ירושה של מאן שהוא. וכו'..
מילים כאלו אפילו לא קוראים .
.
למען האמת- גם כאן בפוסט קראתי רק את ההתחלה. כבר מכירה את המילים האלו.
 
נערך לאחרונה ב:

-LIGA

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
מה שהכי החשיד אותי, זה קצין בשם רבקה:p:p
 

מ. י. פרצמן

סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L
חייל בשם רבקה?
מוגבלות גוגל טרנסלייט.

באופן כללי, עדיף לא לפתוח בכלל מיילים בלתי מזוהים. הם יכולים לשאת איתם וירוסים ועוד שאר מיני מרעין בישין.
אפשר להגדיר בתצוגת ג'ימייל (גם באאוטלוק) תצוגה מוקדמת של ההודעה. כך ניתן לקרוא את המילים הראשונות, ולהחליט לבד, בתוספת בינה אנושית פשוטה, כי המייל הזה נשלח מהאקר/סוכן ביון/סתם משועמם מחוצ'קן שהחליט לנסות את מזלו.
יום אחד, אולי, עוד אכתוב ספר על כל העקיצות האלו. גולת הכותרת תהיה "למה אנשים עדיין מאמינים".
זה יהיה קומדיה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה