אני עם אבימי!נכתב ע"י אבימי;1715457:להפסיק מיד וכו'
או שבעצם זה אבימי איתי.
אני, ואבימי, - ביחד. באותו צד, נגד שאר העולם,
מי עובר לצד שלנו!
היום בלילה אנחנו סוגרים את הרשימה.
אבימי, מה קורה עם הכספים לאתגר אמרנו שאתה מטפל בזה.
אני עם אבימי!נכתב ע"י אבימי;1715457:להפסיק מיד וכו'
נכתב ע"י אבימי;1715457:להפסיק מיד את הגישה הצדקנית והמתחסדת הזו.
עושה רושם, שאם יילך ברחוב,
יהודי חסידי שנולד, שומו שמיים!, עם אף ארוך, כפוף קצת, ועיניים שובבניות ומתרוצצות,
יתנפלו עליו המגיבים הנזעקים לעיל וירגמוהו במקלדותיהם, בזעקם: כלח לך מרחובותינו, אנטישמי גרמני מזמנים חשוכים! איך אתה מעז להראות ככה, כשכולם יודעים, שיהודים הם רק ילדים בלונדים כחולי עין וצהובי תלתל או ישישים הדורי מראה עם זקן דמבלדור משתפל בגלים!
תרגעו.
מותר להשתמש בסטראוטיפים.
הפוגעניות היא בראש שלכם, ראש שחונך, למרבה הצער לסלוד ממראה של יהודי, שמה לעשות, בהרבה מקרים נראה ככה, וגאוותינו בכך! ר חיים מבריסק היה כפוף קומה ומאוד לא מרשים יחסית למדד הדוגמנים 2015. זה מנע ממנו לעצב את עולם הישיבות המפואר כמו שהוא נראה היום? בגאוניות וצדקות?
האם נעלב מזה שמישהו יגיד שרב גדול דור לא נראה חתיכי? נצחק לו בפרצוף!
במקרה שלנו ר יצחק הביא דמות של יהודי משעשע ועליז, בסטריאוטיפ יהודי קלאסי, מחויך ואוהב.
די להתקפל לתוך חשש מעלבון, ואנא, תנסו להגדיל ראש, ולאמץ ערכים שיכולים להכיל גם הומור עצמי.
האיור עצמו די חינני וחמוד במידה רבה.
בהצלחה, ר יצחק!
נכתב ע"י שאול יצחק;1715304:האיורים האנטישמיים זה לא איזה ז'אנר מיוחד ומסויים,
שעכשיו כל מי שיצייר ככה זה אנטישמי.
זה היה חבורת מאיירים, כמו כל מאייר בעולם, להבדיל,
שעשו קריקטורות בעיתונים, וחלק מהקריקטורות היו על יהודים, ובקריקטורה, כידוע, מקצינים קצת כמה אלמנטים וכמה תווי פנים.
עד מתי עכשיו אתם מתכננים שכל מי שיעשה איזה דמות חרדית עם תווי פנים קצת מוקצנות, זה יקרא אנטישמי?
זה קריקטורה.
איור.
נכתב ע"י יפית סקלר;1715476:או קיי, מי ברשימה השניה?
זה יהיה באמת יעיל יותר במאורגן
נכתב ע"י מוריסקא;1715495:וכו' וכו' כל אלה שאחרי שהם ראו דר שטירמר, הלכו לבדוק במראה, האם באמת יש להם, אף כזה ארוך ועקום.
נכתב ע"י אבימי;1715457:להפסיק מיד את הגישה הצדקנית והמתחסדת הזו.
עושה רושם, שאם יילך ברחוב,
יהודי חסידי שנולד, שומו שמיים!, עם אף ארוך, כפוף קצת, ועיניים שובבניות ומתרוצצות,
יתנפלו עליו המגיבים הנזעקים לעיל וירגמוהו במקלדותיהם, בזעקם: כלח לך מרחובותינו, אנטישמי גרמני מזמנים חשוכים! איך אתה מעז להראות ככה, כשכולם יודעים, שיהודים הם רק ילדים בלונדים כחולי עין וצהובי תלתל או ישישים הדורי מראה עם זקן דמבלדור משתפל בגלים!
תרגעו.
מותר להשתמש בסטראוטיפים.
הפוגעניות היא בראש שלכם, ראש שחונך, למרבה הצער לסלוד ממראה של יהודי, שמה לעשות, בהרבה מקרים נראה ככה, וגאוותינו בכך! ר חיים מבריסק היה כפוף קומה ומאוד לא מרשים יחסית למדד הדוגמנים 2015. זה מנע ממנו לעצב את עולם הישיבות המפואר כמו שהוא נראה היום? בגאוניות וצדקות?
האם נעלב מזה שמישהו יגיד שרב גדול דור לא נראה חתיכי? נצחק לו בפרצוף!
במקרה שלנו ר יצחק הביא דמות של יהודי משעשע ועליז, בסטריאוטיפ יהודי קלאסי, מחויך ואוהב.
די להתקפל לתוך חשש מעלבון, ואנא, תנסו להגדיל ראש, ולאמץ ערכים שיכולים להכיל גם הומור עצמי.
האיור עצמו די חינני וחמוד במידה רבה.
בהצלחה, ר יצחק!
נכתב ע"י יצחק אברהמי;1715515:לדעתי הדיון הוא (במקרה שלנו) לא על קבלת איורים שאינם תואמים את הנורמה המתיפייפת, אלא על גבולות ההומור.
מה דעתי על הגבולות האלה?
יש דברים שלא צוחקים עליהם (דברים של קודש)
או גבולות הלכתיים (כמו צניעת ששאול יצחק הזכיר)
מעבר לזה...
נכתב ע"י יפית סקלר;1715528:אויש. האף, האף גומר אותי!
נכתב ע"י תלמידים;1715542:גם רזון להחריד ורגליים ממהרות - בצורה יפה היא יכולה באמת לבטאות מאפיין יהודי ----- מכובד! ולא לעגני.
יעידו על כך כוונותיו כפי שנתפרשו על ידו...
נכתב ע"י יצחק אברהמי;1715599:כנראה שעולם הרגישויות והפרשנויות שלנו שונה...
נכתב ע"י תלמידים;1715542:אויש! נו באמת.
ישנם מראות יהודיים יפים מאד, ללא כל קשר לדוגמנים (...!) שטריימל גדול, כתפיים רחבות וכפופות, זקן לא מתפרע, גם רזון להחריד ורגליים ממהרות - בצורה יפה היא יכולה באמת לבטאות מאפיין יהודי ----- מכובד! ולא לעגני.
יעידו על כך כוונותיו כפי שנתפרשו על ידו...
הדגשת האף הגדול לא עושה טוב לאף אחד, אפילו אם זה תמיד נכון, זה תמיד שלילי...
נכתב ע"י מוריסקא;1715549:בזה שאתה מזדעזע מתמונה כזו, אתה אומר,
שטירמר, קשה לנו, אבל אתה צודק, אנחנו באמת כאלו.
נכתב ע"י אבימי;1715625:אני חושב, שהויכוח העקרי שלנו,
,הוא בתפקידה של האומנות בפרהסיה הציבורית במגזר.
הציבור שלנו התרגל שהפרסום בפרהסיה של איורים, הוא סוג של יחסי ציבור למגזר.
אם זה מחמיא זה טוב וזה יוני וזה חרדי ואם זה קצת מוקצן זה אנטישמי ואיום ונורא ואנטי חרדי ומזעזע ומילים מפוצצות כמיטוב המסורת.
וזה לא כל כך נורא. באמת.
גם בגלל שזה באמת לא נורא. רק צירוף של רוע וכוונת פגיעה מעביר ציור ממוקצן וחמוד, לרע ומושחת.
וגם בגלל שבאמת במציאות של ימינו, הומור עצמי הוא סימן לשפיות. וציור שיש בו מודעות עצמית עם חן ודינמיקה הוא יחסי ציבור מעולים ומקרבים לבבות. כמה שזה נשמע מוזר לאוזן חרדית, זו האמת, וצריך לנסות להבין את זה,
מנסיון של הרבה זמן עם עבודה עם סטודנטים חילונים, אגב.
וזה רק נגיעה קטנה מהדיון על תפקידה ומקומה של האומנות והאמנות בציבור החרדי.
אגב, תלמידים, מרוצי סוסים זה לא דבר חיובי. הימורים זה דבר חיובי? למה אתה לא כותב דיונים הלכתיים? מוזר קצת.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק ד
א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי: