הודעה משמחת למורות שמחפשות....עבודה!

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נערך לאחרונה ב:

מימימו

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
לא ממש הבנתי מה עושים עם כיתות קטנות שנמצאות בחדרים קטנים.. כל המטרה פה היא לרווח את הכיתות הרי ואם יש כיתה שיש בה נניח 16/17 ילדים והחדר כיתה בגודל כזה שמכיל 9 שולחנות מה יעשו עכשיו יפצלו גם אותם?? למה לא קובעים שבכל כיתה יהיו מספר תלמידים לפי מספר המטרים ואז זה באמת יהיה מרווח יותר??
 

תמרהלה

משתמש פעיל
@אלף אורות
@מתייעצת
@שרי ויסוצקי
@חיהלה מהדרום
 

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
איפה כל המתלוננות על המורות?
שיגישו עכשיו מועמדות...
לא הבנתי.
המתלוננות על המורות עסוקות בלהתמודד עם העבודה שלהן והילדים.
אין להן פנאי לעבודות נוספות.
 

teacher

משתמש מקצוען
לא הבנתי.
המתלוננות על המורות עסוקות בלהתמודד עם העבודה שלהן והילדים.
אין להן פנאי לעבודות נוספות.
אבל אם עבודת ההוראה נחשקת כ"כ
שווה כ"כ
בעצם כמעט ולא עובדים....
משכורות בשמיםםםם

אם כך-
לא שווה לעזוב עבודה לא רווחית בלי טיפת חופש?????
 

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
אבל אם עבודת ההוראה נחשקת כ"כ
שווה כ"כ
בעצם כמעט ולא עובדים....
משכורות בשמיםםםם

אם כך-
לא שווה לעזוב עבודה לא רווחית בלי טיפת חופש?????
עכשיו הבנתי מה התכוונת...
אז בעצם אין הרבה קשר בין תגובתך לאשכול,
סתם היתה לך עוד הזדמנות לקנטר בנושא.
 

ותקם בעוד לילה

משתמש צעיר
בבקשה דברים עדכניים שיועילו, [ותבינו אותי נא לא לקחת את זה אישי]
ישנם הרבה מורות שמשוועות לכל בדיל מידע בנושא - זה הלחם שלהם ושל משפחתם!!! בפרט בתקופה זו!!!!
דברים עדכניים יועילו, ודברים הפכיים לא יועילו....
והעיקר שיהיה לתועלת לכולם!!!
 

teacher

משתמש מקצוען
עכשיו הבנתי מה התכוונת...
אז בעצם אין הרבה קשר בין תגובתך לאשכול,
סתם היתה לך עוד הזדמנות לקנטר בנושא.
גם בציניות וגם ברצינות
הרבה התלוונו על שוק ההוראה הסגור ועל מזלם הרע..
הנה ההזדמנות להשלים חסכים...
 

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
גם בציניות וגם ברצינות
הרבה התלוונו על שוק ההוראה הסגור ועל מזלם הרע..
הנה ההזדמנות להשלים חסכים...
לא ממש ברור לי איך תגיע המשרה הנכספת דרך זה.
 
נראה לי זה של החינוך העצמאי בירושלים:

מאות משרות בתחום החינוך בירושלים!!*
מערכת החינוך הירושלמית יוצאת בגיוס מהיר לקראת שנת הלימודים הקרובה.
*מורים/ות, גננות, תומכי למידה, מדריכים/ות, סייעים/ות, ועוד.*
*מאות תקנים בחינוך החרדי!*
*היקף משרה, מיקום, תחום - לפי בקשתך!*
ההרשמה עד 9/8/20 בלבד!
*הירשם עכשיו כאן https://bit.ly/3k379Oe*
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

ותקם בעוד לילה

משתמש צעיר
לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א, הציגו הבוקר (שני) שר החינוך, יואב גלנט ומנכ"ל המשרד, עמית אדרי, את המתווים להפעלת בתי הספר ואת אורחות החיים הנלווים להם לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א באחד בספטמבר. שר החינוך גלנט אמר בוועדה כי מערכת החינוך תפתח את שנת הלימודים כסדרה, ותוסיף להיות עוגן לאומי עבור מיליוני תלמידים, הורים וצוותי הוראה.
עוד הוסיף שר החינוך גלנט, כי מתווה הלמידה נשען על שני עקרונות חשובים: "רציפות וגמישות. כמו-כן, הוא נשען על מתן פתרונות דיפרנציאליים לרשויות, למנהלי המחוזות, למנהלי מוסדות החינוך ולמגזרים השונים. זאת, תוך ניתור נתוני התחלואה במערכת החינוך ושמירה על בריאות וביטחון התלמידים וצוותי ההוראה".
מנכ"ל המשרד עמית אדרי ציין, כי "המתווים ואורחות החיים הם פרי של היוועצות משותפת עם הרשויות, ההורים, המנהלים והמורים". עוד הוסיף כי "השותפות היא התשתית החשובה ביותר להנעת מערכת החינוך, ולאור זאת כולנו יחד פועלים במלוא המרץ כדי להשלים פערים, ולהביא בסופו של דבר לפתיחתה הסדירה של מערכת החינוך באחד בספטמבר".
גני ילדים כולל חינוך מיוחד:
▪️ למידה – כבשגרה, ללא פיצול, 6 ימים בשבוע במוסדות החינוך
▪️ "צהרוני "ניצנים" – 5 ימים בשבוע, בקבוצות קבועות ובצוותים קבועים (משרד החינוך ערוך, התקציב להשלמה עבור משרד החינוך הוקצה, הבסיס בהחלטת ממשלה נפרדת).
▪️ מסכות – ילדים לא יידרשו לעטות מסכה
▪️ הצהרת בריאות – יומית חתומה
כיתות א-ב כולל חינוך מיוחד:
▪️ למידה – כבשגרה, ללא פיצול, לפחות 5 ימים בשבוע בימים א' – ה' במוסדות החינוך (לפחות 25 שעות שבועיות).
▪️ חינוך מיוחד – הלמידה תתקיים כבשגרה, ללא פיצול ובמשך 6 ימים בשבוע.
▪️ "צהרוני "ניצנים" – 5 ימים בשבוע, בקבוצות קבועות ובצוותים קבועים (משרד החינוך ערוך, התקציב להשלמה עבור משרד החינוך הוקצה, הבסיס בהחלטת ממשלה נפרדת).
▪️ מסכות – תלמידים לא יידרשו לעטות מסכה.
▪️ הצהרת בריאות – יומית וחתומה.
כיתות ג-ד כולל חינוך מיוחד:
▪️ למידה – תתקיים בקבוצות קבועות של עד 18 תלמידים, לפחות 5 ימים בשבוע, בימים א'-ה' במוסדות החינוך (לפחות 25 שעות שבועיות).
▪️ תוספת כ"א שבועית לכיתה:
– 12.5 שעות הוראה שבועיות
– 12.5 שעות עוזרי חינוך.
▪️ חינוך מיוחד – הלמידה תתקיים כבשגרה, ללא פיצול ובמשך 6 ימים בשבוע.
▪️ עטית מסכה– תלמידי כיתות ג׳-ד׳ יתבקשו לעטות מסכות בהפסקות, בתוך כיתות הלימוד רק תלמידי כיתות ד׳ יתבקשו לעטות מסכה.
▪️ שמירה על מרחק – בשיעורים כל תלמיד בשולחן, ריחוק בהפסקות.
▪️ הצהרת בריאות – יומית חתומה.
כיתות ה- ו כולל חינוך מיוחד:
▪️ למידה – תתקיים בקבוצות קבועות של עד 18 תלמידים, לפחות יומיים בשבוע במוסדות החינוך (לפחות 9 שעות שבועיות) ולפחות 3 ימים בשבוע למידה מרחוק. ייעשה מאמץ מיוחד ללמד יותר מיומיים במוסדות החינוך.
▪️ חינוך מיוחד – הלמידה תתקיים כבשגרה, ללא פיצול ובמשך 6 ימים בשבוע.
▪️ עטית מסכה – בשיעורים ובהפסקות.
▪️ שמירה על מרחק – בשיעורים כל תלמיד בשולחן, ריחוק בהפסקות.
▪️ הצהרת בריאות – יומית חתומה.
כיתות ז-יב כולל חינוך מיוחד:
▪️ למידה – תתקיים בקבוצות קבועות של עד 18 תלמידים, לפחות יומיים בשבוע במוסדות החינוך (לפחות 10 שעות שבועיות), ויתר הימים למידה מרחוק.
▪️ מעבר בין קבוצות/מגמות – 5 קבוצות לכל היותר
▪️ החינוך המיוחד- הלמידה תתקיים כבשגרה, ללא פיצול ובמשך 6 ימים בשבוע.
▪️ עטית מסכה – בשיעורים ובהפסקות.
▪️ שמירה על מרחק – בשיעורים כל תלמיד בשולחן, ריחוק בהפסקות.
▪️ הצהרת בריאות – יומית חתומה.
אוכלוסיות מיוחדות:
▪️תלמידי החינוך המיוחד, ילדי השילוב, נוער בסיכון, כפרי הנוער ועולים חדשים – ילמדו בכל תרחיש במוסדות החינוך.
משרד החינוך מדגיש כי "ככל שיהיו עדכונים במתווה או באורחות החיים, המשרד ידאג לעדכן בהקדם. שר למיגון עובדי ההוראה, הנושא מצוי בדיונים עם משרד הבריאות. המשרד יוציא עדכון בעניין בהקדם האפשרי". שר החינוך יואב גלנט הגיב בוועדה לדיווחים השונים ואמר כי "שנת הלימודים תפתח באחד בספטמבר, כל מי שאומר דברים אחרים מנסה להרוויח תשומת לב תקשורתית וזורע פאניקה בציבור."

ezgif-5-09db01b889.pdf-02.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-03.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-04.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-05.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-06.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-07.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-08.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-09.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-10.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-11.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-12.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-13.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-14.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-15.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-16.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-17.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-18.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-19.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-20.png

ezgif-5-09db01b889.pdf-21.png
 

WELLCOME

משתמש פעיל
אצלינו (חינוך העצמאי) לא מחפשים מורות נוספות כי למורות המקצועיות נופל שעות והן תשלמנה זאת בקפסולה הנוספת
כנראה שתוספת משרות רלוונטי לבתי ספר שיכולים להפעיל את הקפסולות במקביל
 

ענינית

משתמש פעיל
למרות הנ"ל גם אני לא נוכחתי במשרות הפנויות בבתי הספר. ניסתי הרבה בתי ספר באזור וכולם אמרו שלא צריך מורות
אז זה אומר שלא עובדים בקפסולות קטנות????
 

WELLCOME

משתמש פעיל
כן עובדים, אבל כמו שציינתי למעלה היות ולמחנכות ולמקצועיות נופלות שעות מימי שישי ומצמצום שעות הלמידה הן עצמן משלימות את זה בקפסולות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  47  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה