השאריות הגדולות של נייר העטיפה תמיד הרגיזו אותי.
עם הספרים הענקיים של היום, כל גליון מספיק לספר אחד, והשאר, לפח?
חס וחלילה.
אני תמיד מחפשת ליצור איתם כל מיני אלמנטים לבית הספר שישלימו את הסט.
אז הפעם, סימניה.
מה צריך?
לוקחים דף בריסטול בצבע המתאים, (אני לקחתי שתי רצועות של דאק טייפ, והצמדתי אחת לשניה).
גוזרים מלבן ברוחב 4-5 ס"מ ובאורך 6-7 ס"מ בערך.
גוזרים אלמנטים מתוך נייר העטיפה, מעצבים ומדביקים משני הכיוונים.
לוקחים שתי רצועות שקף ברוחב 6-7 ס"מ
ובאורך 18-20 ס"מ
באמצע מדביקים שתי רצועות דקות של דבק דו"צ, ממקמים באמצע את מה שעיצבנו.
מדביקים רצועה על רצועה.
מדביקים משני הכיוונים בדאק טייפ (הדרך הכי טובה היא לחתוך חתיכה מהדבק, להניח הפוך על השולחן, למקם ולהצמיד, ואז לגזור את השארית, ולהצמיד לצד הנגדי)
ממלאים בכמות קטנה של פייטים משתי הכיוונים. וסוגרים עם הדאק טייפ באותה צורה.
עם הספרים הענקיים של היום, כל גליון מספיק לספר אחד, והשאר, לפח?
חס וחלילה.
אני תמיד מחפשת ליצור איתם כל מיני אלמנטים לבית הספר שישלימו את הסט.
אז הפעם, סימניה.
מה צריך?
לוקחים דף בריסטול בצבע המתאים, (אני לקחתי שתי רצועות של דאק טייפ, והצמדתי אחת לשניה).
גוזרים מלבן ברוחב 4-5 ס"מ ובאורך 6-7 ס"מ בערך.
גוזרים אלמנטים מתוך נייר העטיפה, מעצבים ומדביקים משני הכיוונים.
לוקחים שתי רצועות שקף ברוחב 6-7 ס"מ
ובאורך 18-20 ס"מ
באמצע מדביקים שתי רצועות דקות של דבק דו"צ, ממקמים באמצע את מה שעיצבנו.
מדביקים רצועה על רצועה.
מדביקים משני הכיוונים בדאק טייפ (הדרך הכי טובה היא לחתוך חתיכה מהדבק, להניח הפוך על השולחן, למקם ולהצמיד, ואז לגזור את השארית, ולהצמיד לצד הנגדי)
ממלאים בכמות קטנה של פייטים משתי הכיוונים. וסוגרים עם הדאק טייפ באותה צורה.