וואו תודה על המקום המכובד (לא ראיתי את התמונה במקום 1 אבל אני בטוחה שהיא ראויה לכך, וגם התמונה של רבקי מקסימה)
בעניין הערתך על המלל בתמונה שלי, המלל הוא ה-תמונה, והוא עניין השלום בה עוד לפני הכיפות שהן עוד דרך לבטא ולהדגיש את המסר של השלט. ואנמק:
התמונה נוצרה כתוצאה מתקווה יהודית לשלום האמיתי שכולנו מייחלים לו, כמו שאני רואה אותו: עם ישראל שמחים בגאולה כולם יחד, תחיית המתים, אין עוד צער בישראל, זה היה קטע של לקחת כאב גדול ולהפוך אותו לתקווה לשלום שהיהודי מייחל לו, לא הבנתי למה זה פוגע במושג שלום שהרי מבחינתי שלום הוא בין יהודים, שלום עם אוייבים להבדיל- אין חיה כזו מבחינתי, ושלום עם העמים הוא מה שיהיה לעתיד לבוא שהגויים שיזכו להתבטל לע"י יהיו בשלום איתנו, ושונאי ישראל יעקרו ויכרתו. ממש ממש מבלי לרגום , אני לא מבינה איך זה פוגע במונח שלום.
אני חושבת שכולנו צריכים להתחזק בשלום הפנימי והוא בעצם זה שיביא את השלום הכללי שזה גאולה, ובפרט בתקופת החטיפה ראו את השלום הגדול פתאום, כמה יהודי דואג ליהודי בלי שום מגזריות, ויהי רצון שזה מה שישאר וישמר...זה בגדול המסר.
בעניין הערתך על המלל בתמונה שלי, המלל הוא ה-תמונה, והוא עניין השלום בה עוד לפני הכיפות שהן עוד דרך לבטא ולהדגיש את המסר של השלט. ואנמק:
התמונה נוצרה כתוצאה מתקווה יהודית לשלום האמיתי שכולנו מייחלים לו, כמו שאני רואה אותו: עם ישראל שמחים בגאולה כולם יחד, תחיית המתים, אין עוד צער בישראל, זה היה קטע של לקחת כאב גדול ולהפוך אותו לתקווה לשלום שהיהודי מייחל לו, לא הבנתי למה זה פוגע במושג שלום שהרי מבחינתי שלום הוא בין יהודים, שלום עם אוייבים להבדיל- אין חיה כזו מבחינתי, ושלום עם העמים הוא מה שיהיה לעתיד לבוא שהגויים שיזכו להתבטל לע"י יהיו בשלום איתנו, ושונאי ישראל יעקרו ויכרתו. ממש ממש מבלי לרגום , אני לא מבינה איך זה פוגע במונח שלום.
אני חושבת שכולנו צריכים להתחזק בשלום הפנימי והוא בעצם זה שיביא את השלום הכללי שזה גאולה, ובפרט בתקופת החטיפה ראו את השלום הגדול פתאום, כמה יהודי דואג ליהודי בלי שום מגזריות, ויהי רצון שזה מה שישאר וישמר...זה בגדול המסר.