האם תבוטל נקודת זיכוי?

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
׳כאן 11׳: תוכנית הקיצוצים שמגבש שר האוצר: ביטול נקודת זיכוי להורים לילדים עד גיל 3, קיצוץ 2.5 מיליארד שקלים בכספים הקואליציוניים וקיצוץ רוחבי של 3 מיליארד במשרדי הממשלה
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
תוכנית התקציב המעודכנת לשנת 2024 שמגבש שר האוצר סמוטריץ' כוללת קיצוץ של 2.5 מיליארד שקלים בלבד בכספים הקואליציוניים. זאת, למרות שהדרג המקצועי במשרדו המליץ על קיצוץ של כ-5.5 מיליארד שקלים - כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות הערב בכאן 11.
התוכנית המתגבשת, שתובא לאישור הממשלה בשבוע הבא, כוללת גם ויתור על נקודות הזיכוי להורים לילדים בני 3-0 במסגרת תוכנית "חינוך חינם", ביטול של סבסוד המס על הדלק - שנכנס לתוקף השבוע ללא התראה מראש, קיצוץ של כשלושה מיליארד שקלים בתקציב משרדי הממשלה ותוכנית למאבק בהון שחור, שאמורה להגדיל את הכנסות המדינה.
 

נץ

משתמש פעיל
׳ערוץ 13׳: דרמה בדיון התקציבי אצל רה״מ - נתניהו לא אישר את שני הצעדים המרכזיים שהציג האוצר - העלאת המע״מ ב-1% וביטול נקודות הזיכוי ממס להורים עובדים. ביקש לבחון בעצמו את הנתונים לפני קבלת החלטה סופית. בדיון הבהיר סמוטריץ׳ כי המס על הבנקים יגדל ל-1.4 מיליארד ש״ח בשנה, ומסר כי השיג הסכמות עם בכירי משרדו על הקיצוץ בכספים הקואליציוניים.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
נתניהו אמר בדיון שהוא מתנגד להעלאת המע״מ ב1% ב2025 ולכל העלאת מיסים אחרת
ביחס לביטול נקודות הזיכוי להורים עובדים סוכם שיתקיים דיון נוסף, עוד לפני הדיון בתקציב בממשלה בחמישי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה