מדובר ביוזמה לקנייה קבוצתית של מזרונים אורטופדיים במחיר מוזל
קהל היעד: אנשים שהתבלה להם המזרון וכבר לא נוח/ סובלים מכאבי גב
מתחרים: קנייה דרך האינטרנט- באותו מחיר פחות או יותר
בידול: הסתבכתי... אומנם הלקוח טוען שיש במוצר 7 שכבות איכותיות, אחריות, חברה ותיקה וכו'. לא יודעת... אותי זה לא שכנע. רציתי ללכת על הרעיון של קנייה קבוצתית : זול וביחד עם זה- אורטופדי ועם אחריות. האם זה מספיק?
חסרונות: מותג לא מוכר
ערכים: אורטופדי, אחריות, יחס אישי וייעוץ
נדרש: מודעה
מסר עיקרי: מזרונים אורטופדיים במחיר קנייה קבוצתית לאנ"ש
מה דעתכם?
קהל היעד: אנשים שהתבלה להם המזרון וכבר לא נוח/ סובלים מכאבי גב
מתחרים: קנייה דרך האינטרנט- באותו מחיר פחות או יותר
בידול: הסתבכתי... אומנם הלקוח טוען שיש במוצר 7 שכבות איכותיות, אחריות, חברה ותיקה וכו'. לא יודעת... אותי זה לא שכנע. רציתי ללכת על הרעיון של קנייה קבוצתית : זול וביחד עם זה- אורטופדי ועם אחריות. האם זה מספיק?
חסרונות: מותג לא מוכר
ערכים: אורטופדי, אחריות, יחס אישי וייעוץ
נדרש: מודעה
מסר עיקרי: מזרונים אורטופדיים במחיר קנייה קבוצתית לאנ"ש
מה דעתכם?