במחילה, לפני הכל מושכים אותך לקרוא את הפלייר/מודעה או מה שזה לא יהיה.את רוצה שמישהו מקצועי יענה לך, או שכל אחד, מאיפה שהוא רואה את זה?
אני מנסה בכל אופן, למרות שאין לי נסיון:
זה הולך ככה: לפני הכל כותבים את המעלות של המוצר, לעצמינו, מזהים מה היתרון שלו, ואיזו תועלת אפשר להפיק ממנו.
אמת.במחילה, לפני הכל מושכים אותך לקרוא את הפלייר/מודעה או מה שזה לא יהיה.
לא בהכרח מוסתר שיווקית, הרבה פעמים מעניין לקרוא קטע שיווקי. אבל בשביל זה צריך גירויי חזק.אמת.
לפעמים כותב הכתבה כ"כ חושב על הקטע השיווקי,
שזה יוצא קטע שלם שעליו מרוח באותיות קידוש לבנה: נעים מאוד אני קטע שיווקי למי שלא הבין...
אז ווקשה,
קטע שיווקי טוב,
הוא שלא תבין תקטע של השיווק.
ז"א
שהמסרים השיווקיים יבלעו תוך כדי הכתבה המעניינת והמושכת...
אוף לפעמים אני לא מבינה מי נותן רישיון לכל מיני כתבים לעלות כתיבה שיווקית, במיוחד יח"ץ
שרמת השקיפות שלהם עומדת על...
והמבין הבין אותי בטוח.
נכון מאד.לא בהכרח מוסתר שיווקית, הרבה פעמים מעניין לקרוא קטע שיווקי. אבל בשביל זה צריך גירויי חזק.
כתבות יח"צ הן כתבות שקופות לרוב.במיוחד יח"ץ
שרמת השקיפות שלהם עומדת על...
אפשר לתת דוגמה מה כן?"ביום שלישי בשעה חמש אחר הצהריים יתקיים יריד חורף מיוחד במתחם רב שפע. ביריד יהיו דוכני מעילים, כובעים ורדיאטורים. קוסם יעמוד לרשות הילדים שיבקרו במתחם, על מנת לאפשר לאימהות לערוך את קניותיהן ברוגע". אינה ראויה להיות כתבה שיווקית.
לעולם נתחיל מעובדה מעניינת, נעשיר את הטקסט בתיאורים טובים אך לא פומפוזיים, נכניס אדרנלין והתלהבות במינון הנכון, ונקפיד על משלב לשוני נאות אך לא גבוה מידי.
אדרבה, נסי את כוחך!אפשר לתת דוגמה מה כן?
על אותו עיקרון שלעיל
אדרבה, נסי את כוחך!
קחי את האינפורמציה על יריד החורף והגישי אותה אחרת.
(נשמע לי פנטסטי לתרגל פה. אולי נתחיל?)
אדרבה, נסי את כוחך!
קחי את האינפורמציה על יריד החורף והגישי אותה אחרת.
(נשמע לי פנטסטי לתרגל פה. אולי נתחיל?)
האדרנלין מורגשמתחילה-
קוסם ברב שפע
יריד חורף מיוחד וחדשני ברב שפע,
מיטב המותגים של מעילים ופרטי חורף איכותיים ויחודיים,
היישר מחו"ל.
במחירים מדהימים.
רק לימי היריד -
הקוסם רוני עזורא יופיע כל יום בין השעות 14:00 -17:00 עם מופע להטוטים מרהיב ביופיו.
היריד יתקיים בימי א-ה בין השעות 10:00 -18:00
הזדמנות של פעם בעונה!
מרגישה פרסומית מידי,
מה אומרת?
מתחמם... מתחמם...מנסה:
אמא קונה ברוגע, והילדים שקטים ומוקסמים?
לעיתים נדירות שילובים כאלה קורים.
היריד הקרוב הוא אחד מהם. הזדמנות פז לאמהות לבוא להתחדש בקולקציה מעולה לחורף! מעילים, כובעים, רדיאטורים ומוצרי חשמל שכל בית זקוק להם בימות הגשמים והקור. באיכות גבוהה ובמגוון אדיר.
והדובדבן שבקצפת - הילדים מופעלים בהפנינג ייחודי הכולל מופע קסמים ברמה גבוהה, והפעלות שונות שישאירו אתכן האמהות, פנויות לרכוש רק את מה שצריך וברוגע.
היריד מציע הנחות מיוחדות שיחולו רק ביום היריד. אל תרשי לעצמך לפספס!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: