נכון מאוד מסכים עם כל מילהתלוי מאד מאד בקשר ובתהליך הטיפולי שהיה.
ממש לא הייתי אומרת שפגישה אחת מספיקה !!
אלא אם כן מדובר בטיפול לא מיטיב.
והוא אשר אמרתי אם יודעים לעשות זאת בצורה נכונה ובריאה מספיק גם מפגש אחד
נכון מאוד מסכים עם כל מילהתלוי מאד מאד בקשר ובתהליך הטיפולי שהיה.
ממש לא הייתי אומרת שפגישה אחת מספיקה !!
אלא אם כן מדובר בטיפול לא מיטיב.
מפגש אחד לא מספיק לצורה נכונה ובריאה.והוא אשר אמרתי אם יודעים לעשות זאת בצורה נכונה ובריאה מספיק גם מפגש אחד
יש קבוצות חברתיות בהנחיית קלינאיות תקשורת, הן מתמקדות בפיתוח מיומנויות חברתיות- התהליך מתבצע בקבוצות קטנות ויש מפגשי הורים.למה שלחתם לטיפול באומנות כדי לטפל בכישורים חברתיים ?
מעניין מימי קיבלתם המלצה ?
לא בעמדת ביקורת חלילה אלא מתעניינת
כנראה שהסיפור באמת מורכב יותר.יש כל מיני סוגים של פיתוח כישורים חברתיים
אך כאן שלחה למטפלת באומנות בגיל כ''כ צעיר
יכול להיות שהסיפור יותר מורכב
נטו, נטו מיומנויות חברתיות.את כותבת שזה לא טיפול אלא מיומנויות וכישרים חברתיים
אדרבה,אגב, יש קלינאיות תקשורת שאלופות ממש בתחום החברתי- תקשורתי !
ואני באמת יודעת על קבוצות חברתיות מגיל 5 שנים.
הסימולציה של חדר הטיפול לא הניבה תוצאות שיכולות לכאורה להעיד על משהו.זה יהיה מעניין אם תספרו...
תודה על התשובה המפרטת.כותבת כעו"ס קלינית אשר עובדת בעיקר עם ילדים בגיל הרך והוריהם.
בגילאים כ"כ צעירים אני לרוב מטפלת בצורה דיאדית- הורה וילד בחדר.
על כל ילד ישנה חשיבה, כמובן, ולפעמים אמליץ על טיפול פרטני, אבל לרוב זה יהיה דיאדי.
זה לא מתבגר, כן? ולא קרוב לכך.
זה ילד שצריך את ההורה שלו בשביל לבסס אמון בעולם, ובמטפל, בשביל לייצר רצף של שינוי והמשך עבודה בבית.
ההורה הוא לא נספח, הוא חלק מהותי בשינוי הטיפולי. זוהי גישתי.
קל וחומר שהדרה של ההורים מהטיפול בגיל כזה היא מוזרה בעייני. ועוד יותר שלא קויימו שום מפגשי הדרכה, בכלל מוזר...
חוויות מהגן/אירועים אחרים הוא כן משתף? במידה וכן, ההתכנסות שלו וחוסר השיתוף המילולי לאחר הטיפולים הוא גם יוצא דופן.
מצד שני, אם הוא נקשר אליה (לא נשמע כך מדברייך), זו גם בעיה להפסיק ללא שום עיבוד. פלונטר.
וטיפול באמצעות אומנויות הוא לגמרי טיפול רגשי, פשוט האומנות היא כלי דרכו העולם הפנימי מקבל ביטוי, במקום או לצד טיפול שיחתי/דרך משחק.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק ג
א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה: