עזרה האם אפשר להוסיף סוג תגובה חדשה?

מצב
הנושא נעול.

תמרוז

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
הרבה פעמים יצא לי לראות באשכולות ניקים שמצטטים הודעות שלמות ואז כותבים "אני כ"כ מזדהה"- זה לא מוסיף לאינטלגנציה שלנו כלום, חוץ מהידיעה שהניק הזה והזה מזדהה עם הניק הזה והזאת.
עוד יותר פעמים יוצא לי להזדהות מאד עם הודעה מסויימת אך אני לא רוצה להכביד על האשכול עם תגובות מהסוג הנ"ל. ולכן אני שולחת איזה "תודה" או "וואו", אך אני לא מרגישה שהעברתי את ריגשותי לכותב...
אני מעוניינת להביע הזדהות, בצורה שלא תכביד על האשכול ולכן חשבתי שאולי כדאי להוסיף עוד סוג תגובה, שהוא "מזדהה". כי לבנתיים אין עדיין סוג של תגובה שמביע הזדהות.
1688681926171.png

מה אתם אומרים?
 

byy

תכנון ועיצוב פנים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
היד עם האצבע למעלה מהווה הסכמה לנכתב .לא?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה