קורונה האם אנו בדרך לצאת מנגיף הקורונה?

מצב
הנושא נעול.

סימפטי

משתמש פעיל
יש שם הרבה יותר מתים מבישראל, זה מה שמשנה,
לכן לא היינו רוצים שכאן ילמדו מהם
 

מבקשת מידע

משתמש מקצוען
כי בודקים רק חולים.
לא הבנתי איך זה קשור,
או שזה אומר שיש הרבה הרבה יותר חולים ממה שמדווח,
או שזה אומר שמתים שם הרבה יותר.

שתיהם בעייתיים.

חסום בנטפרי,
מלבד שארגון הבריאות העולמי לא משהו מידי אובייקטיבי הפעם משום מה,
מה כתוב בגוף?
 

mum

משתמש מקצוען
אפילו היום לא נותנים לבדוק אנשים עם חלק מהסימפטומים, על איזה בלגן מדובר, היה ראיון עם נציג ממשרד הבריאות ונציג מקופת חולים, הנציג ממשרד הבריאות התחמק מלענות למה לא נותנים לקופות חולים לבדוק.
ביקשתי היום בדיקה מרופא משפחה ולמרות שאין שום צל של חשש שנדבקתי הוא אישר לי אותה- אין לי תסמינים ולא נחשפתי לחולה מאומת.
 

סמולטוק

משתמש מקצוען
ביקשתי היום בדיקה מרופא משפחה ולמרות שאין שום צל של חשש שנדבקתי הוא אישר לי אותה- אין לי תסמינים ולא נחשפתי לחולה מאומת.
מענין. אני עם כאבי גרון והרופא לא ראה סיבה לבדיקה אם אין חום.
ציין שאם הכאבים יימשכו עד יום א', שאבוא למרפאה.
 

סימפטי

משתמש פעיל
יו''ר איגוד רופאי בריאות הציבור: ''חושש מהתערבויות לא מקצועיות במשרד הבריאות''


מערכת החינוך תחזור לשגרה חלקית ביום ראשון הקרוב, ולצד ההקלה הרבה שמורגשת בקרב הציבור, ההנחיות עדיין עמומות. הפרופסור חגי לוין, מומחה לאפידמיולוגיה ויושב ראש ארגון רופאי בריאות, טען הערב (חמישי) אצל ירון וילנסקי וקובי סודרי: "היה שלב של סגר, עכשיו צריך להיות שלב של סדר - צריך להציג את הנתונים לציבור. אני קצת חושש מהתערבויות לא מקצועיות בקבלת ההחלטות במשרד הבריאות". לדבריו, הוא לא חושש מהחזרה לבית הספר: "גם לי יש ילד בכיתה ג'. אשלח אותו ללימודים ביום ראשון בלב שלם".
 

עוקר הרים

משתמש מקצוען
הזכירו פה את שוודיה
אז ביחס לכל שכנותיה - מדינות סקנדינביה יש שם קטסטרופה מוחלטת
גם בכמות החולים והמתים וגם ביחס מתים לחולים
 

סימפטי

משתמש פעיל
פרופ' מטות טענה כי ברקע המאמץ סביב נגיף הקורונה, יש הזנחה של טיפול במחלות אחרות. "אני מצפה ממשה בר סימן טוב שיגיע לשטח ויראה שאנחנו מוכנים לחזור ל-100 אחוזי פעילות", אמרה. היא הוסיפה כי בצל ההשקעה המרובה בטיפול במגפת הקורונה, הליכים רפואיים אחרים לא מתבצעים כראוי ובהיקף המתאים. "תנו לנו לעבוד. יש אנשים שמחכים חודשים לניתוחים חשובים מאוד - זו גישה לא נכונה", ציינה

הסיבה שמגבילים אותנו? חוסר ידע"

פרופ' מטות המשיכה את המתקפה על מנכ"ל משרד הבריאות: "אני תמיד אמרתי שמנכ"ל משרד הבריאות צריך להיות רופא מכהן, משיהו שעובד בתחום ויודע מה קורה". היא ביקרה את התנהלותו סביב משבר הקורונה: "אולי כדאי שיבוא לבתי החולים ויראה בעצמו את המתרחש". לדבריה, הציבור צריך לצאת ולהפגין נגד משרד הבריאות באשר דרך הניהול של המערכה.

היא תיארה את המצב החמור בבתי החולים ברקע הקטנת היקף הפעילות של משרד הבריאות. "מגבילים אותנו בפתיחת חדרי ניתוח - רק 40% מהם מורשים להיפתח", אמרה פרופ' מטות. היא טענה כי יש לאפשר למשפחות לשהות לצד יקיריהם בכל בתי החולים ברחבי הארץ, גם בצל הנגיף, כפי שהם עשו בבית החולים איכילוב: "זה התפקיד שלנו".
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה