loving music
משתמש מקצוען
אני ב 019 (נטסטיק), באופן כללי מרוצה מאד ממהירות הגלישה,
אבל מדי פעם - לפעמים זה קרוה פעם בשבועיים ולפעמים 4 פעמים ביום אחד -
בבת אחת מהירות הגלישה נהיית נמוכה בצורה קיצונית, ואז שום דבר לא עוזר, צריך להתקשר ל 019 ולבקש מהם ריענון לקו, ואז הבעיה נפתרת מיידית.
אמרתי להם שהבעיה חוזרת על עצמה והם ניסו לטעון שהבעיה בנסטיק או במחשב, אבל המציאות היא שריסטרט למחשב/לנטסטיק לא מועיל - רק פניה אליהם שיעשו ריענון, מה שמוכיח על פניו שהבעיה היא בצד שלהם
מוכר למישהו?
מה גורם את זה? מה זה בכלל ה"ריענון" שהם עושים? ויש שרך למנוע מזה לקרות?
אני לא יכולה לעבור לחברה אחרת כי זו החברה היחידה שיש לה אנטנה במרחק סביר ממני
תודה רבה!
אבל מדי פעם - לפעמים זה קרוה פעם בשבועיים ולפעמים 4 פעמים ביום אחד -
בבת אחת מהירות הגלישה נהיית נמוכה בצורה קיצונית, ואז שום דבר לא עוזר, צריך להתקשר ל 019 ולבקש מהם ריענון לקו, ואז הבעיה נפתרת מיידית.
אמרתי להם שהבעיה חוזרת על עצמה והם ניסו לטעון שהבעיה בנסטיק או במחשב, אבל המציאות היא שריסטרט למחשב/לנטסטיק לא מועיל - רק פניה אליהם שיעשו ריענון, מה שמוכיח על פניו שהבעיה היא בצד שלהם
מוכר למישהו?
מה גורם את זה? מה זה בכלל ה"ריענון" שהם עושים? ויש שרך למנוע מזה לקרות?
אני לא יכולה לעבור לחברה אחרת כי זו החברה היחידה שיש לה אנטנה במרחק סביר ממני
תודה רבה!