דרוש מפתח וורדפרס תותח HTML- CSS

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
דרוש פרילנסר לחיתוך PSD והתאמת תבניות וורדפרס (HTML - CSS), ניסיון במערכת וורדפרס, היכרות עם ה LOOP, והתאמות תוספים למערכת.
ידע בעיצוב, יתרון.

פרטים באישי, או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

המודעה לגברים ונשים כאחד, ונפתחה באישור ההנהלה.
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
חחח :)
אתה קרוע...

אם כבר אנחנו בעניין. כבר תקופה ארוכה שהיא לא מעדכנת, אבל עדיין לכל מי שרוצה להתחיל להכיר את המערכת מומלץ לעבור שם על הפוסטים הישנים, שרובם כבר אינם רלוונטים, וללמוד את המערכת הפשוטה שמובילה כיום את עולם האינטרנט, וורדפרס.
 

wmw

משתמש פעיל
D I G I T A L
כן, שמתי לב שכבר הרבה זמן היא לא מעדכנת
למרות שאני לא קשור לוורדפרס, אצלה בפורום עשיתי את הצעדים הראשונים ב"גיור" של טמפלטים מוכנים.
כיום גיליתי שישנם אתרי טמפלטים שבהם צריך לעבוד שעה ויותר כדי לגייר טמפלט [המוני מקומות שצריך להפוך PADDING, והכי גרוע, לסובב תמונות רקע], ומאידך ישנם אתרי טמפלטים שבהם רק צריך לשים או לשנות DIRECTION של ה BODY, ו90 אחוז מהעבודה כבר נעשתה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה