דרושים מומחים בשירות הלקוחות של עלי אקספרס (:

ששל

משתמש מקצוען
הצלחתי להיכנס אז
אבל בשבועיים האחרונים לא מצליחה
מנסה להתחבר דרך גוגל והוא רושם לי כך
1594542741695.png
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
המלצתי כבר בעבר כמה פעמים,
מחיקת קוקיס לפני כל כניסה לחשבון,
אצלי זה עוזר תמיד
 

ז'אנט

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני צריכה לפתוח סכסוך על מוצר שלא הגיע, אבל כרטיס האשראי שבו נערכה הקניה לא תקף, יש לי כרטיס חדש איך אני יכולה לסדר שההחזר אם יאושר יגיע לכרטיס החדש?
וכן קניה שנעשתה בחנות לזמן קצר, מלפני כמעט חודשיים רשומה שעוד לא יצאה ממדינת המוצא. מה זה אומר?
 

פוינט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הצלחתי להיכנס אז
אבל בשבועיים האחרונים לא מצליחה
מנסה להתחבר דרך גוגל והוא רושם לי כך
צפה בקובץ המצורף 686733
גם אצלי, בדיוק כך
הצלחתי להתחבר אחרי מחיקת קבצי קוקיס, וכעת מופיע לי כמו בצילום מסך של ששל - הרשת תפוסה, נסה מאוחר יותר
@ששל - הסתדרת? ספרי איך?
@גאולה דהאן - אשמח לעוד מידע
 

ששל

משתמש מקצוען
גם אצלי, בדיוק כך
הצלחתי להתחבר אחרי מחיקת קבצי קוקיס, וכעת מופיע לי כמו בצילום מסך של ששל - הרשת תפוסה, נסה מאוחר יותר
@ששל - הסתדרת? ספרי איך?
@גאולה דהאן - אשמח לעוד מידע
במחשב שלי לא הסתדרתי, ממחשב אחר אני מצליחה
 

רמיזא

משתמש מקצוען
הזמנתי פלאפון מאלי אקספרס, והמכשיר נשרף בטעינה, אחרי כחודש וחצי שימוש, מה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף בחזרה ?
 

my car

משתמש פעיל
תכננתי לכתוב באשכולות שם (לפחות 3 בשבועיים האחרונים)
אבל אם כבר פירטת כ"כ טוב, אמשיך כאן

בשבוע שעבר הבעיה הגיעה גם אלי
אני נכנס קבוע בחשבון גוגל, ללא שם משתמש וסיסמה
ופתאום זה הפסיק להיכנס
גם אני, ניסיתי בגלישה בסתר, דפדפן אחר, קוקיס וכו' - נאדה, לא עזר.
נכנסתי דרך חשבון משתמש, ועשיתי שיחזור סיסמה (שלא הייתה לי מעולם) והצלחתי להיכנס, אבל אז גיליתי, מה שכבר כמה כתבו על זה, שזה כאילו חשבון חדש, ללא שום היסטוריה של ההזמנות או מוצרים בסל וכדו'...

החלטתי לא לוותר, ביקשתי בצ'אט בשירות לקוחות, לדבר עם נציג שירות, לקח משהו כמו חצי שעה, בסוך הגיעה נציגה נחמדה, עם הרבה מאד סבלנות, וביקשה שאעשה את כל הפעולות הנ"ל... מה שלא עזר כ"כ...
בסוף היא נתנה לי איזה קישור, ששם אני מאשר לה להיכנס לחשבון שלי, ואז היא עשתה שם משהו אצלה, והכל חזר לעבוד כרגיל!!!
עכשיו זה עובד לי מצוין!
אבל בהחלט לקח מעל שעה ההתכתבות עימה... קחו בחשבון.

לשאלתך, זה בעיה באלי-אקספרס!
היא כתבה שהם מודעים לבעיה (כתבתי לה שזה בעיה של הרבה לקוחות)
אבל לא היה נראה שהם עושים משהו שיעזור לכולם באופן גורף
צריך לנסות כל אחד בעצמו...

לצורך השיחה, תצטיידו ב:
מספר הזמנה (לא מספר מעקב! מספר הזמנה שכולל רק ספרות)
בכתובת המייל שלכם (ושאין סיכוי שהתבלבלתם בין כמה חשבונות)
בהרבה סבלנות! וזמן פנוי (אם אתם הולכים להפסקה קטנה באמצע זה יכול להיסגר, מקסימום חוסר תגובה זה 5 דקות עד שנסגר אוטו', וזה אם נפלתם על נציג סבלני שלא סגר לכם קודם בעצמו)

כדי להשיג נציג שירות אנושי, מומלץ לכתוב משפט כמו 'אני צריך נציג אנושי' ולהעתיק אותו, ולהדביק אותו שוב ושוב, עד שיקפוץ לכם כפתור ל'נציג שירות'...

הבעיה שבכדי לשוחח עם נציג בצ'אט חייבים להיכנס לחשבון, ואם החשבון חסום אי אפשר, מה עושים?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הבעיה שבכדי לשוחח עם נציג בצ'אט חייבים להיכנס לחשבון, ואם החשבון חסום אי אפשר, מה עושים?
אין צורך להיכנס לחשבון!
נסו להיכנס כאן

חשוב מאד שיהיה לכם זמין מספר הזמנה של אחת מהזמנותיכם, ע"מ שהם יוכלו לאמת את זהותכם. (ניתן להסתדר גם ללא מספר הזמנה, אך לא מומלץ).
 

my car

משתמש פעיל
אין צורך להיכנס לחשבון!
נסו להיכנס כאן

חשוב מאד שיהיה לכם זמין מספר הזמנה של אחת מהזמנותיכם, ע"מ שהם יוכלו לאמת את זהותכם. (ניתן להסתדר גם ללא מספר הזמנה, אך לא מומלץ).



נכנסתי לקישור הזה
ואז אני נכנס ל online servise ואני מופנה לדף כניסה לחשבון עם שם וסיסמה כך שאין לי אפשרות להגיע מולם לצ'אט!
אולי מכיר אפשרות למעקב הזמנה עם מס' הזמנה ולא מס' מעקב? (כי אין לי אפשרות לראות מס' מעקב בגלל שהחשבון שלי נחסם)
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
ואז אני נכנס ל online servise ואני מופנה לדף כניסה לחשבון עם שם וסיסמה כך שאין לי אפשרות להגיע מולם לצ'אט!
עכשיו אני רואה, באמת בעיה!
נסו כאן אם אתם מצליחים
 

my car

משתמש פעיל
לא הצלחתי להגיע לנציג שירות,
אולי מכיר אפשרות למעקב הזמנה עם מס' הזמנה ולא מס' מעקב? (כי אין לי אפשרות לראות מס' מעקב בגלל שהחשבון שלי נחסם)
 

my car

משתמש פעיל
וקישור ישיר לצ'אט עם נציג, קיים כזה דבר? בלי להתייגע
 

שרילנקה

משתמש פעיל
עוד טיפ קטן:
תוך כדי שיחה, היא רצתה שאשלח לה כמה פעמים צילום מסך שמראה את הבעיה, את העמוד המדובר, את הבעיה שנפתרה וכו'

להעלות צילום מסך לצ'אט שלהם זה דבר די מעצבן, רוב הפעמים העלאה נכשלה...

מה שמומלץ הוא להשתמש בקישור הזה
לאחר שעושים צילום מסך, מדביקים את הצילום בקישור הנ"ל (CTRL+V)
ואז מעתיקים את השורה למעלה של הקישור לתמונה
ומדביקים בצ'אט את הקישור של הצילום מסך שלכם

אגב, זה אתר נחמד לשיתוף תמונות או צילומי מסך, גם כאן בפרוג ע"י הכפתור של הוספת תמונה, ולהדביק את הקישור.
זה טוב מאד גם להוספת תמונה בתוך הודעה פרטית, לכשתחזור האפשרות בעתיד לבוא...
זה משובש בנטפרי. [יש פתרון?]
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה