דרושה מעצבת לפרסום בפייסבוק

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
הודעה זו מיועדת לכל מי שיש לו ביקורת על התנהלות הפורום ו/או תיפקוד מנהלי הפורום, ובפרט לאלה אשר ממהרים להשמיע ביקורת זו באופן פומבי:
א. מנהלי הפורום מקדישים זמן ומאמץ בשמירה על הסדר הטוב והאווירה המתאימה לפורום, תוך הפעלת שיקול דעת, רגישות והתחשבות במכלול של שיקולים.
ב. הנהלת הפורום מאפשרת למשתמשים לדווח על תכנים בעייתיים באמצעות כפתור דיווח. כל דיווח נבחן בכובד ראש ומטופל באופן המתאים לגופו של עניין.
ג. הפורום עצמו נועד לדיון בנושאים מקצועיים ולא לקריאות ביניים ובוודאי שלא למתיחת ביקורת ויצירת פרובוקציה.
ד. כל משתמש אשר חש אי שביעות רצון מאופן הניהול של הפורום מוזמן לבחור באחת החלופות המוצעות להלן: לפנות בצורה מכובדת באופן אישי לאחד ממנהלי הפורום, או לחילופין, לפרוש מהפורום - שהרי כידוע, ההשתתפות בפורום הינה על בסיס וולנטרי ולא לחינם נסמכה פרשת נח לפרשת לך לך.

במאמר מוסגר אביע את פליאתי לאור תופעה ששמתי לב אליה: נדמה כי דווקא אותם משתמשים אשר אינם זקוקים לפורום לצורך מקצועי, אלא דווקא נוהגים להעביר את זמנם כאן כצורת בילוי, הם הם, מראשוני הקופצים כמוצאי שלל רב על כל הזדמנות לצפור בצופר גדול ולהתריע בשער בת רבים על "אוזלת ידם של המנהלים". לאלה אני ממליץ למצוא לעצמם עיסוק משמעותי שיביא להם סיפוק וייתן לחייהם טעם.
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
שיע, כתבת יפה. אני נהנה כל פעם מחדש מכושר הביטוי שלך.
אבל לגופו של ענין, הייתי רוצה להבין ולחדד את כללי הפורום: האם יש מקומות לאשכולות בענין פייסבוק? כפי שהבנתי, בעבר הוכרז כי פייסבוק הוא מחוץ לתחום. האם הבנתי לא נכון, או שמשהו השתנה מאז, או שהכלל ההוא לא חל על ההודעה של פתיחת אשכול זה מאחר שאינה דנה בענייני פייסבוק ממש?
לא כתבתי זאת באישי, משום שאני חושב שזה יעניין עוד כמה משתתפים כאן.
ואודה בהזדמנות זו על הנהל הפורום בתבונה וביד רמה.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
שמעון, דברי חכמים בנחת נשמעים.
אני אישית לא קובע את מדיניות הפורום ואת כלליו ולכן אני לא בהכרח האדם המתאים ביותר להחליט מה יעלה בגורלו של אשכול כזה או אחר.
פייסבוק היא כידוע הרשת החברתית הגדולה בעולם. זו היא עובדה שאפשר להתעלם ממנה, אבל אי אפשר לשנות אותה.
האווירה בפרוג שונה בתכלית מהאווירה השוררת בפייסבוק. מסיבה זו נקבע כי משתמשים בפורום הפעילים בפייסבוק, יימנעו מציון עובדה זו בפרטי יצירת הקשר שלהם, וכן לא יידונו בפרוג בנושאים הקשורים ברשת החברתית ו/או בנעשה בה.
כאמור, הנחיה זו נועדה לשמור על הפורום נקי מהשפעות לא רצויות. יחד עם זאת מגוחך לנסות להילחם במילה פייסבוק או להעמיד פנים שהיא לא קיימת כלל.
פייסבוק שם. אנחנו כאן. ואנחנו לא פייסבוק ולא מעניין אותנו מה קורה שם.
עכשיו מחפשים מעצבת לעיצוב פרסומות. האם העובדה שהפרסומות יופיעו בפייסבוק מחייבת את השמדתו המיידית של האשכול? אולי.
מי שחושב כך, מוזמן לדווח על הודעה רעה, דיווח זה נשלח באופן אוטומטי אל כל המנהלים.
עד כה, טרם נשלח דיווח הודעה רעה על מודעת דרושים זו.

כל האמור בהודעה זו נכתב על דעתי האישית ולא נועד לייצג את עמדתה הרשמית של הנהלת הפורום.
 

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
שיע, אכן תגובה עניינית, שברור לי שנכתבה לאחר שיקול דעת מיושב, וברירה של מילה מילה..

אבל, בתגובה השניה שלך לגבי מה שכתבת שאין להתעלם וכו', התאורייה שלך אכן נכונה, ובהחלט.
אבל בשביל זה כשהגבתי בתחילה על האשכול, לא צעקתי/נבחתי/השתקתי/גערתי או הטפתי מוסר במי שפתחה את האשכול, אדרבה אני נגד כל אותם אלו שמטיפים מוסר מעל גבי הפורום. פשוט, כאן זה לא המקום לשיחות מוסר כאלו או אחרות..
אלא, מה שהגבתי היה הפנייה לקישורים, הודעה שכתב ר' חיים דיקמן בעצמו, שבה נאמר שכל דיון איזה שיהיה בעינייני פייסבוק, לא ידונו עליו בפורום. בין אם זו הודעת דרושים בין אם זו הודעת פרסומת. כך כתב ר' חיים דיקמן בעצמו. שהוא מנהל הפורום.

זה מה שהגבתי בהודעה שנמחקה. ואני חושב שאני צודק, והמחיקה של ההודעה הזו היתה לא במקום.

אשמח להחכים, ובאמת!
כי כללי הפורום דיי לוטים בערפל לאחרונה..
הודעות נמחקות, לפעמים על ריק.. והודעות אחרות שצריכות להמחק [דעת הקהל], אינם נמחקות אפילו לאחר דיווח.

.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
המקצוען היקר.
התעקשותך להפוך את האשכול הזה לדיון פומבי שבו אתה מבקש הסברים והבהרות בנוגע ל"כללי הפורום", היא מיותרת וטרחנית.
יתר על כן, כפי שציינתי בהודעה קודמת, ישנם ערוצים מתאימים למטרה זו. פורום בניית אתרים נועד לדיון מקצועי בנושא (כמה מפתיע) - בניית אתרים.
אתה משתמש באשכול ציבורי בפורום בניית אתרים כדי להתלונן על מחיקת הודעות שאין להם שום קשר לבניית אתרים ובכלל, אתה מקשה ומביא מובאות וציטוטים ודורש תשובות והבהרות. כל זאת באופן פומבי, כאילו שיש הצדקה אמיתית לגרור את האשכול הזה למחוזות אלה.

אשכול זה אולי אינו מתאים לפרוג, אך אילולי בחרת "לדפוק על השולחן", הוא היה שוקע ונעלם מהר מאוד.
קהילת פרוג יודעת שפייסבוק מחוץ לתחום, ומכבדת את זה.

כללי הפורום אינם "לוטים בערפל" כדבריך כלל ועיקר. ידוע לכל חבר בפורום מה הם ההנחיות ומה הם הגדרים הראויים לדיון מכובד ומקצועי.
ראוי להבהיר, מנהלי הפורום אינם שוטרים כפי שנדמה לך בטעות.
משתמשי הפורום הם אנשים בוגרים בעלי שיקול דעת ושכל ישר ומצופה מהם להפעיל שיקול דעת ולהתאים את עצמם לרוח הפורום. "כללי הפורום" הם לא חוקים אשר תפקיד ה"שוטרים" לאכוף אותם ביד ברזל. הכללים הם אמת מידה שנועדה להתוות את המסגרת מתוך ציפיה שהמשתמשים יתאימו את עצמם אליה.
תפקיד המנהלים הוא לטפל (בעדינות האפשרית) בחריגות צורמות מהמסגרת.

להבא, בכל מקרה שנדמה לך שיש צורך בטיפול של מנהל, הינך מתבקש לפנות אל המנהלים בערוצים המיועדים לכך -קרי -דיווח הודעה רעה, או הודעה פרטית למנהל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה