גרפיקאי טוב - יותר משהוא צריך לדעת ליצור - הוא צריך לדעת למחוק. זה קשה, כי לפעמים נקשרים ליצירה - אבל צריך להתגבר ולשמור אותה ב"מגירה" להזדמנות מתאימה יותר... ובשביל זה יש את פרוג שעוזרים לך ואומרים לך את האמת (שאתה יודע, אבל מדחיק...) בפרצוף...
לדעתי, העיצוב יפה ומרשים, אבל המסר הוא טעות אחת גדולה, כי בניקוי יבש - אין מצב שהוא רטוב, אז מה יכול להיות יותר יבש מיבש? כאן המסר אמור להביע נקיון ולא יובש. אם את מאד רוצה להשתמש בחול הזה שברקע, נסי ל"הלבין" אותו ולהחליף את הסלוגן בהתאם, כמובן. הכי נקי שיש - זה נשמע נדוש, אבל ישדר את המסר הנכון.
ובמחשבה שניה, גם אם לא תלביני את החול, אלא רק תשני את הסלוגן - זה יתאים, כי זה נותן תחושה של "אי של נקיון בים של לכלוך..." (מה יותר מלוכלך מחול??? אמהות לילדים ודאי יצטמררו...)
ואם כך, כל הדברים שכתבתי למעלה בטלים ומבוטלים, כי מה יותר קל מלשנות את הסלוגן?
בהצלחה.