כללי דעתכם נחוצה... למודעת פרסום.

Smeshi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
זכור לי שראיתי לפני כמה ימים משהו דומה אבל לבן לגמרי בלי הרקע החום מסביב
זאת הייתה גרסה הרבה יותר נקייה לבנה ומתאימה לכביסה
 

PURE

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
המלל קצת מידי מרובע, ממסוגר ומיושר.
כדאי טיפונת "להתפרע" איתו, לא יקרה שום דבר נורא.

בהצלחה!
 

תלמה

משתמש רשום
לדעתי הסלוגן עדיין בעייתי מאד ולא מובן. המילים "הכי יבש" אמנם מנסות להתחבר להכי זול, הכי איכותי וכו' אבל עדיין המסר לא ברור.
מסר של סלוגן צריך להיות חד, ברור ומובן , ואם לא, אז אפילו אם זה מאד יצירתי ומושך זה לא נכון ולא מקצועי להעלות אותו. מה לעשות--- סוף מעשה במחשבה תחילה...
 

מטאור

משתמש צעיר
גרפיקאי טוב - יותר משהוא צריך לדעת ליצור - הוא צריך לדעת למחוק. זה קשה, כי לפעמים נקשרים ליצירה - אבל צריך להתגבר ולשמור אותה ב"מגירה" להזדמנות מתאימה יותר... ובשביל זה יש את פרוג שעוזרים לך ואומרים לך את האמת (שאתה יודע, אבל מדחיק...) בפרצוף...
לדעתי, העיצוב יפה ומרשים, אבל המסר הוא טעות אחת גדולה, כי בניקוי יבש - אין מצב שהוא רטוב, אז מה יכול להיות יותר יבש מיבש? כאן המסר אמור להביע נקיון ולא יובש. אם את מאד רוצה להשתמש בחול הזה שברקע, נסי ל"הלבין" אותו ולהחליף את הסלוגן בהתאם, כמובן. הכי נקי שיש - זה נשמע נדוש, אבל ישדר את המסר הנכון.
ובמחשבה שניה, גם אם לא תלביני את החול, אלא רק תשני את הסלוגן - זה יתאים, כי זה נותן תחושה של "אי של נקיון בים של לכלוך..." (מה יותר מלוכלך מחול??? אמהות לילדים ודאי יצטמררו...)
ואם כך, כל הדברים שכתבתי למעלה בטלים ומבוטלים, כי מה יותר קל מלשנות את הסלוגן?
בהצלחה.
 

evart

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הרקע חצי לבן וחצי רקע לא ברור! לא משהו!
חשבו על רקע שמשדר כביסה, בד ,שטיח, משהו.....
וגם הפונטים נוקשים מידי צריך פונט משדר רכות להתאים לנושא.
 

PURE

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עכשיו כבר לא כ"כ רואים שזה חול. אז מה הרעיון בזה כרגע???

(ונראה לי שאת המילה "ועוד..." כדאי להשאיר במשקל כבד.)
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
במילא כמעט אף אחד לא הבין שזה חול, כולם חשבו שזה איזה בד או משהו כזה...
 

PURE

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אז כשרואים את המודעה, מה אמורים להבין מן הרקע והתמונה? סתם דלת של מכונת כביסה עם בגד בתוכו?!
 

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אם אשים מכונת כביסה יחשבו שזה גם לא מתאים מכיוון ויש מצב שהצופה ברפרוף יקשר מודעה זו למכירת כלי חשמל.
לכן אם אני שם רק דלת של מכונה הוא יבין גם באלפית השניה שזה לא מדובר על מכירת מוצרי חשמל, אלא נקיון. לסיכום: בא נגיד כך זה יסקרן הרבה יותר ולהבנה בא לעזרתו המלל.
והרקע - אנשים יחשבו שזה בד מסויים כמו שחלק מהחבר'ה חשבו... (רק שעכשיו זה בד לבן)
ומי שיבין שזה מדבר יחשוב כמו שאמר/ה w9322716 עיין שם.
 

בננה

משתמש רשום
בפירוט של הוילונות, שטיחים וכו' אין צורך בלוכסן. "תסתפק" בפסיק.

בכלליות, עבודה יפה מאד וגם הרעיון יפה.
 

Zeevi.Co

משתמש פעיל
הערה קטנה

למשפט "הכי נקי שיש" נתת השתקפות
ההשתקפות לא נכונה, האות י' לא משתקפת על הרצפה כמו שביצעת, אלא נשארת תלויה בגובה האותיות האחרות
 

ayala

משתמש מקצוען
אם לא הבינו שזה חול, אז אתה יכול לשים תמונה של מדבר עם קצת שמיים וסברס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה