תח"צ דן בדרום מתכוננת להפעלת קווי ירושלים-אשדוד במקום אגד

האיש והקלרינט

משתמש פעיל
היית צודק אילולי 617 ו -618 היו עושים כל אחגד תחנות אחרות
כי ההבדל בקו הוא אולי ב- 7-8 תחנות שאז מתפצלים המסלולים
אך הרוב המסלול הם עושים את אותם תחנות

ושנית כל : הם מרוויחים בדיוק את אותו הסכום שמרוויחה אגד על קו 450

ולכן זה ממש לא להשוואה .
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
היית צודק אילולי 617 ו -618 היו עושים כל אחגד תחנות אחרות
כי ההבדל בקו הוא אולי ב- 7-8 תחנות שאז מתפצלים המסלולים
אך הרוב המסלול הם עושים את אותם תחנות
ושנית כל : הם מרוויחים בדיוק את אותו הסכום שמרוויחה אגד על קו 450

ולכן זה ממש לא להשוואה .
אשדוד יש פי 2.5 תחנות איסוף ופיזור
בביתר /מודיעין עלית / בית שמש וכו'
הקו היה כבר מזמן מחולק ל- 3 איזורים בתוך העיר
אני עניתי על מה שכתבת שבאשדוד האוטובוסים עושים פי 2.5 תחנות מערים אחרות, ובבית שמש היה מחולק ל3 קווים
ובזה הוכחתי לך מנתונים שאתה ממש טועה, המסלולים בבית שמש יותר תחנות ויותר ארוכים, וזה עוד לפני הנתונים של קו 885 (32 תחנות 31 דק') וקו 690 (27 תחנות 36 דק')
יתכן שלגבי המחיר והכדאיות אתה צודק עוד לא בדקתי את זה
 

יצחק למפרט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
נתוני משרד התחבורה לא אומרים כלום.
איפה בוס יותר מייצג:

1688562595536.png

בכל מקרה, התשלום הוא לפי ק"מ + תמריץ תיקוף (לכן מי שלא מתקף - עובר בגזל), לרוב. לכן ק"מ עירוני בבינעירוני הוא הפסדי. המפעילות מקבלות פיצוי על ק"מ עירוני ביחס למחיר שהן נוקבות במכרז, ועל ק"מ בינעירוני הם מקבלות טיפה פחות ממנו. על קילומטר מפרקי מקבלים מעט יותר מק"מ עירוני.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
בכל מקרה, התשלום הוא לפי ק"מ + תמריץ תיקוף (לכן מי שלא מתקף - עובר בגזל), לרוב. לכן ק"מ עירוני בבינעירוני הוא הפסדי. המפעילות מקבלות פיצוי על ק"מ עירוני ביחס למחיר שהן נוקבות במכרז, ועל ק"מ בינעירוני הם מקבלות טיפה פחות ממנו. על קילומטר מפרקי מקבלים מעט יותר מק"מ עירוני.
והמחיר לק"מ הוא אחיד, או שיש הבדל בין האשכולות?
 

האיש והקלרינט

משתמש פעיל
תכל'ס מתי זה קורה כבר למען ה'??

בעזרת ד' -אחרי חנוכה האחריות והשליטה עוברת מחברת אגד לחברת דן בדרום
מאחרי בין הזמנים / או מאחרי החגים הם יתחילו לקחת ע"ע באופן הדרגתי את ביצוע הנסיעות בפועל ,
ומ- 1/1/2024 (אחרי חנוכה) השליטה בקווים עוברת לידיים שלהם.
בעזרת ד'
 

יצחק למפרט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
והמחיר לק"מ הוא אחיד, או שיש הבדל בין האשכולות?
לא. כל מכרז לפי מה שהמפעיל הזוכה מקבל. בפועל יש עדכונים בין המכרזים ככה שזה לא מאוד שונה - הצמדה למדד, תוספות להעלאת שכר לנהגים או כרטוס וכו'.
אבל ברור שק"מ בשדרות עולה פחות מק"מ בתל אביב.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אגב ניסיתי הרבה זמן להבין איך אגד מוותרת ככה על אשכול ואיך דן מקבלת בלי מכרז ולא הגעתי לתשובה ברורה
(היו שטענו שאגד לא רוצה להפעיל אשכול חרדי, שטויות במיץ, היא מפעילה המון אשכולות חרדים ואף זכתה עכשיו באחד מהם)
להערכתי אגד עוזבת במסגרת הבנות עם משרד התחבורה כדי שתוכל לזכות במכרזים אחרים, כמו שזכתה עכשיו באשכול ירושלים מערב, אבל עדין נשגב ממני איך דן מקבלים את זה ללא מכרז (אולי כי הם בכל מקרה מפעילים את אשכול הנגב, ועדין)
ובינינו - הקרדיט של @יצחק למפרט ...
ובכן, צדקתי:

על תקינות אופן העברת האשכול הקטן בין החברות, נמסר מדוברות משרד התחבורה: "חברת אגד הפסיקה את פעילותה באשכול מתוקף הסכם התחרות עם המדינה. יצוין כי היקף השירות הינו קטן יחסית, והכנסת מפעיל חיצוני במכרז להפעלה כה קטנה אינה מספקת שום יתרון, ואדרבה יכולה לגרום גם לסיבוך תפעולי וגם לעלויות כלכליות נוספות.

"לפיכך נבחנו האפשרויות לשיוך לאשכולות במרחב ומתוך ראייה לחלוקה הנכונה לטווח ארוך כולל חלוקת עומסים בין המפעילים במרחב, הוחלט כי אשכול צפון הנגב הוא האשכול המתאים להפעלת הקווים", לשון התגובה.
 

HP מעצבת

משתמש מקצוען
הפעלת קווי אשדוד-ירושלים תעבור לדן בדרום

חברת אגד תצא בקרוב מאשכול הציבורית בנסיעות בין אשדוד לירושלים, ותעביר את המושכות לחברת דן בדרום. ההעברה, שתתבצע ללא מכרז, צפויה להתרחש ב-24 בינואר 2024, תאריך לא סופי.

עם כניסתה של חברת דן בדרום, המסלולים והתדירות יהיו זהים לאלה של אגד. שינויים יוכנסו בהתאם לביקוש לאחר תחילת ההפעלה.

על תקינות אופן העברת האשכול הקטן בין החברות, נמסר מדוברות משרד התחבורה: "חברת אגד הפסיקה את פעילותה באשכול מתוקף הסכם התחרות עם המדינה. יצוין כי היקף השירות הינו קטן יחסית, והכנסת מפעיל חיצוני במכרז להפעלה כה קטנה אינה מספקת שום יתרון, ואדרבה יכולה לגרום גם לסיבוך תפעולי וגם לעלויות כלכליות נוספות.

"לפיכך נבחנו האפשרויות לשיוך לאשכולות במרחב ומתוך ראייה לחלוקה הנכונה לטווח ארוך כולל חלוקת עומסים בין המפעילים במרחב, הוחלט כי אשכול צפון הנגב הוא האשכול המתאים להפעלת הקווים", לשון התגובה.
ובכן, צדקתי:

על תקינות אופן העברת האשכול הקטן בין החברות, נמסר מדוברות משרד התחבורה: "חברת אגד הפסיקה את פעילותה באשכול מתוקף הסכם התחרות עם המדינה. יצוין כי היקף השירות הינו קטן יחסית, והכנסת מפעיל חיצוני במכרז להפעלה כה קטנה אינה מספקת שום יתרון, ואדרבה יכולה לגרום גם לסיבוך תפעולי וגם לעלויות כלכליות נוספות.

"לפיכך נבחנו האפשרויות לשיוך לאשכולות במרחב ומתוך ראייה לחלוקה הנכונה לטווח ארוך כולל חלוקת עומסים בין המפעילים במרחב, הוחלט כי אשכול צפון הנגב הוא האשכול המתאים להפעלת הקווים", לשון התגובה.
אם העתקת לפחות תן קרדיט ;):giggle:
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה