דירה לקניה בביתר עילית

מיקה ל

משתמש חדש
מישהו מכיר דירה למכירה ברחוב ישמח ישראל בביתר? ביד 2 ובכל שאר המקומות אין שום פירסום על דירה שם..
חוצמיזה אשמח לדעת גם מה הסיגנון? איפה הכי כדאי? האם מתאים לליטאים? (זו"צ+2) לנו היה נשמע איזור ישמח ישראל אבל אשמח לדעת מאנשים שגרים שם.. תודה מראש...
 
D

Deleted member 64624

אורח
 

סופריא - הוצאה לאור

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
שלום רב!

אני מכיר את הרחוב באופן אישי... מתגורר שם כבר קרוב לעשור...

אז כך:
דירות למכירה, אני לא מכיר באופן אישי. מאמין שיש כמה דירות למכירה.
מה הסגנון? מגוון מאוד. כמו בכל ביתר עילית, אחוז גבוה של ציבור חסידי. בבניין שלי למשל, מתוך 14 דיירים, יש שני ליטאים, שני ירושלמים, ספרדי אחד ותשע משפחות חסידיות.
הרחוב הוא אחד הרחובות היפים ביותר בביתר, ויש שיאמרו היפה ביותר... בצד אחד של הרחוב, יש מדשאות לכל אורך הרחוב. בתחילת הרחוב יש מרכז מסחרי נחמד [קופות חולים, בנקים, מאפייה, קיוסק, גלידריה, ירקן, ו'עיקר העיקרים' - רמי לוי...].
מתאים לליטאים? תגדירו... יש שני בתי כנסיות ליטאיים במרחק דקות הליכה בודדות. יש בתחילת רח' יסוד העבודה - סמוך לתחילת ישמח ישראל, ויש בדרכי איש - סמוך לסוף ישמח ישראל.

השאלה הגדולה היא, כמה אתם יכולים לשלם. המחירים בביתר כיום יקרים מאוד מאוד! אציג כמה נתונים בודדים שיתנו את המבט הכללי על מחירי שוק הנדל"ן באיזור. רחוב ישמח ישראל נבנה לפני כ-17 שנה, ודירת שלושה חדרים ממוצעת עלתה כ-420 אש"ח. לפני עשור - כאשר אנחנו קנינו - המחיר לאותה דירה היה כ-850-900 אש"ח.
לפני חודש נמכרה דירה ברחוב הרב ברוק, שנחשב לפחות מוצלח. הייתי בהלם כששמעתי על העסקה הזאת... דירת שלושה חדרים [עם אופציה להרחבה של כ-60 מ"ר] נמכרה ב-1,820,000 ש"ח!!
אחת הנקודות החשובות לגבי מחירי הדירות בביתר היא ענין האופציות. לרוב הדירות יש אופציה להרחבה משמעותית [או שהיא כבר נוצלה]. מרבית האנשים משתמשים באופציה לבניית יח"ד, שהוא עסק פופולארי מאוד בביתר עילית. זו הסיבה למחירים היקרים כ"כ בביתר עילית.

אשמח לעזור לכם במידע נוסף, במידה ויידרש לכם...
 

ררחחלליי

משתמש חדש
מישהו מכיר דירה למכירה ברחוב ישמח ישראל בביתר? ביד 2 ובכל שאר המקומות אין שום פירסום על דירה שם..
חוצמיזה אשמח לדעת גם מה הסיגנון? איפה הכי כדאי? האם מתאים לליטאים? (זו"צ+2) לנו היה נשמע איזור ישמח ישראל אבל אשמח לדעת מאנשים שגרים שם.. תודה מראש...
עדיין רלוונטי?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה