שלום לכולם,
אני במצב דחוף וזקוקה לעזרה. ביצעתי הזמנה מספק בשם ZEXIN CAI
ושילמתי לו בהעברה בנקאית (T/T),
אך הוא לא שלח את ההזמנה וגם לא סימן את ההזמנה כ"Paid" במערכת של עלי באבא.
בגלל זה, אין לי אפשרות לפתוח תלונה רשמית (Dispute) דרך האתר.
ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של עלי באבא דרך האתר שלהם,
אך לא קיבלתי מענה.
גם כתובת המייל complaint @ alibaba-inc.com לא תקינה
והודעות שנשלחות לשם חוזרות אליי.
אני מחפשת את הדברים הבאים:
אם מישהו מכיר דרך אפקטיבית ליצור קשר עם נציג אמיתי של עלי באבא, או יודע איך להגיש תלונה למרות שההזמנה לא מסומנת כ"Paid" – אשמח מאוד לעזרה.
תודה רבה מראש!
אני במצב דחוף וזקוקה לעזרה. ביצעתי הזמנה מספק בשם ZEXIN CAI
ושילמתי לו בהעברה בנקאית (T/T),
אך הוא לא שלח את ההזמנה וגם לא סימן את ההזמנה כ"Paid" במערכת של עלי באבא.
בגלל זה, אין לי אפשרות לפתוח תלונה רשמית (Dispute) דרך האתר.
ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של עלי באבא דרך האתר שלהם,
אך לא קיבלתי מענה.
גם כתובת המייל complaint @ alibaba-inc.com לא תקינה
והודעות שנשלחות לשם חוזרות אליי.
אני מחפשת את הדברים הבאים:
- כתובת מייל או דרך ישירה לפנות לשירות הלקוחות של עלי באבא
- אדם מקצועי שיכול לעזור לי (בתשלום אם צריך) בהתנהלות מולם
- כל עצה ממישהו שהתמודד עם מצב דומה – איך אפשר להסלים את העניין וללחוץ עליהם לפעול?
אם מישהו מכיר דרך אפקטיבית ליצור קשר עם נציג אמיתי של עלי באבא, או יודע איך להגיש תלונה למרות שההזמנה לא מסומנת כ"Paid" – אשמח מאוד לעזרה.
תודה רבה מראש!