דחוף - המלצה לאורתופד מנתח מומחה מקצועי לכף רגל לניתוח הלוקס ולגוס

  • פותח הנושא zap
  • פורסם בתאריך

zap

משתמש צעיר
דרושה המלצה דחופה לאורתופד מנתח מומחה ומקצועי לכף רגל לניתוח הלוקס ולגוס.
אם מישהו עבר ניתוח כזה ויכול להמליץ מניסיון.
שואלת בשביל מקרה שכנראה מורכב יותר - עבור אישה שעברה ניתוח על כך בשתי הרגליים, וברגל השניה הניתוח לא הצליח (היה ניתוח ארוך יותר) - והאורתופד המנתח עצמו אמר זאת בפירוש בביקורת האחרונה לאחר כמה ביקורות קודמות. ציין שאין מה לעשות. הנפיחות ברגל לא יורדת, ועדיין כבר כמה וכמה חודשים מהניתוח ונאלצת ללכת עם נעל מגף מיוחדת בלי יכולת לעבור סוף סוף להליכה עם נעל רגילה.
הרב פירר מעצמו המליץ על מישהו מקצועי ביותר כנראה, אבל לא בהסכם עם מכבי ומקבל רק פרטי, ואין להם ביטוח רפואי מלבד קופ"ח מכבי. יש מצב שאם לא תהיה ברירה ילכו על זה. אבל אם מישהו מכיר מתוך ניסיון רופא מנתח מקצועי לבעיה הספציפית הזאת, ישמחו לשמוע ויביאו את השם לפני הרב פירר לשמוע חוות דעתו.
תודה רבה! ובריאות שלמה לכולם!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה