שיתוף - לביקורת גיוס חילונים הנה זה קורה

הטעם המושלם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
להלן תוכנית שילוב חילונים בצבא.
התוכנית יוצאת לדרך לאחר שיקולים רבים, הבנה שבכל זאת גם הם חלק מהמדינה, ולחץ של הסבים והסתות שזוכרים את הימים בהם נלחמו על גיוס של עוד חרדי.
התוכנית תכלול כדלהלן:
1- הקמת יחידות מבוססות בינה מלאכותית, שהמפקחים עליהם יגיעו מעולם ההיטק, בהם יוכלו להשתלב גם חילונים. יחידות אלו יפעלו בשבת באופן אוטומטי ללא צורך בחילול שבת, והחילוני לא יחוש בכפיה דתית.
2- הקמת אגף החילונים במודיעין, בו יבדקו התרעות לפיגועים נגד חרדים מצד החילונים. זאת לאור העברת תיקון מס' 11265 לחוק הלאומנות הקובע כי התעללות בין אנשים, על רקע דתי, יחשב כארוע לאומני. באגף זה ישולבו בעיקר חילונים מתחזקים שיבינו את הלך רוחם של החילונים.
3- הקלות למתגייס שיצהיר על עצמו כחילוני. הקלות אלו יכללו- פטור מהנחת תפילין רבנו תם, הבדלה במוצאי שבת לא לפי שיטת רבנו תם, הכרה בלימודי ליבה כ12 שנות לימוד לכל יחידה המצריכה זאת.
הבטחתי וקיימתי, מוזמנים להוסיף
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה