נכתב ע"י מקארתור;204340:איזה בעיות יכולותנה לצוצנה במסע החתחתים המפרך אל 2 ק"ג מלפפון לא השמן מדאי אלא הרגיל, והההרינג בלי צבע מאכל ולקטוז, או טיטולים פריכים במיוחד???
אני לא מוחל לך! אתה גורם לי לפארנואיה, מהיום אסתכל לכל הכיוונים בשעת הקניה... אתה רואה שם את ההוא... זה שקונה ומסתכל רק בפתק, בלי יועצי חצר... ואפילו לא מתקשר לרב לפני קניית הבטטות... איזה מוזר... גוי גמור...
אני חושב שערבבת בין תפקיד הרשת [יש] לבין תפקיד משרד הפרסום [בולטון].נכתב ע"י אברימי;204759:כהמשך לדברי גרף ניתן גם להביא את הויכוח על "המילה הכתובה" שהתנהל כאן. כמעט כמו אותו שוטה היושב מתחת לרמזור ו"נותן הוראות" לתנועה על פי מראה הרמזור באותה עת, וחש שהוא מנהל התחבורה...
רבותי הפרסומאים!
כדאי שתתחילו להפנים. עברה התקופה ש"היה כתוב בעיתון" היה משפט המחץ האחרון שחתם כל ויכוח והותיר את הצד השני פעור פה, נבוך ומובס.
אם ניתן לתמצת היום את מקדם המכירות העכשווי במילה אחת - הרי שהיא "שירות".
אולי בעבר סברו שפרסום טוב, קריאטיבי, ממוקד, "עושה את זה" הרי שכיום גם אם תפרסם הכי טוב ששייך, אם לא תשכיל לתת שירות טוב ללקוחותיך, הרי שבזבזת את כספך לריק על פרסום לא אפקטיבי.
ולענייננו - אלף פורומים, מבצעים, הוזלות, פרסים ומתנות לא יועילו ללקוח שהגיע לסופר מרקט כלשהו ונאלץ להמתין שעתיים בתור אצל קופאית בסגנון קומוניסטי שגם לאחר שהעבירה את כל הקניה במתינות משוועת, (והוא, נעבך ארז וארז וארז לבד..) היא ממתינה ל"כרטיס מנהל" בידיים שלובות, ומודיעה לו חגיגית שהמשלוח יגיע ב36 שעות הקרובות.
אז להפנים בבקשה - אם רוצים לקדם את הלקוח שלכם באמת, רדו לשטח ראו איך מתבצע השירות אצלו. אולי תוכלו גם לייעץ לו לשפר פה ושם, אבל בטוח שתקבלו פרספקטיבה חדשה למוצר/עסק שאתם הולכים לפרסם. לטוב או לרע.
נכתב ע"י גרף;204753:להיפך! על דא קא בכינא!
'הציבור' לא כ"כ מטומטם! בדיוק לזה התכוונתי. אתם שם בפרסום חושבים שהציבור מטומטם והוא לא.
בדיוק לזאת התכוונתי כשקראתי לדינקיס לצאת ממאורת הפרסומאים ולדמיין לרגע שהוא חלק מהציבור שקונה את זה...
אתם כבר מידי התנתקתם מהעם, וחושבים שהוא באמת מטומטם. אני לא יודע מה עושה לכם את זה, הקורס של גרנות או החיכוך היומיומי עם אנשי הפרסום הזחוחים...
אבל אתם באמת כבר הגזמתם והציבור לא קונה את הלוקשים שלכם. הציבור רק רואה להיכן הגיעה רמת הניתוק במשרדי הפרסום המתיימרים לשווק לציבור החרדי, ותוהה כל פעם מחדש האם הגענו לתחתית. מסתבר שלא.
נכתב ע"י cmyk;205191:הערת אגב: דינקיס, מה שאני לא מצליח להבין הוא 'מה בדיוק יכולה האדמורי"ת שלך ללמד על פרסום ויח"צ חרדי',
אולי לזה התכוון גם גרף כשהוא כתב על הזחיחות---לדעתי יש אנשים ויש אנשים, וד"ל.
נכתב ע"י דינקיס;205208:אם אדם הולך ללמוד משהו זה רק מלמד שהוא ההפך מ"זחוח", הוא יודע שיש לו עוד מה ללמוד ולהשתלם בתחום, זה מראה דווקא על מידות הפוכות מאשר זחיחות.
אם אתה לא מבין מה אפשר ללמוד בבי"ס לפרסום, זה לא אומר שאין מה ללמד, זה אומר אך ורק שאולי אתה לא מסוגל להבין מה יש ללמד...
נכתב ע"י אברימי;204768:די שמחה איז אז אין דעם נאריש'ן פארעם איז נישט דא קיין ביתרער.
הדמגוגיה הזאת יכולה לחול גם על הציבור החילוני באותה מידהנכתב ע"י גרף;205230:(או שאני טועה)
אם מבחינה מקצועית הציבור החרדי הוא טיפש, ולומדים את זה בבי"ס לפרסום ע"י האדמורית תרצה, אז מבחינה מקצועית, האשכול הזה בפורום החרדי המקצועי הוא לא כ"כ מקצועי.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: