>>בריף לקמפיין הופכים את היוצרות<<

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
הכנתי בריף מהיר כי לדעתי קצת קשה לייצר כרזה/קמפיין בלי מסמך שממפה ומגדיר מטרות.
מסמך הבריף אינו שלם, ואת חלקו הגדול השלמתי מדמיוני אשמח אם תשדרגו אות לטובת הכלל
תוסיפו בו אינפורמציה לתועלת ולמיקוד הכלל.



בריף לקמפיין הופכים את היוצרות
הבטחת המותג:

ביטחון כלכלי למעצבים


(הלקוח)

מעצבים גרפים, מעצבי אתרים, כותבי תוכן, עורכי וידאו, שרטטים, אדריכלים, מעצבי פנים, צלמים ועוד..

אשר סובלים מעיכובים בתשלום (או אי מתן תשלום) עבורם עבודה שבוצעה מכבר

על ידי לקוחות: (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים.


המוצר

מציאות חדשה של תשלום בזמן למעצב הגרפי!


קהל היעד

1. (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים. הצורכים שירותי פרסום, עיצוב, תוכן, תכנון ועוד.

ומעכבים (או מונעים) את תשלומי השירותים שסופקו להם.

2. (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים. לעתיד

שיתוודעו למציאות חדשה בה כל מוצר גרפי הוא מוצר רגיל שמשלמים מיד כשמקבלים אותו מוגמר.


סיבות שונות לאי תשלום במועד, ובעיות בתשלום:

-חוסר הכרה והערכה של פריט גרפי כמוצר ממשי לכן לא צריך לשלם עליו (מיד)

-בירוקרטיה בהוצאת התשלום מהארגון מוסד רק לאחר קבלת קבלה וכדו'

-בעיות כלכליות וצריכת שירותים למרות שחסר תקציב לכך

-עבודה ללא חוזה מסודר המגדיר ציפיות

-סבבי תיקונים כפייתיים שלא נגמרים

-קושי להיפרד מהכסף (קמצנות יתר)


תירוצים שונים:

-אי שימוש במוצר הגרפי

-טענות לחוסר אפקטיביות של הפרסום וניסיונות להפוך את המעצב כמשקיע שותף בפועל בעסק.

-טענות לאי עמידה בציפיות ואי הבנה של מה העיצוב/תכנון הנדרש על ידי הלקוח



האתגר

מחאה ויצירת שינוי בתודעת השוק בעלי העסקים והארגונים בעניין הלנת שכר עיצוב

כמו כן הנעת פוליטקאים לחקיקה תומכת במעצבים כבשכירים.



מסרים שיכולים להופיע

-מעצב הוא "פועל" המספק מוצר המופק מעמל עבודה

-פריט עיצוב גרפי- מוצר ממש



אסטרטגיה

לא תשלם בזמן, תשלם ביוקר


מסר

חסר עדיין

שפה גרפית ואוירה

מחאה/מהפכה- (קול קורא)


סיבות להאמין: להפנמה (גם פתרונות )

אי תשלום בזמן יפגע בעסק שלך ובשמך הטוב כבעל עסק

חקיקה המגנה על מעצב כשכירים לדוג' עליית אחוז מסויים על הלנת שכר וכדו'

חוזה מסודר ומשפטי שחותמים עליו תביעה מקוונת בהפרתו

מכתב מאיגוד המעצבים שעובר דרך עו"ד של האיגוד


 

kosta770

חבר קהילה: מעצבים גרפיים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
עריכה והפקת סרטים
עימוד ספרים
לפי מה שהבנתי הקהל יעד של הקמפיין הזה זה חברי כנסת פוליטיקאים ואנשי ציבור שיכולים להוביל לשינוי בחוקה ממה שיש עד היום..
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
תודה על ההשראה,
נתן לי עוד כמה רעיונות לקמפיין.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לפי מה שהבנתי הקהל יעד של הקמפיין הזה זה חברי כנסת פוליטיקאים ואנשי ציבור שיכולים להוביל לשינוי בחוקה ממה שיש עד היום..
אכן, אבל לא רק.
גם מזמיני העבודות צריכים להיות מודעים לצורך הנואש של היוצרים העצמאיים להכרה כנותני שירות.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
יש כאן הבדל דק מאד, אבל קריטי
בין הלנת שכר, שמובילה לתובנה של זלזול, התרשלות או שוטף פלוס אלף
לבין אי תשלום מסיבות אחרות שחלקן פורטו לעיל (לא השתמשתי בעבודה, לא היו הצלחות וכו')

כדי שהמודעה תשלח כמו חץ הישר לליבת הכאב, היא צריכה להיות מדויקת ומחודדת...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  41  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה