הכנתי בריף מהיר כי לדעתי קצת קשה לייצר כרזה/קמפיין בלי מסמך שממפה ומגדיר מטרות.
מסמך הבריף אינו שלם, ואת חלקו הגדול השלמתי מדמיוני אשמח אם תשדרגו אות לטובת הכלל
תוסיפו בו אינפורמציה לתועלת ולמיקוד הכלל.
ביטחון כלכלי למעצבים
(הלקוח)
מעצבים גרפים, מעצבי אתרים, כותבי תוכן, עורכי וידאו, שרטטים, אדריכלים, מעצבי פנים, צלמים ועוד..
אשר סובלים מעיכובים בתשלום (או אי מתן תשלום) עבורם עבודה שבוצעה מכבר
על ידי לקוחות: (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים.
המוצר
מציאות חדשה של תשלום בזמן למעצב הגרפי!
קהל היעד
1. (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים. הצורכים שירותי פרסום, עיצוב, תוכן, תכנון ועוד.
ומעכבים (או מונעים) את תשלומי השירותים שסופקו להם.
2. (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים. לעתיד
שיתוודעו למציאות חדשה בה כל מוצר גרפי הוא מוצר רגיל שמשלמים מיד כשמקבלים אותו מוגמר.
סיבות שונות לאי תשלום במועד, ובעיות בתשלום:
-חוסר הכרה והערכה של פריט גרפי כמוצר ממשי לכן לא צריך לשלם עליו (מיד)
-בירוקרטיה בהוצאת התשלום מהארגון מוסד רק לאחר קבלת קבלה וכדו'
-בעיות כלכליות וצריכת שירותים למרות שחסר תקציב לכך
-עבודה ללא חוזה מסודר המגדיר ציפיות
-סבבי תיקונים כפייתיים שלא נגמרים
-קושי להיפרד מהכסף (קמצנות יתר)
תירוצים שונים:
-אי שימוש במוצר הגרפי
-טענות לחוסר אפקטיביות של הפרסום וניסיונות להפוך את המעצב כמשקיע שותף בפועל בעסק.
-טענות לאי עמידה בציפיות ואי הבנה של מה העיצוב/תכנון הנדרש על ידי הלקוח
האתגר
מחאה ויצירת שינוי בתודעת השוק בעלי העסקים והארגונים בעניין הלנת שכר עיצוב
כמו כן הנעת פוליטקאים לחקיקה תומכת במעצבים כבשכירים.
מסרים שיכולים להופיע
-מעצב הוא "פועל" המספק מוצר המופק מעמל עבודה
-פריט עיצוב גרפי- מוצר ממש
אסטרטגיה
לא תשלם בזמן, תשלם ביוקר
מסר
חסר עדיין
שפה גרפית ואוירה
מחאה/מהפכה- (קול קורא)
סיבות להאמין: להפנמה (גם פתרונות )
אי תשלום בזמן יפגע בעסק שלך ובשמך הטוב כבעל עסק
חקיקה המגנה על מעצב כשכירים לדוג' עליית אחוז מסויים על הלנת שכר וכדו'
חוזה מסודר ומשפטי שחותמים עליו תביעה מקוונת בהפרתו
מכתב מאיגוד המעצבים שעובר דרך עו"ד של האיגוד
מסמך הבריף אינו שלם, ואת חלקו הגדול השלמתי מדמיוני אשמח אם תשדרגו אות לטובת הכלל
תוסיפו בו אינפורמציה לתועלת ולמיקוד הכלל.
בריף לקמפיין הופכים את היוצרות
הבטחת המותג:
ביטחון כלכלי למעצבים
(הלקוח)
מעצבים גרפים, מעצבי אתרים, כותבי תוכן, עורכי וידאו, שרטטים, אדריכלים, מעצבי פנים, צלמים ועוד..
אשר סובלים מעיכובים בתשלום (או אי מתן תשלום) עבורם עבודה שבוצעה מכבר
על ידי לקוחות: (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים.
המוצר
מציאות חדשה של תשלום בזמן למעצב הגרפי!
קהל היעד
1. (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים. הצורכים שירותי פרסום, עיצוב, תוכן, תכנון ועוד.
ומעכבים (או מונעים) את תשלומי השירותים שסופקו להם.
2. (פרטיים) בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים. לעתיד
שיתוודעו למציאות חדשה בה כל מוצר גרפי הוא מוצר רגיל שמשלמים מיד כשמקבלים אותו מוגמר.
סיבות שונות לאי תשלום במועד, ובעיות בתשלום:
-חוסר הכרה והערכה של פריט גרפי כמוצר ממשי לכן לא צריך לשלם עליו (מיד)
-בירוקרטיה בהוצאת התשלום מהארגון מוסד רק לאחר קבלת קבלה וכדו'
-בעיות כלכליות וצריכת שירותים למרות שחסר תקציב לכך
-עבודה ללא חוזה מסודר המגדיר ציפיות
-סבבי תיקונים כפייתיים שלא נגמרים
-קושי להיפרד מהכסף (קמצנות יתר)
תירוצים שונים:
-אי שימוש במוצר הגרפי
-טענות לחוסר אפקטיביות של הפרסום וניסיונות להפוך את המעצב כמשקיע שותף בפועל בעסק.
-טענות לאי עמידה בציפיות ואי הבנה של מה העיצוב/תכנון הנדרש על ידי הלקוח
האתגר
מחאה ויצירת שינוי בתודעת השוק בעלי העסקים והארגונים בעניין הלנת שכר עיצוב
כמו כן הנעת פוליטקאים לחקיקה תומכת במעצבים כבשכירים.
מסרים שיכולים להופיע
-מעצב הוא "פועל" המספק מוצר המופק מעמל עבודה
-פריט עיצוב גרפי- מוצר ממש
אסטרטגיה
לא תשלם בזמן, תשלם ביוקר
מסר
חסר עדיין
שפה גרפית ואוירה
מחאה/מהפכה- (קול קורא)
סיבות להאמין: להפנמה (גם פתרונות )
אי תשלום בזמן יפגע בעסק שלך ובשמך הטוב כבעל עסק
חקיקה המגנה על מעצב כשכירים לדוג' עליית אחוז מסויים על הלנת שכר וכדו'
חוזה מסודר ומשפטי שחותמים עליו תביעה מקוונת בהפרתו
מכתב מאיגוד המעצבים שעובר דרך עו"ד של האיגוד