"ברוך רופא חולים"!!! "שהחיינו".

תלתלי

משתמש פעיל
"הפגיעה של האחים הגדילה את עוצמת הנס"
בשירות ובריקודים התקבלו ילדי משפחת גרוס בתלמוד תורה "אחיעזר" בירושלים • רפאל יצחק חזר לפני שבוע, ביום חמישי הצטרף אליו גם חיים מיכאל הגדול • רב בית המדרש אמר יחד עם הילדים נשמת כל חי, פסוק אחר פסוק • האב ר' שמעון גרוס: "הקבלות הטובות שקבלתם, הביאו את ההחלמה המהירה"

כחודשיים לאחר האסון של משפחת גרוס מגבעת מרדכי, בו נפטרו הילדות אביגיל בת הארבע ויעל בת השנה וחצי ז"ל. אחיהם שנפגעו מההדברה, שבו לספסל הלימודים בתלמוד תורה "אחיעזר" בבית וגן.

הבוקר, מנהלי תלמוד התורה יזמו טקס הודייה על הנס הגדול של חזרתם לתלמוד התורה.

חיים מיכאל שלמה גרוס בן ה-7, חזר ביום חמישי האחרון לתלמוד התורה לשמחת בני משפחתו וחבריו, ואילו אחיו רפאל יצחק אייזיק חזר לתלמוד התורה כשבוע לפני כן.

הטקס התקיים הבוקר בשעה 10:00 בחצר תלמוד התורה, בהשתתפות נשיא הת"ת הגר"ש אויירבך, שמעון גרוס אבי הילדים, בני המשפחה ומנהלי תלמוד התורה. הנעים בקולו הזמר שלמה כהן.

רב בית המדרש, הגאון רבי ישעיהו רוטנברג אמר נשמת כל חי פסוק בפסוק, כאשר כל הילדים חוזרים אחריו.

שמעון גרוס אבי הילדים אמר לילדים כי תינוקות של בית רבן שלא טעמו טעם חטא בעולם, חוו את האסון ואת הנס בחודשיים האחרונים, ואין ספק כי הקבלות הטובות שקיבלו וספרי התהילים שאמרו סייעו רבות בהחלמתם המהירה.

הגר"ש אוירבך ציין בדבריו כי כשהגיעו הילדים לבית החולים, אמרו הרופאים כי אפשר לחיות עם מכונת האקמו במשך כ-3 שבועות, ולאחר מכן דרושים מספר חודשים שיקום. ב"ה לאחר פחות מחודש הם שוחררו, ואין ספק כי כוח התפילה של תשב"ר גרם לכך.

אחת מבנות המשפחה שנכחה הטקס אמרה "זה היה מאוד מאוד מרגש, לראות את הילדים חוזרים לתלמוד תורה, אמירת נשמת כל חי, הכל יחד גרם לנו לשמחה גדולה".

לדבריה, אסונות רבים התרחשו בשנה האחרונה, ואין ספק כי זה לא אותם חיים, אלא חיים שאחרי. "אם חלילה רק אביגיל ויעל ז"ל היו נפטרות ולא היה קורה שום דבר לשני הבנים, זה אחרת לגמרי. הפגיעה וההחלמה של הילדים הגדילו את עוצתמ הנס, ונתנו להורים ולבני המשפחה יותר כוח להתמודד עם האסון".

http://www.kikarhashabat.co.il/מרגש-האחים-גרוס-חזרו-לחיידר.html
 

קבצים מצורפים

  • 68b5e65x__w470h352q80.jpg
    KB 30.8 · צפיות: 17
  • hjpyg70m__w470h352q80.jpg
    KB 39.2 · צפיות: 22
  • mz1rk92a__w470h352q80.jpg
    KB 43.8 · צפיות: 18

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה