קניות באתרים מחו"ל בקשת עזרה לפתרון סכסוך בעלי אקספרס

arons

משתמש פעיל
מישהו אולי מבין בזה ויכול לעזור?
קניתי מאלי אקספרס פלאפון נוקיה 230 אבל אחרי כשבוע השיחה מתנתקת כל איזה 5 דק
פתחתי סכסוך והמוכר מציע לי החזיר את הטלפון ולקבל חדש
האם להענות לבקשת המוכר או לסרב ולהתמיד בסכסוך עד לפיתרון עם אליאקספרס אשמח לעזרתכם תודה...
 

GALAXY

משתמש מקצוען
מישהו אולי מבין בזה ויכול לעזור?
קניתי מאלי אקספרס פלאפון נוקיה 230 אבל אחרי כשבוע השיחה מתנתקת כל איזה 5 דק
פתחתי סכסוך והמוכר מציע לי החזיר את הטלפון ולקבל חדש
האם להענות לבקשת המוכר או לסרב ולהתמיד בסכסוך עד לפיתרון עם אליאקספרס אשמח לעזרתכם תודה...

תבקש ממנו שיפצה אותך על דמי המשלוח לסין.
תבדוק כמובן את רמת האמינות שלי לפני - עד כמה אנשים מרוצים מהשרות שלו וכו'.
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
אם פתחתם סכסוך, אל תוותרו. אם המוצר פגום תדרשו החזר מלא.
נכון @קופצנית ?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני טוענת לא להאמין למוכר אלא לפתוח סכסוך ולכתוב בכסכסוך שאין לכם דרך לשלוח חזרה לסין כי המשלוח יקר מאד!!!
ואתם רוצים את כל הסכום בחזרה כי אין לכם מה לעשות עם הפלאפון
אם תסריטו את הפלאפון בשעת שיחה, ואיך מתנתק בלי שנוגעים בו0 ותצרפו את הוידאו- זה מעולה- יכול לעזור לכם לקבל את מלוא הסכום
 

סטודיו ישר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אני הזמנתי נוקיה C2 והיתה בו בעיה בבטריה ובשקע USB
המוכר הציע להחזיר אבל לא רציתי והתעקשתי לקבל החזר כספי
ובאמת בסוף קיבלתי החזר כספי מלא
 

ישראלים

משתמש מקצוען
בוקר טוב
פתחתי סכסוך על מוצר יקר של כמה מאות דולרים.
הם מציעים לי לקבל החזר של חצי מחיר
או לשלוח בחזרה את המוצר.
מה עדיף
וכמה עולה משלוח
אשמח לכל מידע בענין

תודה
 

A052

משתמש סופר מקצוען
בוקר טוב
פתחתי סכסוך על מוצר יקר של כמה מאות דולרים.
הם מציעים לי לקבל החזר של חצי מחיר
או לשלוח בחזרה את המוצר.
מה עדיף וכמה עולה משלוח
אתם לא כותבים מה הבעיה במוצר, כך שקשה להגיב לגופו של ענין.
בנוסף בדר"כ מי שמציע פתרון כזה זה המוכר, ולא האתר עצמו.
אם אתם מסרבים לפתרון, האתר עצמו מתערב ומחליט לפעמים אחרת מהמוכר.
משלוח יכול לעלות כמה עשרות שקלים, תלוי במשקל המוצר (חפש משלוח צרור קטן או לחילופין דואר רשום לחו"ל שזה יקר יותר).
בהצלחה.
 

arons

משתמש פעיל
בוקר טוב
פתחתי סכסוך על מוצר יקר של כמה מאות דולרים.
הם מציעים לי לקבל החזר של חצי מחיר
או לשלוח בחזרה את המוצר.
מה עדיף
וכמה עולה משלוח
אשמח לכל מידע בענין

תודה
במקרה שלי המוכר הציע לי תשלום חצי משווי המוצר או שאני אחזיר את המוצר ועלויות המשלוח עלי סרבתי להצעה זו ואלי אקספרס קבעו שאני זכאי לסכום של 0.00 שח
זאת בגלל שלא העלתי ראיות ברורות(מדובר בתקלה שאי אפשר להעלות ראיות)
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
בדיוק מה שקרה אצלי!!
מוכר אמין שכבר קנינו אצלו בעבר פלאפון שעובד למעלה משנה
הטלפון הנוכחי לא עובד ומתנתק כל הזמן
פתחתי סכסוך
העלתי סרטונים עם ראיות ברורות
אלי אקספרס התערב
הסכים להחזיר 1/3 מחיר או להחזיר את המכשיר
דחיתי הצעות
ולבסוף
אליאקספרס סגרו את הסכסוך עם הודעה שאני אקבל רק מחצית מהסכום
ואם אשלח את המכשיר אליהם אזוכה בכל הסכום :(

https://www.prog.co.il/posts/6629489/
 

ישראלים

משתמש מקצוען
אין לי גישה זמינה לאליאקספרס וקבלתי את המייל של הסכסוך. איך אני יודעת עם אלי התערבו או המוכר. כי הם כתבו לי להיות בקשר עם המוכר. ואם זה אלי אקספפרס אז למה הם התערבו כולה עבר יום וחצי מפתיחת הסכסוך
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
אשמח לעוד תגובות ועובדות על סכסוכיפ ופתרונן
כל הסכסוכים האחרים שלי נגמרו בטוב
הבעיה כאן שקשה להוכיח גם בסרטון שהבעיה אכן בטלפון
כי אולי זוהי בעית רשת
אבל אם יש לכם אפשרות להעלות ראיות כמה שיותר ברורות ובטוחות
תנסו
כי רוב הסכסוכים שלי כאמור נגמרו בהחזרת הכסף בלי צורך להחזיר את המוצר (גם כשזה היה בסכומים גבוהים כמו הפלאפון)
 

arons

משתמש פעיל
בדיוק מה שקרה אצלי!!
מוכר אמין שכבר קנינו אצלו בעבר פלאפון שעובד למעלה משנה
הטלפון הנוכחי לא עובד ומתנתק כל הזמן
פתחתי סכסוך
העלתי סרטונים עם ראיות ברורות
אלי אקספרס התערב
הסכים להחזיר 1/3 מחיר או להחזיר את המכשיר
דחיתי הצעות
ולבסוף
אליאקספרס סגרו את הסכסוך עם הודעה שאני אקבל רק מחצית מהסכום
ואם אשלח את המכשיר אליהם אזוכה בכל הסכום :(

https://www.prog.co.il/posts/6629489/
זאת בדיוק הייתה הבעיה בטלפון שלי מתנתק כל 2 דק באמצע שיחה
 

ישראלים

משתמש מקצוען
משהוא שלח חבילה חזרה לסין? אם כן אם איזה חברה? וכמה העלות.
והאם באמת הוא זוכה על כך. האם אלי עוקבים אחרי זה. האם הסכסוך נסגר מיד כשאני שולחת או רק כשמגיע אליהם והם מזכים אותי. @קופצנית@ אשמח לעזרה
תודה
 

צילומית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
מהנסיון שלי:
רוב המוצרים בסדר גמור ואני נהנית מהקניה ומפרגנת להם בכוכבים מרובים
רוב הסיכסוכים נגמרים לטובתי עם החזר מלא בלי לשלוח בחזרה חייבים לצלם את הבעיה ולצייר על הבעיה עיגול שמדגיש את הבעיה תמונה בלי דגש לא עושה את העבודה למרות שרואים את הבעיה ברור חייבים להדגיש אותה אני עושה זאת בפוטושופ בשניה.
נסיון אחד יש לי עם משלוח בחזרה של שמלה ב100 שח שלא היה לי שווה לעשות תיקונים רבים מדי אז שלחתי בחזרה בדואר רשום 20 שח וקיבלתי את הכסף בחזרה היה לי שווה הטירחה הזאת כדי להשאר עם 80 שח צריכים דואר רשום כי צריך להכניס את המספר מעקב ולחכות חודש שזה יגיע למוכר וכשהוא מאשר את זה מקבלים את הזיכוי
עוד נסיון יש לי עם מוצר של תמונה גדולה בגודל מטר על 70 שהמוכר הבטיח לי שאפשר לקבל את המידה המבוקשת כרצוני ובפועל שלח לי מידה אחרת ולא רצה להחזיר את הכסף וביקשתי עזרה משירות לקוחות של אלי וקיבלתי 43 דולר החזר בלי לשלוח להם בחזרה את התמונה כי שלחתי להם צילומי מסך מהשיחה עם המוכר מלפני הקניה ואת ההבטחה שלו לגודל שלי
חשוב להם באלי שתמשיכו לקנות אצלם ואם לא מסתדרים עם המוכר מבקשים משירות לקוחות
אני כתבתי להם בעברית וזה מתרגם אוטומטית ממש נוח
לא לוותר!
בהצלחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה