קניות באתרים מחו"ל בקשר לפתיחת סכסוך באליאקספרס - מנסיונכם

טובה ע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
קיבלתי מוצר לא כפי שהזמנתי, ואני רוצה לפתוח סכסוך. יש להם 2 אפשרויות: האחד לבקש שישלחו לי מוצר חדש, אבל אז יתכן ואצטרך לשלם דמי משלוח, האפשרות השניה - לבקש החזר חלקי על המוצר.

מנסיונכם, מה עדיף? אם אצטרך לשלם דמי משלוח, באיזה סכום מדובר? ואם החזר חלקי, כמה אחוז זה ה'חלקי'?
ואולי יש אפשרות שלישית, לקבל מוצר חדש בלי לשלם משלוח?

אשמח שתחכימו אותי מנסיונכם, תודה רבה!
 

טובה ע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי

אמא מותק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
את יכולה להסביר לי איפה אני פותחת סכסוך
 

A052

משתמש סופר מקצוען
קיבלתי מוצר לא כפי שהזמנתי, ואני רוצה לפתוח סכסוך. יש להם 2 אפשרויות: האחד לבקש שישלחו לי מוצר חדש, אבל אז יתכן ואצטרך לשלם דמי משלוח, האפשרות השניה - לבקש החזר חלקי על המוצר.

מנסיונכם, מה עדיף? אם אצטרך לשלם דמי משלוח, באיזה סכום מדובר? ואם החזר חלקי, כמה אחוז זה ה'חלקי'?
ואולי יש אפשרות שלישית, לקבל מוצר חדש בלי לשלם משלוח?

אשמח שתחכימו אותי מנסיונכם, תודה רבה!
אתם רוצים את המוצר?
אם כן, נסו את האופציה הראשונה, בכל מקרה אתם צריכים להסכים לסכום שהמוכר ירצה כדמי משלוח, ותוכלו להתמקח עליו.
אם לא, תבקשו החזר חלקי כמה שנראה לכם. (יכול להיות שאפשר גם לבקש החזר מלא).

את יכולה להסביר לי איפה אני פותחת סכסוך
בדף ההזמנות יש לחצן ליד כל הזמנה עם כיתוב באנגלית "אופן דיספוט" שהכוונה לפתיחת סכסוך/מחלוקת, לוחצים עליו ובוחרים לפי האפשרויות שיוצגו כגון בגלל שמוצר לא הגיע או הגיע פגום וכו'.

בהצלחה.
 

טובה ע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
אני לא מצליחה למלא את הטופס שלהם. כשאני מעלה קובץ עם תמונה/וידאו זה אומר שתמונה לא הועלתה בהצלחה וכמה שאני מנסה שוב ושוב, כולל לרענן/לפתוח מחדש עמוד, זה לא נותן לי:
New canvas.jpg

יש פיתרון לדבר?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
זה נראה שהקובץ וידאו כן עלה, רק התמונה לא עלתה.
אולי תנסו לשנות את השם של הקובץ או משהו כזה.
 

טובה ע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
ניסיתי כמה פעמים, קובץ כזה וגם הקטנתי ועדיין לא מצליחה, אולי זה באג כלשהו באתר שלהם?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
הכל ייתכן.
לא מספיק הוידאו להוכחה?
 

טובה ע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
ניסיתי רק וידאו, לא מתאפשר..
 

אמא מותק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
מנכל אליבאבא שהוא הבעלים של אלי אקספרס בארץ אולי שווה שנפגוש אותו יש לנו הרבה מה לומר
 

אמא מותק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נראה לי שאנחנו יותר חשובות מביבי מי קונה בכמיות אם לא אנחנו הוא גם הגיע לכותל
 

טובה ע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
הכל ייתכן.
לא מספיק הוידאו להוכחה?
בסוף הסתדרתי, הקובץ היה טיפה גדול מהמקסימום שלהם.
אני לא רוצה שהם יחזירו לי את הכסף, אני רוצה ישלחו לי מוצר כמו שהזמנתי, יש כזו אפשרות?
 

byby

משתמש מקצוען
D I G I T A L
בדף ההזמנות יש לחצן ליד כל הזמנה עם כיתוב באנגלית "אופן דיספוט" שהכוונה לפתיחת סכסוך/מחלוקת, לוחצים עליו ובוחרים לפי האפשרויות שיוצגו כגון בגלל שמוצר לא הגיע או הגיע פגום וכו'.

בהצלחה.[/QUOTE]
תודה על העזרה!
כשאני לוחצת על הלחצן הזה אני נכנסת לאופציה להתכתב עם המוכר, הכן התכתבתי איתו והוא כתב לי לפתוח סכסוך ורק כך הוא יכול להחזיר לי את הכסף...
איך אני פותחת בפועל?
 

קבצים מצורפים

  • 2018-06-17.png
    2018-06-17.png
    KB 123.8 · צפיות: 17

bekkiback

משתמש מקצוען
כשלחצת על האופציה לפתיחת סכסוך רשום לך שתי אופציות אחת מהן מתחילה כך:return
בחרי בה.
מתחת יש לך סיבות לבחירה.
מה הבעיה: בעיה במשלוח, במוצר וכו'.
תבחרי באופציה שמתאימה לך.
מתחת יש אפשרות לרשום סכום ב$ . אני רושמת תמיד את הסכום המלא שהמוצר עלה.
עכשיו יש מקום למלל חופשי אם בא לך להוסיף שם.
מתחת לחצן להוספת קובץ תמונה -מה שלא רלוונטי אם לא קיבלת את המוצר.

אני בד"כ מצרפת קובץ תמונה אקראי ששמור לי אי שם ,אחרת אני לא יוצאת מזה..

ו- שלח.
 

byby

משתמש מקצוען
D I G I T A L
כשלחצת על האופציה לפתיחת סכסוך רשום לך שתי אופציות אחת מהן מתחילה כך:return
בחרי בה.
מתחת יש לך סיבות לבחירה.
מה הבעיה: בעיה במשלוח, במוצר וכו'.
תבחרי באופציה שמתאימה לך.
מתחת יש אפשרות לרשום סכום ב$ . אני רושמת תמיד את הסכום המלא שהמוצר עלה.
עכשיו יש מקום למלל חופשי אם בא לך להוסיף שם.
מתחת לחצן להוספת קובץ תמונה -מה שלא רלוונטי אם לא קיבלת את המוצר.

אני בד"כ מצרפת קובץ תמונה אקראי ששמור לי אי שם ,אחרת אני לא יוצאת מזה..

ו- שלח.
תודה על התשובה המהירה!
כשלחצתי עכשיו על זה קפץ לי מין חלון כזה, מזה?2018-06-17 (1).png
 

bekkiback

משתמש מקצוען
יכול להיות שהזמן עבר?
או אולי יש הרבה זמן עד שתוקף העסקה יפוג?
לפעמים הם רושמים אם עד תאריך מסוים לא קיבלת את המוצר - בד"כ זה ממש בסוף ,תוכל לפתוח סכסוך.

אם לא זה ולא זה.
אז לא ממש יודעת מה לומר לך.

אולי תפני לשרות לקוחות שם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה