בקשה | תוכנת DVD לצפיה

אישאשכולות

משתמש צעיר
שילמתי הרבה כסף על מצגת מקצועית. קיבלתי אותה על DVD ואני לא מצליח לקרוא אותה. אין לי אפשרת ליצור קשר עם עורך המצגת. אשמח על כל קישור לתוכנה מתאימה, כי זה דחוף לי מאוד! (אם יש בזה איכויות בצפיה, אשמח לקבל אינפורמציה, כי כשהעורך הציג לי את הוידאו בסטודיו שלו האיכות היתה מדהימה. אולי על כל מחשב ניתן לקבל עוצמה מקצועית כזו?).

מקוה גם לעזור לכם, כשאוכל.

א"א
 

פתרונות

משתמש רשום
גם ה-Windows Media Player מציג תקליטורי DVD.
אולי חסרים לך מקודדים? נסה להתקין את Divx.
 

zotrix

משתמש רשום
VLC תחפש בגוגל להורדה או CyberLink PowerDVD עי החמור האלק'
 

bris

משתמש סופר מקצוען
דרך אגב אם הסרט נפתח באופן תקין על המחשב ורק במכשיר DVD הוא לא עולה, אפשר לסדר את זה בלי לרנדר מחדש וכו' די בקלות צריך רק לפנות לאיש מקצוע מתאים.

ד.א. זה טעות נפוצה של חצי-מקצוענים שלא בודקים שהסרט עולה במכשיר DVD רק במחשב, לדעתי אתה צריך לעכב את התשלום עד שיעבוד גם במכשיר DVD.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה