דרוש מידע בעיות שינה לילד

חיים המפיק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
הבן שלי לוקח ריטלין וקשה לו להירדם

יש לימשהו מושג אם יש אולי כדור טבעי לילדים להירדם
 

ק"סניק

משתמש פעיל
מלטונין עוזר מאד, אבל מפתח תלות, לא התמכרות. דהיינו שהילד כבר לא מאמין שיוכל להירדם בקלות בלי זה, גם בימים שהוא לא לוקח כמו חופש וכדומה.
במקביל למציאת פתרון הייתי ממליץ על בדיקה מחודשת אם בכלל יש צורך, הרבה פעמים אנחנו רצים לתת בגלל רב'ה או מורה שלוחצים, אבל הילד לא באמת צריך, ויש להם תמיד אלף תירוצים לכל דבר כמו 'חבל שהוא יצבור פערים' או כמו 'זה ממש יגרום לו לאהוב את הלימוד'... עפרא לפומייהו!
בל תשכחו שהסיבה שהוא לא נרדם זה כי רטלין ממוקם בטבלת הסמים עם רמת המסוכנות אחת לפני הכי גבוהה, ולכן הוא מאוחסן בכספת (!!!!) בבתי המרקחת, ואי אפשר לקבלו בלי ת.ז. וכו'.
יש עצות אחרות (לא פרחי באך...) אשמח לעזור באישי
 

kshir

משתמש מקצוען
אני מציעה לפנות לרופא שרשם את הריטלין.
לבדוק אם התרופה מתאימה, המינון מתאים, הטיפול ניתן בשלב מתאים של היום.
אם משהו לא מתאים, לעשות התאמה.
ואם הכל מתאים והקושי להרדם בכל זאת קיים, אולי יהיה לו מה להציע.
 

ק"סניק

משתמש פעיל
התרופה "ריטלין" רשומה ברשימת הסמים המסוכנים הדורשים רישום ודיווח. לעתים יש לה תופעות לוואי כגון ירידה בתיאבון, קשיי שינה ושינויים במצב הרוח.  הטיפול ב"ריטלין" דורש מעקב רפואי מקצועי הדוק על-ידי הגורם שהתחיל במתן התרופה בתדירות של פעמיים בשנה לפחות, במטרה לעקוב אחר השפעות התרופה ולבדוק אם יש אפשרות להפסיק את נטילתה.
מתוך דוח של משרד החינוך
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה