כללי בעיה בהתקנת אילוסטרייטור

מכלול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מחקתי את האילוס' (CS4 חוקי!) מהמחשב, אחרי שהשתבשו לי שם כמה דברים ולא הצלחתי לאפס אותו, אז החלטתי (בפזיזות) למחוק את התוכנה שהיתה מותקנת בעברית ולהתקין מחדש באנגלית.
ניסיתי להתקין מחדש, ועוד לפני שהגעתי לשלב של ההתקנה, אחרי שבמשך כמה דקות הוא כתב ש'בודק את פרופיל המערכת', קיבלתי את ההודעת שגיאה:
צפה בקובץ המצורף 68606
ניסיתי להפעיל תסריט ניקוי של אדובי, ולא הלך. התמיכה של קוויקסופט לאחר 3 חודשים היא בתשלום, אז אני מקווה שמישהו כאן יוכל לעזור לי.
כדאי לי למחוק את כל החבילה של אדובי מהמחשב ואז לנסות להתקין את החבילה מחדש, או זה סיכון שיכול להשאיר אותי גם ללא התוכנות האחרות שנחוצות לי מאד (לא פחות מהאילוסטרייטור)?
 

קבצים מצורפים

  • adobe.JPG
    KB 34.4 · צפיות: 6
ק

קופירייט

אורח
קודם כל, זו חוצפה ממדריגה ראשונה, שהתמיכה של קוויקסופט לתוכנות אדובי הם רק ל3 חודשים,
מה למשל יעשה גרפיקאי סטודנט שהתחיל ללמוד אילוס', ואחרי חצי שנה הוא עבר לאינדיזיין, ומוצא שם באגים ותקלות, צריך לשלם על השירות שלא קיבל?
חברה טובה ואמינה נותנת שירות מלא אפילו על מוצר של 50 שקל, כ"ש כשמדובר בתוכנות יקרות שאין איתם תקלות כל יומיים, אלא פעם ב..., זה התנהגות אווילית לדרוש תשלום על שירות.
בכל מצב, כפי שהבנתי תמיד ניתן לשלוח להם מייל והם ישתדלו לענות לו (ללא התחייבות כמובן) אבל גם ללא תשלום (גרויסע צדיקים...)
 

orli_dimri

משתמש פעיל
"התמיכה של קוויקסופט לאחר 3 חודשים היא בתשלום"

ממתי זה? דבר חדש?
זכור לי שבעבר הייתי מדברת איתם המון...גם אחרי 3 חודשים.
 

Zeevi.Co

משתמש פעיל
מקוויקסופט: "השינוי יכנס לפועל החל מינואר 2010"
 

Zeevi.Co

משתמש פעיל
כיצד מחקת את התוכנה שהיתה מותקנת?
בצורה מסודרת?
 

מכלול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י קופירייט;437737:
בכל מצב, כפי שהבנתי תמיד ניתן לשלוח להם מייל והם ישתדלו לענות לו (ללא התחייבות כמובן) אבל גם ללא תשלום (גרויסע צדיקים...)

בפעמיים שהתקשרתי אליהם היום (הפעם השניה היתה כי רציתי לקוות שהנציג שירות הראשון סתם התחמק..) נתנו לי 2 אופציות, או לרכוש שירות ("חבילת תמיכה") בתשלום, או לכתוב להם דרך ה'צור קשר' באתר, ואם יהיה להם זמן הם יחזרו אלי. תודה רבה. למה לגזול את זמנם הפנוי על שירות בחינם? :rolleyes:
 

מכלול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עידכון:
שלחתי היום בבוקר מייל לקוויקסופט, אחרי כמה שעות (כנראה היה זמן פנוי כי הלקוחות הותיקים לא שילמו כסף על תמיכה בטלפון...) קיבלתי מייל חוזר, ואחרי כמה התכתבויות הנציג הציע לי להפעיל סקריפט ניקוי של אדובי cs5, וזה אכן ניקה את הגרורות של האילוס' והצלחתי להתקין מחדש.

תודה לכל המשתתפים איתי בעוגמת הנפש של יום האתמול...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה