אני באמצע תהליך מיתוג לעסק קטן של סדקית ואביזרי אופנה. היא רוצה לקחת את התדמית לכיוון של אביזרי אופנה יותר חזק.
אין לה לוגו ולא כלום, ולדעתי היא צריכה לוגו לפני הכל.
השאלות הן:
1.זה עסק קטן במכירה ביתית שמעוניין לגדול. לא מצחיק לעבוד עם בריף?
2. בגלל שזה עסק קטן, האם כדאי להתעכב על מחקרים והגדרת קהל היעד בשלב הלוגו, או לבנות משהו בקלילות שישדר את הערכים ולשבת כבד יותר על הבריף לפרסום? חשוב שזה יהיה עם קונספט ולא רק "מודעה יפה".
אין לה לוגו ולא כלום, ולדעתי היא צריכה לוגו לפני הכל.
השאלות הן:
1.זה עסק קטן במכירה ביתית שמעוניין לגדול. לא מצחיק לעבוד עם בריף?
2. בגלל שזה עסק קטן, האם כדאי להתעכב על מחקרים והגדרת קהל היעד בשלב הלוגו, או לבנות משהו בקלילות שישדר את הערכים ולשבת כבד יותר על הבריף לפרסום? חשוב שזה יהיה עם קונספט ולא רק "מודעה יפה".