סדרת מהלכים שיווקיים וארגוניים שיזמה "בזק" בשנתיים האחרונות הושלמה במהלך מסיבי של מיתוג בזק מחדש
הקמפיין
"בזק" השיקה השבוע את המיתוג החדש של החברה והודיעה על סדרת מהלכים שיווקיים מרכזיים שהיא מבצעת.
זהו אחד המהלכים הפרסומיים הגדולים ביותר שנעשו בארץ בשנים האחרונות.
זהו אחד המהלכים הפרסומיים הגדולים ביותר שנעשו בארץ בשנים האחרונות.
"בזק" תצעד קדימה עם הסיסמה "בזק - הכי טוב בבית"
קצת נדוש. לא?, זה מזכיר לי קצת את "אל על הכי בבית בעולם, או טעם שמחזיר אותי הביתה, או... בכל אופן בכך בזק מגדירה את בית הלקוח כזירת הפעילות העיקרית של החברה.
ומי שראה בעיתוני סוף שבוע את מודעות הרצף החגיגיות...יבין
והלוגו?
צפה בקובץ המצורף 2590
במחקרים ובקבוצות המיקוד שליוו את המהלך, נמצא כי לסימן ה-b ולשם "בזק" יש משמעות חיובית, והם מקושרים בתודעת הלקוחות לערכים של ביטחון, אמינות וקידמה
אהבתי את הלוגו...ומי ששם לב החללים שיוצר הb , יוצרים יחד שופפרת טלפון - ואולי זה רק פרי דמיוני?
ומי המשרד פרסום?
באירוע השקה מרשים חשפה בזק את עבודת המיתוג שעשה משרד הפרסום אדלר-חומסקי בהולכתו של מעצב העל פיליפ בולקיה והאסטרטג הפירסומי אייל לינור
מה אתם אומרים?
זכור לי כי לפני 5 שנים כבר הייתה בזק בסרט הזה...שינוי, מיתוג מחדש וקמפיין מסחרר...
יש לה הרבה כסף זה בטוח, מה שעוד בטוח שהיא לא כ"כ בטוחה בעצמה... יש לבזק היום כ"כ הרבה חברות מתחרות שמאיימות לנשלה מהמונופול אותו קבלה ככה בסתם יום של סתו (סמייל, הוט ועוד וכל הקווים האינטרנטים החינמיים)
יש לה הרבה כסף זה בטוח, מה שעוד בטוח שהיא לא כ"כ בטוחה בעצמה... יש לבזק היום כ"כ הרבה חברות מתחרות שמאיימות לנשלה מהמונופול אותו קבלה ככה בסתם יום של סתו (סמייל, הוט ועוד וכל הקווים האינטרנטים החינמיים)
אם מהקמפיין הזה יצא משו טוב לצרכן הממוצע - - אשמח.
טוב, נחיה ונראה...
בנתיים תבטחו את הקווים כדי שלא יקרסו ברעידת האדמה הבאה חלילה
בנתיים תבטחו את הקווים כדי שלא יקרסו ברעידת האדמה הבאה חלילה