"בזק החדשה" יוצאת לדרך

שוקולטה_10

משתמש צעיר
צילום מקצועי
סדרת מהלכים שיווקיים וארגוניים שיזמה "בזק" בשנתיים האחרונות הושלמה במהלך מסיבי של מיתוג בזק מחדש​


הקמפיין

"בזק" השיקה השבוע את המיתוג החדש של החברה והודיעה על סדרת מהלכים שיווקיים מרכזיים שהיא מבצעת.
זהו אחד המהלכים הפרסומיים הגדולים ביותר שנעשו בארץ בשנים האחרונות.​

"בזק" תצעד קדימה עם הסיסמה "בזק - הכי טוב בבית"​

קצת נדוש. לא?, זה מזכיר לי קצת את "אל על הכי בבית בעולם, או טעם שמחזיר אותי הביתה, או... בכל אופן בכך בזק מגדירה את בית הלקוח כזירת הפעילות העיקרית של החברה.​

ומי שראה בעיתוני סוף שבוע את מודעות הרצף החגיגיות...יבין​


והלוגו?

צפה בקובץ המצורף 2590

במחקרים ובקבוצות המיקוד שליוו את המהלך, נמצא כי לסימן ה-b ולשם "בזק" יש משמעות חיובית, והם מקושרים בתודעת הלקוחות לערכים של ביטחון, אמינות וקידמה​

אהבתי את הלוגו...ומי ששם לב החללים שיוצר הb , יוצרים יחד שופפרת טלפון - ואולי זה רק פרי דמיוני?​

ומי המשרד פרסום?

באירוע השקה מרשים חשפה בזק את עבודת המיתוג שעשה משרד הפרסום אדלר-חומסקי בהולכתו של מעצב העל פיליפ בולקיה והאסטרטג הפירסומי אייל לינור​

מה אתם אומרים?

זכור לי כי לפני 5 שנים כבר הייתה בזק בסרט הזה...שינוי, מיתוג מחדש וקמפיין מסחרר...
יש לה הרבה כסף זה בטוח, מה שעוד בטוח שהיא לא כ"כ בטוחה בעצמה... יש לבזק היום כ"כ הרבה חברות מתחרות שמאיימות לנשלה מהמונופול אותו קבלה ככה בסתם יום של סתו (סמייל, הוט ועוד וכל הקווים האינטרנטים החינמיים)​

אם מהקמפיין הזה יצא משו טוב לצרכן הממוצע - - אשמח.​

טוב, נחיה ונראה...
בנתיים תבטחו את הקווים כדי שלא יקרסו ברעידת האדמה הבאה חלילה​
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-2.jpg
    KB 30.2 · צפיות: 13

המביט

משתמש מקצוען
שמתי לב במהלך קריאת עיתוני השבת לקמפיין החדש.
נראה לי שיש שם טעות בכל המהלך. לא כל כך מובן מהמודעות מה הם רוצים. מהתעמקות זה נראה שהם מנסים לשדר שכל הפעילויות בבית קשורים ל'בזק' אבל איפשהו באמצע חסר קישור ותוכן.
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אהבתי מאוד את הצבעים שהיו להם קודם. צבעי קשת מרהיבים! למה הם שינו אותם לכחול הבנאלי הזה?
מישהו מבין?

הקמפיין שלהם באמת השאיר אותי תוהה. לא הבנתי מה הם רוצים. אף אחת מהתמונות שם לא מתקשרת לטלפון, לטעמי.
הם כתבו שם שיש להם מוצרים חדשים לבית, וקצת תמהתי האם מדובר במוצרים שאולי לא קשורים לטלפון בכלל?... כי הם לא השתדלו בכלל להראות קשר.
מישהו מבין אותם?
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
הלוגו דווקא מאוד דיבר אלי, אבל לא אהבתי כ"כ את הפרסומות והאותיות הגדולות.
כמו כן הצבע הכחול נטו, בלי איזה רעננות, הרגיז אותי.
 

אחד 2

משתמש צעיר
לא הבנתי מה המסר שלהם? מישהו יכול לפרט יותר. ואולי כדאי שגם יסביר לשאר קוראי העיתון, כדי שגם הם 'יבינו' מה הם אמורים להשתכנע מהמודעה.
 

הסתר_פנים

משתמש פעיל
רק לא מזמן הם עשו שינוי תדמיתי אגריסיבי. עוד לא התרגלנו וכבר עוד הפעם??
בזק, עייפתם אותנו.
 

מעיינות21

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הצבע מזעזע קר ומנוכר ורגיל לחלוטין!אולי לקבלות זה יפה.

הם בטח רוצים לחסוך כי לוגו בצבע אחד יותר זול להדפיס מאשר...
 

פוינט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
דווקא את הלוגו החדש אהבתי, כבר ראיתי רכבים מצופים במשחק יפה של הלוגו והכחול לבן,
מה שכן, גם אני לא הבנתי את הפרסום הייתי בטוחה שבדף הבא יתברר המהלך, אך זה לא היה כך.
 

שוקולטה_10

משתמש צעיר
צילום מקצועי
פוינט גם אני אהבתי.. במיוחד שצרוף החללים של האות B יוצר את צורת השפורפרת

אבל זה מזכיר לי קצת את הלוגו של חברת פלאפון...


צפה בקובץ המצורף 2594

אולי זה העניין ליצור תחרות צמודה כ"כ עם הרשתות הסלולריות שתתאפיין אף בלוגו!

לכו תבינו את הראש של המעצב פיליפ בולקיה

לגבי הקמפיין, הם רצו להתמקד ב"גיזרת הבית" - זירת הפעליות העיקרית, ושם להציע מה שאף חברה אחרת לא עשתה...

נחכה
שבוע הבא בעיתוני סו"ש נופתע כשנגלה שהם החלו במכירות של מוצצים, תבלינים מהמזרח הרחוק ועגבניות בד"ץ בזיל הזול...
 

קבצים מצורפים

  • A748LPACA0L.jpg
    KB 1.8 · צפיות: 7

3Design

משתמש צעיר
משום מה.. ברגע הראשון.. ה"לוגו" החדש של בזק הזכיר לי את זה :

:) :) :)
 

קבצים מצורפים

  • 435178_razor_blade.jpg
    KB 11.3 · צפיות: 7

אחד 2

משתמש צעיר
והכל בגלל תוכנית "ניוד המספרים" המבורך.

אגב, שאלה לתושבי חו"ל;
האם אצלכם קיים המושג של 'ניוד המספרים' האומר שאפשר לעבור מחברה לחברה, עם אותו המספר?
 

מעיינות21

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
ראיתי היום את כל העובדים של בזק כבר הולכים בגאוה עם הלוגו החדש.
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
ההתחלה שלהם בהחלט טובה, השאלה הקריטית, לאן הם יובילו את זה???
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
ואם אנחנו כבר מדברים על זה.
מה הגימיק לחלק את הלוגו ל2?
הלוגו, והחלק שלא נראה בלוגו (במקרה שלנו 2 הנקודות והפס. השפופרת)
 

קרייזי גרף

משתמש מקצוען
הכל טוב ויפה!
רק חבל שזה צריך להיות על חשבון הלוגו הקמפיין הקודם שלהם...
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
הלוגו חזק! אין על זה היסוס!!!!
אבל למה רבוש"ע היה צריך להחליף מה לא טוב במיתוג הקודם?
 

tali25

משתמש צעיר
לעניות דעתי, הם ניסו עד עכשיו להתחרות בחברות הסלולרי במסלולים שונים, ב"הוזלות" למינהם וכנראה לא עבד כי יותר ויותר אנשים מעדיפים לא להחזיק בכלל קו בזק בבית (החזקת קו דו חודשים 100 ש"ח) רק סלולרי!
אז הם שינו כיוון והחליטו להכניס לאנשים שזה חלק מהבית, כמו שלא יעלה על הדעת לא להיות מחוברים לחשמל, למים לגז אותו דבר בזק ! חלק מהבית!
יש בזה משהו, כי סלולרי זה לא משהו נייח, זה בכיס לפעמים גם בלי קליטה, צבעוני, משעשע, דור שלישי גם , אבל הטלפון הבסיסי הוא חלק מהבית, מהבטחון, מהיציבות הבייתית.
איזה מענה הם נותנים להוט? לא יודעת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה