ידידים יקרים!
אני מקווה מאד שהנושא שפתחתי עומד בכללי הפורום, ולא, אבקש כעת ממנהלי הפורום להודיע לי.
אנחנו לפעמים ממתינים בתחנה לאוטובוס שלא יצא, שאיחר מאד, שדילג על התחנה וכתוצאה מכך מאחרים לפגישה החשובה, לשמחה המשפחתית המרגשת, או לאירוע ההיסטורי זועמים על אגד או סופרבוס או קווים או אפיקים ועל כל חברה אחרת,וזה מוריד לנו את המצב רוח ו... אחרי שבוע קורה לנו אותו דבר בדיוק...!
ובכן, מה אנחנו עושים לשם כך, רוטנים צועקים, אפילו כותבים בפורום ופה זה נגמר, וכך חברות התח"צ ממשיכים לצחוק עלינו ומזלזלים בנו ככל העולה על רוחם.
את הדבר החשוב אנו לא עושים - להגיש תלונה למשרד התחבורה שקונס את החברה על כל איחור או דילוג, למה? – כי זה מסובך , לכתוב מכתב, לנסח, למלא פרטים, ולשלוח פקס או באתר של משרד התחבורה.
חשבת פעם מה היה קורה אם כל פעם שהאוטובוס מאחר משמעותית, או לא יוצא בכלל או מדלג על התחנה שלנו – היה משרד התחבורה מקבל 10 תלונות מאלו שעומדים בתחנה? מה היה קורה אז......
אז זהו – כולנו , אני, אתה, השכן, החבר, כועסים על אגד / סופרבוס / אפיקים / מטרופולין וכו', מאחרים לפגישה החשובה או לאירוע ההיסטורי או לשמחה המשפחתית זה מוריד לנו לפעמים את המצב רוח ו... שבוע אחר כך אותו דבר בדיוק! אך את הדבר החשוב והפשוט - להתלונן למשרד התחבורה שקונסת את החברה על כל איחור או דילוג - אנחנו לא עושים. כי בשעת מעשה אין לנו פקס או מחשב להתלונן ואחר כך אין לנו זמן או גישה נוחה לפקס או למחשב ותלונה למשרד התחבורה אפשר להגיש רק כך וזהו, ובכך מרשים לחברות התח"צ לזלזל בנו.
ובכן, מה הפתרון?
קבוצת פעילי תחבורה מבית שמש מצאה לזה פתרון. חדשני יצירתי גאוני ומאוד פשוט:
"הזכות לנסוע בקלות" מערכת טלפונית משוכללת [בדיוק כמו הזמנת ירקות במכירה השכונתית] שבו נתקשר כל פעם שיש איזה איחור של אוטובוס, המערכת מבקשת את פרטי הקו שאיחר או דילג או כל פשלה אחרת ובסיום הופכת את התלונה הטלפונית למכתב תלונה 'רגיל' שנשלח אוטומטית היישר לפקס של מוקד התלונות על תח"צ במשרד התחבורה שגם קונס את החברה על כל איחור או דילוג, וגם מחייב את משרד התחבורה לתת לפונה תשובה בכתב בדואר.
הם פעילים מבית שמש אבל מקימים את המערכת שיעבוד לטובת כל משתמשי התחבורה ציבורית בארץ.
ברגע שזה יוקם כולנו נגיש תלונה על כל דבר וכך חברות התח"צ ידעו להיזהר....
המערכת מתעכבת בשל שהם באמצע לגייס כספים עבור הקמת המערכת (העלות כ -10,000 ש"ח) אם מישהו רוצה לתת לדבר החשוב הזה שיהפוך את התח"צ הנה הקישור https://kehilot.info/donate/10037
אני מקווה מאד שהנושא שפתחתי עומד בכללי הפורום, ולא, אבקש כעת ממנהלי הפורום להודיע לי.
אנחנו לפעמים ממתינים בתחנה לאוטובוס שלא יצא, שאיחר מאד, שדילג על התחנה וכתוצאה מכך מאחרים לפגישה החשובה, לשמחה המשפחתית המרגשת, או לאירוע ההיסטורי זועמים על אגד או סופרבוס או קווים או אפיקים ועל כל חברה אחרת,וזה מוריד לנו את המצב רוח ו... אחרי שבוע קורה לנו אותו דבר בדיוק...!
ובכן, מה אנחנו עושים לשם כך, רוטנים צועקים, אפילו כותבים בפורום ופה זה נגמר, וכך חברות התח"צ ממשיכים לצחוק עלינו ומזלזלים בנו ככל העולה על רוחם.
את הדבר החשוב אנו לא עושים - להגיש תלונה למשרד התחבורה שקונס את החברה על כל איחור או דילוג, למה? – כי זה מסובך , לכתוב מכתב, לנסח, למלא פרטים, ולשלוח פקס או באתר של משרד התחבורה.
חשבת פעם מה היה קורה אם כל פעם שהאוטובוס מאחר משמעותית, או לא יוצא בכלל או מדלג על התחנה שלנו – היה משרד התחבורה מקבל 10 תלונות מאלו שעומדים בתחנה? מה היה קורה אז......
אז זהו – כולנו , אני, אתה, השכן, החבר, כועסים על אגד / סופרבוס / אפיקים / מטרופולין וכו', מאחרים לפגישה החשובה או לאירוע ההיסטורי או לשמחה המשפחתית זה מוריד לנו לפעמים את המצב רוח ו... שבוע אחר כך אותו דבר בדיוק! אך את הדבר החשוב והפשוט - להתלונן למשרד התחבורה שקונסת את החברה על כל איחור או דילוג - אנחנו לא עושים. כי בשעת מעשה אין לנו פקס או מחשב להתלונן ואחר כך אין לנו זמן או גישה נוחה לפקס או למחשב ותלונה למשרד התחבורה אפשר להגיש רק כך וזהו, ובכך מרשים לחברות התח"צ לזלזל בנו.
ובכן, מה הפתרון?
קבוצת פעילי תחבורה מבית שמש מצאה לזה פתרון. חדשני יצירתי גאוני ומאוד פשוט:
"הזכות לנסוע בקלות" מערכת טלפונית משוכללת [בדיוק כמו הזמנת ירקות במכירה השכונתית] שבו נתקשר כל פעם שיש איזה איחור של אוטובוס, המערכת מבקשת את פרטי הקו שאיחר או דילג או כל פשלה אחרת ובסיום הופכת את התלונה הטלפונית למכתב תלונה 'רגיל' שנשלח אוטומטית היישר לפקס של מוקד התלונות על תח"צ במשרד התחבורה שגם קונס את החברה על כל איחור או דילוג, וגם מחייב את משרד התחבורה לתת לפונה תשובה בכתב בדואר.
הם פעילים מבית שמש אבל מקימים את המערכת שיעבוד לטובת כל משתמשי התחבורה ציבורית בארץ.
ברגע שזה יוקם כולנו נגיש תלונה על כל דבר וכך חברות התח"צ ידעו להיזהר....
המערכת מתעכבת בשל שהם באמצע לגייס כספים עבור הקמת המערכת (העלות כ -10,000 ש"ח) אם מישהו רוצה לתת לדבר החשוב הזה שיהפוך את התח"צ הנה הקישור https://kehilot.info/donate/10037