בקשה אשכול של ניסים

מצב
הנושא נעול.

מאחורי הקלעים

משתמש צעיר
 

חפצי יקיראל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
אמיתי לגמריייייייייייייייייייייי
אלוקים, איזה פחד ואיזה נס, אין גדול מזה.
 

חפצי יקיראל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים

צהודיה

משתמש רשום
ב"ה התפילות עוזרות ככל שנתפלל יותר ונתקרב לה' ונחזור בתשובה נראה נסים מעל הטבע כמו כל המהלך הזה שקרה שהוא מעל הטבע
 

גיפט

משתמש מקצוען
מרגע לרגע מתחוור לי עד כמה עמ״י באמת מאמין, ונשען על הקבה בעת צרה
בכל ראיון של ניצולים, או של בני משפחה של נעדרים, אנשים חילונים לגמרי מדברים על עזרת ה׳ ועל כמה שאלוקים גדול והיה איתם, ורק הוא יכול לעזור. מרגש!
 

s.y

משתמש מקצוען
דובר צה"ל: לוחמי זרוע הים סיכלו שבעה מחבלים במרחב החוף בזיקים; מטוסי קרב תקפו שלוש מפקדות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה

בקריות השליטה של חיל הים זיהו בשעות האחרונות שבעה מחבלים במרחב חוף זיקים שבשטח בישראל. לוחמי חיל הים וכלי טיס של צה"ל סיכלו את כל המחבלים ומנעו חדירה ליישובים.

כמו כן, מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר שלוש מפקדות מבצעיות בהן השתמש ארגון הטרור חמאס להכוונת טרור ברצועת עזה נגד מדינת ישראל.
 

כתב עט

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה