*****אשכול מסודר - עדכונים צוק איתן *****

  • פותח הנושא kinly
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Art Studio

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י א צענטער;1325981:
מתוך הרצאה של צבי יחזקאלי [כתב ערוץ 10] בפני סטודנטים ערביים באוניברסיטת ביר זית: לפני שאני מתחיל את ההרצאה, אני רוצה לספר לכם סיפור. משה רבינו הגיע לארץ ישראל, אלוקים אמר לעלות על הר נבו ולצפות על הארץ המובטחת, עלה משה על ההר, וצפה על הארץ. לאחר מכן ירד לנהר הירדן וטבל בו. כשיצא מהמים הופתע לראות שנעלמו בגדיו. מי לקח למשה את הבגדים? "הפלסטינאים. הקהל מתרגז וצועקים לצבי "אבל אז לא היו פלסטינאים" "או"! עונה צבי "מכאן אני רוצה להתחיל את ההרצאה"

ביצע עליהם את הסיפור שארע עם היהודי והקראים...
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י קקטוס;1325984:
לדעתי הסרטון הזה מזוייף
יש לכך כמה סיבות
רגע הפיצוץ מתרחש דווקא בשניה שבה המצלמה נכנסת בזום אל עבר הגופה
לאחר מכן מגיע קטע של ריצה של מספר אנשים בודדים לעומת ההמון שהיה שם.

יש מצב. לא רוצה לכתוב מידע לא אמין.
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י שילת;1325993:
זה לא משהו ששוה העלאה
עריכה חובבנית של חמש עשרה שניות
שלושה קטעים שונים.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
האם בצה"ל החלו בשינוי כיוון?
מערכת הקול היהודי | כ״ד בתמוז ה׳תשע״ד (22/07/2014)
ביממה האחרונה החל חיל האוויר בהפצצות משמעותיות יותר לניקוי השטח ממחבלים, ואישורי הפעולה ירדו לדרג נמוך יותר. האם בצה"ל החלו להבין את הטעות שבהכנסת הלוחמים לקן הצרעות לפני ניקויו מהאוויר?"מוסר הלחימה" של צה"ל והימנעותו עד כמה שניתן מפגיעה באוכלוסייה אזרחית ברצועת עזה, הביאו לכמות הנפגעים הגדולה בקרב כוחות צה"ל בימי הלחימה ברצועת עזה.

לוחמים שהשתתפו בקרבות מספרים על תסכול מכך שבניגוד למבצע עופרת יצוקה, אז נשלחו תחילה כוחות שריון והנדסה לנקות את השטח, הפעם כוחות חי"ר היו מהראשונים להיכנס, דבר שהביא לפגיעה בלוחמים רבים.

לוחמים סיפרו בין השאר על בתים ממולכדים שבדרך נס לא התפוצצו על הכוחות שנכנסו אליהם, וכן על רימונים שהשליכו מחבלים, פגעו סמוך לחיילים אך לא התפוצצו. מדובר בניסים של ממש שרק מדגישים את הסיכון הרב של הלוחמים שנכנסו לקן הצרעות ללא הפצצה מסיבית של האזור קודם לכן.
 

miri012

משתמש מקצוען
נכתב ע"י יערי;1325988:
זה היה עכשיו במבצע הזה ? או שזה מגיע מסוריה ועיראק

ברשת מדברים בוודאות כמעט מוחלטת על כך שהסרטון מפוברק.
וגם אם לא, הוא בטוח מסוריה.
 

kinly

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
חמש יממות אחרי שנכנסו לפעולה הקרקעית בצפון רצועת עזה,יוצא מפקד חטיבת הנח"ל מאזור בית להיא, שם פועלת החטיבה ומספר על פעילותו "החטיבה פוגעת במחבלים רבים. הלוחמים פועלים בצורה עזה ולמשפחות יש במה להתגאות. זו חבורה של לוחמים שמצליחה למגר את החמאס ולפגוע במנהרות".

המח"ט שולח את תנחומיו למשפחות ואומר "אמחנו חדורי מוטיבציה אך גם הצד השני נלחם. בכל העימותים ובכל הקרבות אנחנו מנצחים ויחד עם זאת פועלים למיגור המנהרות".

מפקד החטיבה מגלה שהחמאס ניסה למנוע מאזרחים מלצאת מאזור הלחימה "אנחנו יודעים שהארגון שילם למשפחות שלא לצאת מהבתים והאזור".

המח"ט אל"מ אורי גורדין מגלה עוד כי החמאס ניסו לחטוף חיילים אך ב"ה כדבריו, ללא הצלחה.

ובתוך כך, קצין בכיר בגיזרת הלחימה מדבר בצורה מפורשת על מצב של מלחמה ולא רק מבצע. "החטיבות שנמצאות בתוך הרצועה נמצאות בתוך מלחמה. אין דרך אחרת להגדיר זאת. אנחנו פוגשים את מחבלי החמאס כאשר הם יוצאים מכל הכיוונים וכאשר הם פוגשים עצמה כמו שאנו מפגינים הם פשוט בורחים.

הם בנו את כל השטח במערכי לחימה רבים: ערמות של בתים ממולכדים,חרכי ירי, שקי חול,ציוד לחימה ואמצעי לחימה רבים והכל בתוך אזורי מגורים"אומר הקצין.

גורם צבאי מספר שבאזור בית להיא יש לפחות עוד שלוש מנהרות "שאנחנו יושבים עליהם. להשמיד מנהרה על כל הסתעפויותיה זה עניין של ימים. לקח לנו להשמיד מנהרה אחת ב60 שעות".

ויחד עם כל זאת אין לו כל אפשרות לתת טווח זמן להשמדת כל המנהרות "בלי כניסה קרקעית ובלי פעולה בשטח לא נביא לא את המודיעין ולא את השמדתן הסופית של המנהרות.
קובי פינקלר קול חי
 

לענ"ד

משתמש צעיר
נכתב ע"י Art Studio;1325778:
100 פצצות שמשקל כל אחת מהן - טון, נורו על סג'עיה ע"י חיל האוויר על מנת ליישר את השטח.
כמו כן, בבית חנון ניכרת פעילות ערה של תותחנים, טנקים ומטוסי חיל האוויר. ככל הנראה - קדם פעולה.

שנשמע ונתבשר בשורות טובות.

תגידו לי.
הסיפור עם הסעג'ייה הזה די מטריד, אם שכונת טירור אחת, בתחילת הרצועה, הצליחו למלאות במערכת קטלנית כזאת של מנהרות ואמל"ח, עד לוקח כמה ימים טובים, פלוס אבידות קשות, מה יהיה הלאה בהמשך ...
בוא נקווה שכל הכוח של הימ"ש נמצא רק שם, חוץ מה שאר הרצועה נקיה :cool::eek:
הלוואי
 

kinly

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
רמות - חשש לחטיפת אברך.
חזל"ש.
 

מלכי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
כל אחד שלא עונה בנייד כבר נקרא חטוף??????

סתם שאתעדכן......
בעלי לא זמין :)
 

מלי

משתמש מקצוען
נכתב ע"י מלכי;1326024:
כל אחד שלא עונה בנייד כבר נקרא חטוף??????

סתם שאתעדכן......
בעלי לא זמין :)

אם כך פעם כשלא היו פלאפונים כולם היו חטופים......;););)
 

kinly

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לפני זמן קצר שני מחבלים פתחו בירי נק"ל (נשק קל) לעבר כוחות גבעתי. הכוח השיב באש לעבר המחבלים והם נהרגו. לא היו נפגעים לכוחותינו.

מפקד חטיבת גולני, אל"ם רסאן עליאן, חזר היום להוביל את החטיבה בשטח לאחר שנפצע בקרבות וקיבל טיפול רפואי בבית החולים. "אני חוזר להמשיך את המשימה של החטיבה ולהצטרף ללוחמים שעדיין עושים את העבודה", אמר אל"ם עליאן. "אנחנו מאוד חזקים ויציבים ונעשה הכל על מנת להשלים את המשימה עד הסוף".

בדבריו התייחס המח"ט גם למשפחות השכולות ואמר כי "חטיבת גולני היא חטיבה חזקה שמחבקת אתכם ותמשיך לחבק אתכם בעתיד".
 

kinly

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בשועפט, עיסאוויה, ג'בל מוכבר וא-טור הודפים שוטרים עשרות רעולי פנים

המיידים לעברם אבנים, בקבוקי תבערה וזיקוקים. נגרם נזק לניידת

במהלך הפעילות לוחם משמר הגבול נפצע באורח קל.

כוחות גדולים של מחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול פועלים בשעה זו בכמה מוקדים בעיר - עשרות צעירים רעולי פנים מיידים אבנים, בקבוקי תבערה וזיקוקים לעבר השוטרים במחנה הפליטים שועפט, בכפר עיסאוויה, בג'בל מוכבר ובשכונת א-טור.
הכוחות בשטח הדפו את המתפרעים וביצעו מעצרים.
 

ks

משתמש מקצוען
במוצאי שבת לפני הכניסה לעזה חילקו ללוחמים את הספר 'עת מלחמה' של הרב טאו. מפקד חטיבת גולני, אל"ם רסאן עליאן ביקש לקבל גם אחד ואמר שהוא מאמין בזה
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה