תח"צ אשכול לשיתוף תשובות לא רציניות של חברות תח"צ

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
לצורך ניסיון טיפול בתשובות לא רציניות על תלונות שנשלחות לחברות תח"צ, אשמח אם תשתפו מקרים בהם התלוננתם וקיבלתם תשובות לא קשורות, או תשובות חלקיות, או שנראות לכם כשקריות.
חשוב שיהיה מדובר במקרים שאתם די משוכנעים בצדקתכם ולא מקרים שאתם עצמכם מסופקים בהם.
 

פינחס רוזנצוויג

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לפני כמה שנים התלוננתי על חברת האוטובוסים לשא הוציאה אוטובוס במשך זמן רב, אחרי חודשיים בערך קבלתי את תשובת החברה דרך משרד התחבורה 'החרבה דלגה על התחנות שבאזור התלונה (גאולה) עקב הפגנה שנתקיימה באותו היום.
לא היתה זכורה לי הפגנה, אבל לא התעצלתי ופניתי למשטרה, המשטרה עלעלה ביומניה, ונתברר שבאותו יום היתה הפגנת נכים מול הכנסת (!) בשעה 10 בבוקר, אגב, תלונתי נסבה על 16:00.
חבל שאין לי את כל התיעודים, אבל אז חזרתי עם תגובה למשרד התחבורה ולא קבלתי תשובה.
 

ראובן שפירא

משתמש פעיל
כנראה זה לא יעזור לך כי לא מדובר בתשובה רשמית, אבל יש איזה קו אחד מירושלים שהרבה פעמים מפספס ולא יוצא בשעות הקבועות. אני תמיד מתקשר לחברה לקבל הסברים.

בדרך כלל הם עונים משהו בסגנון שהנהג התעכב בנסיעה מהכיוון השני וכו' וכו' בגלל עבודות/הפגנות/פקקי תאונה סתמיים. אין לי איך להוכיח אחרת.

אבל היו פעמיים שאמרו לי הנה הנה הוא יוצא הרגע הרגע... ואז אני מחכה חצי שעה עד הזמן של הקו הבא ובשני המקרים הללו הנהג השני אמר לי שהוא יצא בשעה הקבועה שלו, והנהג שלפניו לא יצא בכלל.

לדעתי זה שערורייתי שכדי להחזיק אותי בתחנה מעדכנים אותי כל הזמן שהנה הנה הוא יוצא הרגע לדרך.

אני עצלן, והפלאפון שלי לא כשיר להעביר הקלטות שיחה, אז אין לי כאלו.
 

פ. גינזבורג

זוצית ירושלמית לשעבר...
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
התעכב מהמסלול הקודם
תשובה רווחת לצערי
 

פינחס רוזנצוויג

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
התעכב מהמסלול הקודם, לפחות כמה פעמים זו היתה התשובה הנוכנה, לצערי.
למשל, השבוע ביום ראשון, היו פקקי תנועה נוראיים בצומת רמות, והאוטובוסים לכיוון השני התעכבו בגלל זה.
אני זוכר את החלוקה של עונג יו"ט לפני שנה, שעשתה פקקי תנועה איומים בכל צפון ירושלים, והאוטובוסים התעכבו למעלה משעתיים (!), וכשהחברה התנצלה, והנהג הגיעה מבוהל לתחנת צומת רמות, הוא חטף צעקות מכל הנוסעים.
הערה:
לפעמים, כמובן, הם סתם משקרים.
 

ספרא רבא

משתמש רשום
לצורך ניסיון טיפול בתשובות לא רציניות על תלונות שנשלחות לחברות תח"צ, אשמח אם תשתפו מקרים בהם התלוננתם וקיבלתם תשובות לא קשורות, או תשובות חלקיות, או שנראות לכם כשקריות.
חשוב שיהיה מדובר במקרים שאתם די משוכנעים בצדקתכם ולא מקרים שאתם עצמכם מסופקים בהם.
יוזמה מבורכת וחשובה!
לייעול היוזמה, אציע ברשותך להוסיף גם את תשובות משרד התחבורה, וכן אם השיחות מתנתקות באמצע השיחה עם המוקדן, או שהשיחות מועברות למצב "השתק"!.
לבקש תיעוד אם יש של תכתובות/הקלטות לצורך הוכחה ואמיתות העובדות.
כמו"כ אשמח לשמוע איך ניתן להתקדם עם התלונות הלאה?
בהצלחה מרובה!
 

shloimi

משתמש רשום
2 מקרים
1. קנס על נסיעה ברכבת הקלהה עם רב קו לא על שמי . הגשתי ערעור ולא קיבלתי תשובה על הערעור ולא שום התראה. אחרי 4 שנים קיבלתי מכתב מעו"ד עם קנס פי 3 הוצאות וכו . כל נסיון להוריד את התוספת לפחות. נכשל ואין עם מי לדבר

2. עשיתי חופשי שנתי ושלימתי , אחרי חודשיים הרב קו נחסם מסיבות כלשהן. הייתי חייב לעשות רב קו חדש בלי החוזה הקודם . ביקשתי זיכוי בתחנת הרב קו על החוזה והתשלום (חלקי או שלם) פשוט אין כתובת עם מי לדבר והמיילים ששלחתי מפנים אותי שוב ושוב לתחנת רב קו שם לא יודעים על מה מדובר לא רואים שום חוזה על הכרטיס של היום.
אין מס טלפון אין ווצאפ אין שום אופצייה לנציג אנושי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה