בטחוני אשכול חדשות בטחוניות • דיווחים ראשוניים בלבד

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
בשב"כ ימליצו לשר הביטחון יואב גלנט לחתום על כמה צווי מעצר מנהליים נגד פעילי ימין שהיו מעורבים במהומות (כאן).
 

איכא מאן דאמר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ד') עם המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית בישראל השייח' מוואפק טריף, יחד עם ר' השב"כ רונן בר, בלשכת רה"מ בירושלים.
רה"מ נתניהו: "אני רואה בחומרה ובדאגה את מה שקורה כרגע ברמת הגולן".
ובסוף הפגישה יש כניעה..
נתניהו וראש העדה הדרוזית סיכמו על הפסקת העבודות להקמת הטורבינות בגולן לשבוע וחצי לפחות כאשר במקביל ייפסקו ההפגנות.
כל הכבוד לדרוזים שהסכימו, שכשיעצרו העבודות הם יעצרו את ההפגנות, והם לא דרשו שנתניהו יבטיח שהוא לא יקדם את בניית הטרבונות בקדנציה הנוכחית...

לא לשכוח, מדובר באדמות מדינה ברמת הגולן, ומשום מה הדרוזים החליטו שרמת הגולן שייכת להם, ואסור לבנות שם...
 

איכא מאן דאמר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מעניין שבירושלים בהפגנות מול הרכבת בבר אילן רה"מ לא קיים פגישה עם שום גורם מאלו המפגינים שם, ושם לא הופסקו העבודות..
כשיתחילו לזרוק בקבוקי תבערה בבר אילן על שוטרים נדבר...
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דובר צה״ל, תא״ל דניאל הגרי, על סיכול חוליית המחבלים בחטמ״ר מנשה: ״הפעלנו ירי של כטמ״ם מסוג זיק של חיל התותחנים לעבר הרכב אחרי שירה לעבר המעבר. ברכב היו שלושה אנשים ושלושה נשקים, זהותם נמצאת כרגע בחקירת שב״כ - סיכול מהסוג הזה היה בפעם האחרונה בשנת 2006. מדובר בהסרת איום - זיהינו רכב שיורה למעבר והסרנו את האיום״
 

י"כ

משתמש מקצוען

דובר הג'יהאד האיסלאמי, דאוד שהאב איים: "הדם הטהור לא יבוזבז, פעילינו ינקמו על חיסול אחיהם". דובר חמאס חאזם קאסם איים: "השימוש של הצבא הישראלי במל"טים - הסלמה מסוכנת. פשע החיסול בג'נין לא יעבור ללא תגובה"

 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
צה״ל הרס הלילה את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע שבו נפל סמ״ר עידו ברוך הי״ד. במהלך הפעילות זרקו אבנים וצמיגים בוערים על הכוחות. בנוסף, הושלכו מטענים ובוצע ירי מדויק לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
אהלי חיזבאללה בהר דב
אתמול, בעקבות החשיפה בכלי התקשורת הישראלים, עלתה לכותרות סוגיית הצבת שני אוהלי חזבאללה בתוך שטח ישראל בהר דוב לפני כשבועיים.
מאז הקמתם ועד היום נשמר פרופיל נמוך של העניין גם בישראל וגם בלבנון. כתבים לבנוניים המזוהים עם חזבאללה כמעט ולא התייחסו לסוגיה במהלך השבועיים האחרונים, בניגוד ל”הרעשות” שהם יודעים לעשות בצורה מקצועית במיוחד סביב כל אירוע, מינורי ככל שיהיה, בקו הגבול. יתרה מכך עד כה אפילו לא פרסמו תמונה אחת של האוהלים המדוברים ואחד הכתבים הלבנונים המקורבים לחזבאללה אף ציין שתמונת האוהלים שהוצגה בתקשורת הישראלית אתמול אינה של אוהלי חזבאללה.

חזבאללה מעוניין לפעול כאן בתוך מתחם “אי הבהירות” ולבסס אחיזה מתחת לרף המצלמות וההתלהמות התקשורתית. לשיטתו זו הדרך הנכונה במקרה הזה להגיע להישג ולאתגר את ישראל ואת כוח ההרתעה שלה.

בכתבה בעניין, בשופר המרכזי שלו, עיתון אלאח’באר הלבנוני, שפורסמה הבוקר, מדגיש חזבאללה כי האוהלים הוצבו בשטח לבנוני כבוש בחוות שבעא (שהוא כזכור אחד הטיעונים המרכזיים של חזבאללה מול הזירה הפנים לבנונית, לצורך שלו בהחזקת נשק ולהתבסס ככוח צבאי מעבר לצבא לבנון). עוד מודגש בכתבה כי ללבנון יש זכות להגיע לשטח כבוש זה בין אם באמצעות מוסדותיה הרשמיים ובין אם באמצעות אזרחיה המחפשים אחר דרך להתפרנס (רועי צאן וחקלאים למשל).

בכתבה באלאח’באר, עולה טענה לפיה השטח המדובר הוא בכלל מחוץ לגבולות הקו הכחול והוא שטח לבנוני כבוש גם לתפיסת צבא לבנון. טענה נוספת שעולה בכתבה היא שהקו הכחול אינו מהווה קו גבול בין המדינות , גם ע”פ החלטות האו”ם, אלא קו נסיגה של הכוחות הישראלים, ומשכך אין לגיטימיות לטענות הישראליות בדבר הפרת הריבונות.

חזבאללה מנסה כאמור למשוך זמן, לייצר תקדים ולגרום לשיח על השטח להגיע למגרש המדיני, הלגיטימי מבחינה בינ”ל (וגם מבחינה פנים לבנונית) וזאת תחת איום צבאי מרומז. ישראל כבר פנתה לגורמים מדיניים ובינלאומיים בעניין.

יש כאלה שיטענו שהדבר מזכיר את התנהלות חזבאללה סביב המו”מ על הגבול הימי, שם רשם הארגון הצלחה בולטת בסוגיית גבול משמעותית עם ישראל, באמצעות מו”מ מדיני עקיף תחת איום צבאי.

בכל מקרה לחזבאללה אין מה להפסיד בבלון הניסוי הנוכחי בהר דוב והוא ינסה למצות אותו עד תום. בצדק, מבחינתו. יש לו מרחב תמרון גדול.


אבו עלי
 

Yanky Itskowitz

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
גורם ביטחוני בכיר, שקיבל מיידע מודיעיני -לערוץ 14

"‏צאלח אלעארורי, ראש הזרוע הצבאית של חמאס בגדה הוא האחראי לפיגוע הרצחני ביישוב עלי והגיעה העת לחסל אותו."
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

השגריר ניידס: "ארה"ב לא תעמוד מהצד ותצפה באלימות מתנחלים"​

שגריר ארה"ב בישראל התייחס למהומות שאירעו אמש מצד מתיישבים בכפר תורמוס עיא הסמוך לעלי וגינה אותן בחריפות. "אנחנו לא מקבלים את מה שקרה בימים האחרונים בכפרים הפלסטיניים, זה חייב להיפסק", אמר​


b095045993361bf389e8.jpg


טום ניידס | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
שגריר ארצות הברית בישראל טום ניידס התייחס הערב (חמישי) למהומות שאירעו אמש מצד מתיישבים בכפר תורמוס עיא הסמוך לעלי, ואמר: "אנחנו לא מקבלים את מה שקרה בימים האחרונים בכפרים הפלסטיניים, ארה"ב לא תעמוד מהצד ותצפה באלימות מתנחלים".
ניידס הוסיף באירוע של יוזמות ז'נבה: "ארצות הברית מעודדת את ממשלת ישראל להורות לגופי הביטחון לעשות הכל כדי למנוע אירועים כאלה ולנקוט את כל הצעדים הדרושים למנוע אותם. זה חייב להיפסק".
כזכור, אמש הגיעו מאות יהודים לכפר הפלסטיני תורמוס שמצפון לרמאללה והציתו בתים, כלי רכב ושדות.

:mad:
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
זו הסיבה לכך ששמתי אימוג'י כועס כשכולם שמו בהתלהבות לייקים להודעות על המתנחלים שהשתוללו...
לא אכפת לי שישתוללו
מגיע לערבים
מעצבן שארה"ב, שאמורה לעמוד לצידנו, לא ממש עושה את זה...
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען

בארה"ב ובאירופה גינו את התפרעויות המתנחלים: "מצפים מישראל לפעול נגדם"​

דובר משרד החוץ האמריקאי מסר כי יש לפצות את הפלסטינים שרכושם נפגע, בריטניה מסרה כי לישראל יש אחריות כלפי תושבי השטחים ובגרמניה ושוודיה מסרו כי הפיגוע בעלי לא מצדיק את "המראות המחרידים" (הארץ)


יש מספיק אימוג'ים כועסים לכולם, לא לדאוג...
(כמה אני כבר שומר בצד לועידת האו"ם הקרובה :mad::mad::mad:)
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ניצן ימין, שניצל בנס בטבח בעלי, חשף בעדותו כי השב"כ איתר את המחבל השני מאחר והוא גנב את הרכב שלו – ועל הרכב היה איתורן
ניצן גם העיד כי "המחבל ירה עלי 30 כדורים, ופספס. היה בחור חרדי אצלי ברכב שגם ניצל"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה