ב.ד.ה. אסון בבית שמש

מצב
הנושא נעול.

שמול

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי

ילד כבן 4 נפל מחלון ונפצע באורח אנוש
http://kore.co.il/viewArticle/35161
ילד חרדי כבן 4 נפל הערב - בזמן הדלקת נרות חנוכה - מחלון ביתו ברחוב בן איש חי בעיר בית שמש. כוחות הצלה שהוזעקו למקום מצאו אותו כשהוא במצב אנוש ומבצעים בו פעולות החייאה
http://kore.co.il/viewArticle/35161
 

שמול

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ברוך דיין האמת!

דוברות מד"א - חובש בכיר במד"א אושרי אדרי סיפר:

"כשהגענו למקום עוברי אורח סיפרו לנו שהילד נפל ממרפסת בקומה הרביעית לחצר דירת גן בבניין. טיפסנו עם הציוד הרפואי מעבר לחומה וראינו את הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה כשבמקביל דיירי הבניין איתרו את בעל הדירה שהייתה נעולה. חילצנו את הילד מהדירה תוך כדי המשך פעולות החייאה אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח."
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
שנשמע ונתבשר רק בשורות טובות!
 

בעלזער

משתמש צעיר
האבא הוא בשם אשר זעליג מרגלית בן בערל מרגלית ממאה שערים האימה היא גנזל משמואל הנביא ירושלים
 
נערך לאחרונה ב:

הצלם יוסי

משתמש פעיל
הדרשן זעק: "מרן הגראי"ל נפטר והם רקדו - 3 ילדים נפטרו" •
הדרשן רבי מנשה רייזמן נשא דברים חריפים על התנהגותם המזעזעת של הקיצונים בבית שמש ביום פטירת מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל: "בפטירת הצדיק שרו ורקדו ר"ל. 3 ילדים נפטרו. למה לא מתעוררים? מה הם לא מבינים אחרי שלושת הטרגדיות?"
יוסף גליק - בחדרי חרדים
הדרשן המפורסם רבי מנשה רייזמן עורר היום - עשרה בטבת - בדרשתו בדברים חריפים על כך שלמרות הטרגדיות הקשות בעיר בית שמש בשכונת הקנאים, בה הלכו לעולמם באופן טראגי שלושה פעוטות בזה אחר זה.
בדרשתו בבית המדרש בית יהושע ברחוב מנחת יצחק המועברת בשידור חי ויהודים רבים צופים בה, מחה הרב רייזמן על התנהגותם המזעזעת של הקיצונים בבית שמש שביום הסתלקות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, רקדו וחילקו סופגניות לבניהם הקטנים לאות שמחה.
"דם יהודי אינו הפקר", זעק הרב רייזמן כנגד האנשים שאינם שמים אל ליבם. "נפטר עוד ילד? נו אז נפטר. עוד ילד נפטר ממקרה שלא דרך הטבע, שולחן שנפל על תינוק. הקב"ה יעזור. זה תינוק שלא טעם טעם חטא. לא לעשות חשבונות שמיים? כן לעשות. הרמב"ם אומר שכן לעשות.
"צריך לעשות שני חשבונות, חשבון כללי וחשבון פרטי. היות ובאותו מקום היה ריקודים בזמן שהרב שטיינמן נפטר, על ידי רשעים ארורים שרקדו ושמחו כשהרב הצדיק נפטר. כתוב בגמרא שהקב"ה לא שותק בביזוי תלמיד חכם. הם הגיעו לחיידר - ואני בוכה כשאני נזכר בזה - תינוקות של בית רבן, והתייצבו שם רשעים ארורים וחילקו סופגניות, ושרו "וכל קרני רשעים אגדע". ותלו שלט שבו נכתב "באבוד רשעים רינה". ילדים קטנים אכלו סופגניות של רשעות.
"אין לנו השגות מה יכול לקרות כשטועמים אוכל שכזה. מי יודע אם הם ישארו יהודים יראי שמים הילדים האלה. השם ישמור על משחקים ילדים שלא טעמו טעם חטא, והכניסו אותם לתוך הדבר הזה, ואנשים שם שתקו. חייבים למחות בדיוק כמו נגד חילול שבת. מיד אחר כך שלושה ילדים נפטרו. תלמיד חכם נפטר.
"אז יש להם דעות אחרות, אבל להביא את התינוקות האלה לתוך זה ולחלק סופגניות ולשיר? ואז עושים שם אסיפות, ומדברים שם על סמארטפונים וצניעות. זה רשעות. ואחד שם עמד ונאם ואמר שהאסונות הללו כי לא רקדו מספיק בזמן הלוויה, כי מחו קצת מדי נגד בעל ה'איילת השחר', לכן היה אסון. ואז הם דורשים שצריך להמשיך לבזות את מרן, ואנשים שם עוד מגיבים שהנואם מדבר דברים של טעם.
"כל אחד צריך לעשות את החשבונות שלו, אבל יש חשבון של הכלל. אצל אלו שכן עושים 'חשבונות' יש שני נוסחאות - נוסח אחד. לא עושים חשבונות שמים, נוסח אחר. עושים חשבון פרטי, חרון אף הגיע אלינו אז צריך לבדוק, מחכים שהקב"ה ימשיך להסביר לנו יותר ברור? מה הם לא מבינים עם שלושת הנפטרים?
"הקב"ה בעצמו אמר להם, רבנים עומדים מאחוריהם, ככה מתווכחים בין חרדים, תמיד היו ויכוחים בין יהודים, ובין גדולי ישראל, לכאורה דברים כאלו לא היו בעבר, אולי בזמן התנ"ך, במיוחד שכל הטענות נגד הרב שטיינמן התבררו כמופרכות.
"הוא היה יהודי כל כך עניו, לא הזיז לרב מה אמרו עליו, השמיצו אותו מול כל העולם, ולכן החילונים אמרו שהרב היה פשרן, הרי הרב צעק נגד אקדמיה וצבא בלי סוף, אבל הם דממו, ואז החילונים קוראים לרב "פשרן", הרצחת וגם ירשת? הרי אתם השמצתם אותו בשקרים נגדו, אז עכשיו אתם מצטטים את החילונים? הרי זה דברים שאתם המצאתם.
"פירודי לבבות זה חורבן, היום בעשרה בטבת זה פירוד לבבות, לשמוח כשיהודי קדוש נפטר? ככה מתנהגים? חייבים למחות ולהרהר בתשובה, ולאהוב את כל היהודים" סיים הרב את דבריו הנוקבים.
 

l222

משתמש צעיר
עריכה תורנית
אני לא יודע איפה אתה גר אך ידוע לי אישית שהרבה רבנים בבית שמש מוקיעים והוקיעו את התנהגותם הנלוזה אפילו רבנים כאלו ששייכים לקהילות העדה''ח ודי בהערה זו...
 

הצלם יוסי

משתמש פעיל
למ
אני לא יודע איפה אתה גר אך ידוע לי אישית שהרבה רבנים בבית שמש מוקיעים והוקיעו את התנהגותם הנלוזה אפילו רבנים כאלו ששייכים לקהילות העדה''ח ודי בהערה זו...
אני מצטט:
עושים שם אסיפות, ומדברים שם על סמארטפונים וצניעות. זה רשעות. ואחד שם עמד ונאם ואמר שהאסונות הללו כי לא רקדו מספיק בזמן הלוויה, כי מחו קצת מדי נגד בעל ה'איילת השחר', לכן היה אסון. ואז הם דורשים שצריך להמשיך לבזות את מרן, ואנשים שם עוד מגיבים שהנואם מדבר דברים של טעם.
 

הצלם יוסי

משתמש פעיל
אני לא יודע איפה אתה גר אך ידוע לי אישית שהרבה רבנים בבית שמש מוקיעים והוקיעו את התנהגותם הנלוזה אפילו רבנים כאלו ששייכים לקהילות העדה''ח ודי בהערה זו...
בתור אחד שגר בבית שמש ומסתובב שם הרבה אני יאמר לך שלצערי זה ממש לא נכון
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה