עזרה אני לאומן ואשתי בבית

מצב
הנושא נעול.

ehemm

משתמש חדש
אני נוסע לאומן לראש השנה ויש לנו ברוך השם 3 ילדים קטנים ומאוד ומאוד קשה לאישתי להישאר לבד 3 ימים חג בלי אפשרות מינימלית לצאת אפילו לתקיעת שופר. סעודות חג לבד בלי משפחה ובלי אף אחד שיעזור ויושיט יד.
דרושה אשה/בחורה (במצב דומה) שתבוא לחגוג איתה את החג ולהפיג לה את הבדידות
אנחנו גרים בעפולה ויש אוטובוסים מכל חלקי הארץ כל הזמן

פרטים לטלפון 0583207542 רבקה
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
תגיד, נפלת על המח?
לו היית יכול לשאול את מוהר"ן, אין לי ספק שהוא היה אומר לך להשאר בבית.
מוהר"ן היה רחום ואוהב ישראל. לא מאמין שהוא עצמו היה חומק מאשתו לאיזה צורך רוחני שיהיה ומחפש לה בייביסיטר בפרוג.

אני מסכים איתך מאוד, אבל הרבה פעמים האשה רוצה שבעלה יסע והם ביחד מחפשים פתרונות.
אינני חסיד ברסלב, אבל אם הייתה הודעה כזו מאדם שמחפש ביביסיטר שתעזור לאשתו כדי שיוכל להתפלל בבית כנסת ביוה"כ - זה היה מובן. לא היית דורש ממנו לוותר על זה כ"כ בקלות.
אצלם זה לפחות זה, מי שלא נמצא שם מרגיש רע מאוד, בפרט מי שנוסע קבוע והנשים רגילות להיות בלי הבעל בראש השנה - כמו החסידים..
כמובן שאם זה מקרה קיצון כמו אחרי לידה וכד' אז לא אמרתי כלום
 

הארז

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
ראיתי שיש ר"ה לנשים עם הרבנית גודלבסקי או משהו כזה
 

אליש

משתמש מקצוען
מצאתי ברשת
תבררו אם עדיין רלוונטי
uman.jpg
 

גרשוני

משתמש פעיל
רבי אליעזר ידע מה קורה למעלה, כנראה. והוא אומר בסוכה דף כ"ז עמוד ב' "משבח אני את העצלנים שאין יוצאים מבתיהם ברגל וכתיב "שמחת אתה וביתך" [ביתו זו אשתו יעויין שם ברש"י].
איננו חסידי ברסלב ואף לא מתקרבים לכיוון, אבל בכ"ז חושבת שרבי אליעזר התכוון לרגל. ראש השנה לכל הדעות לא בגדר 'רגל', אני חושבת שכל אשה עם יראת שמיים מינימלית יודעת שר"ה הוא יום דין, לא יום בילוי ותענוגות, ומוכנה להקריב בשביל זה. (כמובן רק אם זה בא ברצונה ובהסכמתה.)
ובינינו- כמה כבר הבעל עוזר בר"ה? בין תפילה לתפילה?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה