אנא! שימרו על ילדיכם.

תותח שיווקי

משתמש פעיל
1. פרסום ראשון: פרשה חמורה נחשפה במשטרת ירושלים. חוקרי מרחב ציון עצרו היום (שלישי) אישה בחשד להונאת 28 בני אדם, שחשבו כי נותנים כספים לטובת עמותה העוסקת במיגור כת ******* בשכונת נחלאות בירושלים, אבל מסתבר כי הכת עצמה אינה קיימת.
האישה, שמשנת 2010 עסקה בגיוס כספים לטובת הפעילות, גם יזמה פגישות עם נציגי קהילה בשכונה והציגה בפניהם על פי החשד מצג שקרי. בנוסף, היא אף נפגשה עם גורמים בשירותי הרווחה בנושא.

החקירה החלה בעקבות תלונות שהחלו להגיע למשטרה ב-2014 כי האישה מציגה מיצג שווא לגבי כת שאינה קיימת. היא הובאה לבית המשפט לדיון בנוגע להארכת מעצרה.

2.
לאחר למעלה משנתיים של חקירה מעמיקה, המשטרה הגיעה למסקנה כי ה"אגדה" בדבר קיומה של כת שהחברים בה מתעללים בילדים ומעבירים אותם על דתם לנצרות - אינה קיימת כלל.

הערב חושף "בחדרי חרדים" כיצד עבדה השיטה. על מנת להבין את הפרשה, הבה נחזור לאוגוסט 2011 אז התפוצצה פרשת התקיפות הגדולה ביותר שידעה מדינת ישראל. כתבי אישום הוגשו נגד שלושה חשודים בגין תקיפת והטרדת עשרות ילדים בגילאי 12-3 בשכונת נחלאות בירושלים.

גם לאחר החקירה והגשת כתבי האישום, בשכונה שררה אווירה מתוחה והתושבים טענו שהמשטרה פוסלת עדויות ומשחררת עצורים ועדיין ישנם אנשים מסוכנים המסתובבים בשכונה אשר פוגעים בילדים.

אחת מתושבות השכונה, אז בת 72, עליה סיפרו אגדות כי יש לה מרתפים עם חומרים מסיונריים, הוכתה באלימות קשה ובגין כך הוגש כתב אישום בין היתר נגד הרב משה שפירא ששלח את המכים. "צריך פשוט להכות אותה עד לאשפוז, וגם לא יהיה איכפת אם לא יהיה את מי לאשפז" הוקלט הרב אומר לאנשיו.

על רקע הפרשה שהסעירה את ירושלים ואת הקהילה חרדית, נמצא כר נוח לגריפת כספים. על פי חשד המשטרה, החלה ד' בפעילות ומסע שיכנועים ארוך ומאסיבי בו הצליחה לשכנע לא מעט מתושבי שכונת סנהדריה בעיר, כי ישנה "כת" הפועלת מטעם ארגונים נוצריים להמרת דתם של ילדים, חוטפת אותם למנזרים ואף מתעללת בהם.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי תלמוד תורה חרדי מוכר קיבל פנייה מהחשודה כי מאחר וישנם אלמונים שעושים מעשים חמורים בשכונה היא מוכנה לתרום מספר בודד של מצלמות אבטחה שיותקנו ברחבי תלמוד התורה על מנת לעקוב אחר ה"פושעים". אלה השתכנעו והמצלמות הותקנו, אך הדבר גרם לפאניקה מוחלטת בקרב ההורים, שדרשו ממנהלי התלמוד תורה להשקיע בביטחון התלמידים. המנהלים נכנעו ללחץ ורכשו עוד עשרות מצלמות בעלויות כספיות גדולות - אולם דמויות חשודות לא נמצאו.

על רקע החשש הגדול של ההורים, על פי החשד, פנתה ד' לרבני השכונה וסיפרה להם על "המעשים החמורים" שמתבצעים בשכונה והשמועה עברה מפה לאוזן. ד' פנתה להורי ילדים ולהנהלת תלמוד התורה לגבי ילדים מסויימים שצריכים טיפול.

על פי החשד, שלחה אותם לב', אף היא במקור מחו"ל, אשר לה תעודה של 'מטפלת רגשית' מחו"ל והיא החלה לטפל בילדים. מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי באמצעות שאלות מוכוונות הצליחה המטפלת עם הזמן לשכנע ו'להשתיל' במוחם של לא מעט ילדים כי אכן חטפו אותם למנזר והתעללו בהם, זאת בניגוד גמור למציאות. על פי החשד, היא הציגה בפניהם תמונות של מספר מנזרים ושאלה "לאיזה מהמנזרים שבתמונות לקחו אותך?", כשאר בשלב הראשוני הילדים הכחישו אך ככל שחלף הזמן גם הם שוכנעו כי יש דברים בגו.

אחד מרבני השכונה ושני עסקנים נוספים אף שוכנעו בדבר והרכיבו רשימה של מאות ילדים שנפגעו על ידי הכת, אך לא הסכימו לשתף פעולה עם אף גורם חקירה מאחר ולדבריהם הנוצרים הצליחו לשחד את כל גורמי האכיפה, כך שלא רלוונטי למי יפנו, הישועה לא תצמח.

במקביל, היו כמובן מי שלא האמינו לסיפורי הכת, בהם דיינים מהעדה החרדית, אנשי 'הוועד לטוהר המחנה' ורבנים נוספים.

לפני כשנה וחצי פורסם כי בתלמוד התורה נמחקו חלקים מסרטוני האבטחה ועל פי הטענה היו שם מעשים אשר לא ייעשו. בעקבות כך, המשטרה פתחה בחקירה, אך תוך זמן קצר הוסר החשד. זה כמובן לא עזר להרגיע את ההורים המודאגים, שרבים מהם החליטו להוציא את הילדים ולהעבירם למוסדות אחרים.

על פי החשד, החשודה, יחד עם אחרים, גייסה תרומות ענק מחוץ לארץ וגם מישראל, כל זאת בטענה לקיומה לכאורה של הכת. ע"פ החשד סכומי התרומות אליהם הצטרפו גם תשלומים על טיפולים, הצטברו לסכומי עתק המוערכים בלמעלה ממיליון וחצי דולר.

המשטרה ניהלה חקירה ממושכת, מורכבת ומעמיקה, לאור התלונות והחשדות החמורים. אתמול, עם סיום החקירה, עוכבו שלושה חשודים שנחקרו במשטרת מרחב ציון בחשד להתעללות בילדים בכך ששיכנעו אותם שנפגעו וכן בחשד לקבלת תרומות במרמה.

החקירה לוותה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים וגורמי הרווחה. ד' וגבר נוסף שנעצרו הובאו הבוקר לבית משפט השלום בירושלים שם שוחררו למעצר בית עד ליום שלישי הבא.

 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
יש כמה 'אי דיוקים קלים' בכתבה, כמו למשל שהדיינים בעדה בהתחלה לא האמינו,
עד שהעובדות דיברו בעד עצמן, ואז הוצא פסק דין נגד אותה אישה בת 72.
סתם דוגמא.

לגבי כל פרט ופרט , אין לי זמן ולא סבלנות וכח להתייחס.
פעם, כשהילדים יגדלו, הם ידברו ויספרו מן הסתם.
ויגידו שהם כמו פליטי פולין שהגיעו להונגריה ב 1942-1941 וסיפרו שגרמנים הורגים יהודים בגז,
והיהודים ההונגרים אמרו 'אוי ווי, השתגעו מרוב צרות'.
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
אני לא יודע על הסיפור בהנחלאות אבל הסיפור בסנהדריה שהרב ברקוביץ מדבר אני מכיר, השיחה שלו לא חידשה לי הרבה אני כיר ילד שנפגע בשיטות שהוא מדבר
 

תותח שיווקי

משתמש פעיל
מעדותה של קליין עולה כי בהחלט יתכן שיום אחד ילדים יקומו ויספרו דברים, השאלה היא אם אלו דברים שקרו או שמישהו שיכנע אותם שקרו.
תראו, אין לי עניין לצייר את העולם כאוטופי שהכל מקסים ונעים ואין בעיות. כן נמאס שפעם בכמה שבועות מגיעה הודעה מבוהלת, פעם בענין שלשמו התכנסנו כעת, ופעם על צבעי מאכל מסרטנים ועוד ועוד, וכולם ידושו בנושא פעם אחר פעם מתוך סוג של מזוכיסטיות.
למי שעוקב אחרי האשכולות מהצד כפי שעשיתי בימים האחרונים עד שנמאס לי, מסתמנת מטרה ברורה של אנשים להעלות את הנושאים האלו דוקא שוב ושוב ולטחון אותם כמה שיותר. וזה מגעיל!!!
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
נכתב ע"י תותח שיווקי;n4888170:
מעדותה של קליין עולה כי בהחלט יתכן שיום אחד ילדים יקומו ויספרו דברים, השאלה היא אם אלו דברים שקרו או שמישהו שיכנע אותם שקרו.
תראו, אין לי עניין לצייר את העולם כאוטופי שהכל מקסים ונעים ואין בעיות. כן נמאס שפעם בכמה שבועות מגיעה הודעה מבוהלת, פעם בענין שלשמו התכנסנו כעת, ופעם על צבעי מאכל מסרטנים ועוד ועוד, וכולם ידושו בנושא פעם אחר פעם מתוך סוג של מזוכיסטיות.
למי שעוקב אחרי האשכולות מהצד כפי שעשיתי בימים האחרונים עד שנמאס לי, מסתמנת מטרה ברורה של אנשים להעלות את הנושאים האלו דוקא שוב ושוב ולטחון אותם כמה שיותר. וזה מגעיל!!!

הלוואי והיית צודק אם קצת תברר אצל רבנים ואנשים שמעורבים בחינוך ואנשי מקצוע תשמע סיפורים מזעזעים שהתרחבו לכדי מגיפה ולא רק מאנשים רחוקים ומוזרים אלא גם בקרובי משפחה וכו' וסיפורים כאלו לדאבוני יש מאות ואלפים אני דברתי ע"ז עם אנשי מקצוע גם בארץ וגם בעולם ואני שומע ע"ז המון ממש לאחרונה דיברתי עם מדריכת כלות שאמרה לי אין לך מושג כמה סיפורים יוצאים אצלי וכל סיפור אפ' חד פעמי משאיר טראומה וכ"ש כשזה מתמשך והבעיה שאנשים לא עירניים לזה וכמו שהביאו כאן כמה לכן אין ברירה וחייבים להציף את הנושא כמובן בזהירות ובצורה ראויה כדי שאנשים ידעו להזהיר את הילדים ולשמור על הילדים ולשים לב לכל שינוי בילד מזלזול בעצמו וכן שמירה יתירה ע"ע ויש אנשים ונשים שנטלו יוזמה והולכים ממקום למקום ועושים כנסים כמובן מגובה ברבנים ומדברים ע"ז בבית וגן למשל עשו כינוס לפני למעלה משנה לכל ההורים בבית כנסת מרכזי שם ודיברו ע"ז אין ברירה
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אפשר לסכם את הנושא כך!מקרים כאלו היו מאז ומעולם
(מכירה מישהי ממש מקרוב בת 30 פלוס שעד היום לא נישאה מצלקות של מקרה תקיפה שעברה בגיל 7 ואפילו לא סיפרה אז להוריה מרוב פחד!והבן אדם עד היום מסתובב חופשי חי ונושם!אומנם כבר מבוגר אבל חרדי סבא לנכדים...!!!)

צריך וחובה להזהיר את הילדים וממש לתרגל איתם מה עושים במקרה כזה(לצעוק לעזרה וכו...)
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
תותח שיווקי.
אם המקור שלך מפורומי בחדרי, באמת אין מה לדבר.
יש עדויות של עמותות שעוסקות בנושא.
נשים חרדיות ששמעו עדויות מילדים.
לא איזו פסיכולוגית קקיונית שמוצאת ומסיטה וזורעת דברים.

וכתבה מבחדרי ממש לא משכנעת אותי אלא להפך.

 

תותח שיווקי

משתמש פעיל
נכתב ע"י מלפפון;n4888234:
תותח שיווקי.
אם המקור שלך מפורומי בחדרי, באמת אין מה לדבר.
יש עדויות של עמותות שעוסקות בנושא.
נשים חרדיות ששמעו עדויות מילדים.
לא איזו פסיכולוגית קקיונית שמוצאת ומסיטה וזורעת דברים.

וכתבה מבחדרי ממש לא משכנעת אותי אלא להפך.

אני מוכן להעביר שיעורים בעברית למעוניינים. כתבתי כמה פעמים שהמקורות שלי הם האנשים שעוסקים בנושא ביום יום שדיברתי איתם היום לרגל האשכול החגיגי. להשלמת התמונה צירפתי את הכתבה ההיא, שהיא בפרספקטיבה לאחור (כמה שנים אחרי התפוצצות הפרשה) הרבה יותר מהימנה משמועות שרצו בשעת מעשה כשלכל אחד היה ענין להגביר את הפאניקה. אלא אם כן אותן זרועות תמנון הצליחו לחדור גם לבחדרי חרדים וסחטו אותם/איימו עליהם/שילמו להם/רכשו את האתר עצמו בכדי לפרסם את גירסתם.
 

תותח שיווקי

משתמש פעיל
שלחתי הודעה לאחד מאנשי החינוך המוכרים והידועים שמהווה כתובת טבעית לעניינים אלו וביקשתי את התייחסותו לאירועי 'נחלאות', להלן תגובתו: 'שטויות'. ושוב, בהחלט יתכן שהוא אויים/נסחט/פותה לשתף פעולה עם אנשי הכת שהצליחו לפי הסיפורים לחדור לכל זרועות השלטון והאכיפה והחינוך והרבנות, או אולי הוא עצמו מראשי הכת, אבל אני מעדיף להישאר תמים ולא לחשוב כך.
 

avi media

משתמש מקצוען
תותח שיווקי.
לתועלת כלל חברי פרוג אני כותב את הרגשת ליבי ללא מטרה לפגוע ח"ו בך או במישהו, אבל האמת יקרה מכל בפרט בנושא זה יותר מכל כבוד לאדם כל שהו..
משהו מריח לי לא טוב...
מתחילת האשכול ניכר מאד שיש לך ערך עליון מאד למנוע את התפתחות האשכול ופרסום הפרשה. למה ??
לדוגמא כאן http://www.prog.co.il/forum/איש-את-ר...40#post4882640
ואל תגיד לי שזה נושא בעייתי, כי מי שמסתובב ב"בחדרי " לא יכול לטעון טענות כאלו !!!
אין לי עניין בשום צד ולא להכפיש אף אחד, אבל כשמישהו מגונן בצורה כזו עקבית להשתיק זעקה של המון בפרט בנושא זה , זה אומר דרשני... ודווקא אני לא מסוגל להאמין לצד שכזה .
בדורנו יש כ"כ הרבה מחלוקות ואינטרסים כך שאנשים מצד אחד מכפישים גם את הרבנים בצד השני כלא רלוונטיים ולכן מגיעים לכתבות כאלו, וזה ממש תפור על "בחדרי" ועל גולשיה להכפיש כך גם את הרב הצדיק ביותר שלא שיקר מאומה.
אישית ב"ה לא נפגשתי במקרים אלו, אבל ב 48 שעות האחרונות תקשרתי עם כמה אנשים בקשר לסנהדריה ותוך כדי כבדרך אגב קיבלתי אימות מאנשים שחיו את סיפורי נחלאות שכועסים על ההשתקה ועל כך שהמשטרה אכן לא טיפלה עד הסוף ושחררה פוגעים.
אז די להיות מולעט מאתרים כמו "בחדרי". או להלעיט את ההפך על פי מקורות חשובים...
תביא מקורות מהקרבנות ולא רק אחד..

נ.ב.
להמחשה למה חשוב לא להביא ממקומות כאלו ידיעות אוסיף
לאחרונה נחשפתי לפרשה מפורסמת בציבור שהזיקה לעשרות משפחות שאחד מאתרי הזוהמה ה"חרדיים" ( שבעצמו היה מחושפי הפרשה לפני כמה שנים ) ( הפעם זה לא בחדרי אבל דומה לו ), הפך את עורו ( כנראה תמורת בצע כסף ) ופרסם דברים שקריים לחלוטין !! ועשה מטעמים ושיקר בדבר שעשרות אנשים ראו בעיניהם את ההפך הגמור !! ואותו אדם שהם עשו אותו רשע גמור נהפך להיות ...
די להיות ניזון מאתרי התועבה והלשה"ר האלה שכל קיומם זה על ידי כסף שהם מקבלים מרשעים תמורת אי פרסום האמת על מעשיהם .. ( פעם קראו לזה דמי שתיקה, היום זה כבר נהיה כת חנפם ומאשרי זדים תמורת מעטפות שמנות בסכומים של 6 ספרות, ממקור ראשון וד"ל ) , וחבל שהמחלה הזו חודרת עוד ועוד ונכנסה גם לרדיו החרדי ע"י בכירי השדרנים...
נס שיש את "פרוג" שהדבר האחרון שהייתי מאמין שהם יעשו זה את זה !! הבמה האחרונה הגדולה שיש לציבור שלנו להביע את האמת בלי שבעלי אינטרס יהפכו את הקערה על פיה... ( מקסימום ילחצו למחיקת האשכול..)
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני עם תותח שיווקי
יותר קל לאנשים להתעסק עם "פגיעות טקסיות" מאשר לקרוא לילד בשמו. (וגם אני לא קורא לילד בשמו)
יותר קל לאנשים להתעסק עם סם אונס לילדים בני שנתיים, מאשר להתעסק עם פגיעות של מלמד בחיידר או אח באחיו.
סיפורי נחלאות זאת פיקנטריה נחמדה, ונניח שהיא אכן מציאותית... נו, בסדר.
המציאות החולנית נמצאת בתוכנו, באנשים עם פראק וכיפה יבשה, ברכזי קייטנות ובמשגיחים על המתמידים.
טיוחים של מקרים כאלה קיימים מאז שאני ילד, וחברי ילדות שלי נפגעו בידיעת הרבנים בשכונה, ובידיעת "הוועד לטוהר המחנה"
התוקף עדיין חופשי, ועדיין פעיל!! (ואפילו הצליח להימלט לחו"ל בשנה האחרונה, בדיוק כשניסו לגייס עדויות נגדו)
זאת הבעיה האמיתית והאקוטית, שאין לה כתובת או שם אקזוטי "הילדה שנחטפה למנזר", או "ד"ר פלוצ'ניק מזהיר"
תתעוררו.
 

תותח שיווקי

משתמש פעיל
נכתב ע"י avi media;n4888301:
תותח שיווקי.
לתועלת כלל חברי פרוג אני כותב את הרגשת ליבי ללא מטרה לפגוע ח"ו בך או במישהו, אבל האמת יקרה מכל בפרט בנושא זה יותר מכל כבוד לאדם כל שהו..
משהו מריח לי לא טוב...
מתחילת האשכול ניכר מאד שיש לך ערך עליון מאד למנוע את התפתחות האשכול ופרסום הפרשה. למה ??
לדוגמא כאן http://www.prog.co.il/forum/איש-את-ר...40#post4882640
ואל תגיד לי שזה נושא בעייתי, כי מי שמסתובב ב"בחדרי " לא יכול לטעון טענות כאלו !!!
אין לי עניין בשום צד ולא להכפיש אף אחד, אבל כשמישהו מגונן בצורה כזו עקבית להשתיק זעקה של המון בפרט בנושא זה , זה אומר דרשני... ודווקא אני לא מסוגל להאמין לצד שכזה .
בדורנו יש כ"כ הרבה מחלוקות ואינטרסים כך שאנשים מצד אחד מכפישים גם את הרבנים בצד השני כלא רלוונטיים ולכן מגיעים לכתבות כאלו, וזה ממש תפור על "בחדרי" ועל גולשיה להכפיש כך גם את הרב הצדיק ביותר שלא שיקר מאומה.
אישית ב"ה לא נפגשתי במקרים אלו, אבל ב 48 שעות האחרונות תקשרתי עם כמה אנשים בקשר לסנהדריה ותוך כדי כבדרך אגב קיבלתי אימות מאנשים שחיו את סיפורי נחלאות שכועסים על ההשתקה ועל כך שהמשטרה אכן לא טיפלה עד הסוף ושחררה פוגעים.
אז די להיות מולעט מאתרים כמו "בחדרי". או להלעיט את ההפך על פי מקורות חשובים...
תביא מקורות מהקרבנות ולא רק אחד..

נ.ב.
להמחשה למה חשוב לא להביא ממקומות כאלו ידיעות אוסיף
לאחרונה נחשפתי לפרשה מפורסמת בציבור שהזיקה לעשרות משפחות שאחד מאתרי הזוהמה ה"חרדיים" ( שבעצמו היה מחושפי הפרשה לפני כמה שנים ) ( הפעם זה לא בחדרי אבל דומה לו ), הפך את עורו ( כנראה תמורת בצע כסף ) ופרסם דברים שקריים לחלוטין !! ועשה מטעמים ושיקר בדבר שעשרות אנשים ראו בעיניהם את ההפך הגמור !! ואותו אדם שהם עשו אותו רשע גמור נהפך להיות ...
די להיות ניזון מאתרי התועבה והלשה"ר האלה שכל קיומם זה על ידי כסף שהם מקבלים מרשעים תמורת אי פרסום האמת על מעשיהם .. ( פעם קראו לזה דמי שתיקה, היום זה כבר נהיה כת חנפם ומאשרי זדים תמורת מעטפות שמנות בסכומים של 6 ספרות, ממקור ראשון וד"ל ) , וחבל שהמחלה הזו חודרת עוד ועוד ונכנסה גם לרדיו החרדי ע"י בכירי השדרנים...
נס שיש את "פרוג" שהדבר האחרון שהייתי מאמין שהם יעשו זה את זה !! הבמה האחרונה הגדולה שיש לציבור שלנו להביע את האמת בלי שבעלי אינטרס יהפכו את הקערה על פיה... ( מקסימום ילחצו למחיקת האשכול..)

משום והייתם נקיים אגיב בקצרה.
1. אני לא מסתובב ב'בחדרי' ודומיהם, מה שהבאתי קיבלתי במייל.
2. כתבת שמתחילת האשכול ניכר שיש לי אינטרס להשתיק את הענין, ובכן, אם תבדוק תראה שלמרות שהאשכול הזה ודומיו מככבים בראש האשכולות כבר שבוע, התחלתי להגיב רק אתמול בבוקר כשלי ולעוד כמה מבאי הפורום נמאס מכל הפסטיבל הזה שגם נותן רעיונות לאנשים, גם מכניס לחרדות ולפאניקה את הציבור (העברתי הבוקר ילד כביש, נזהרתי לא לתת לו יד, לך תדע אם אמא שלו לא מסריטה מהחלון...), וגם נותן הזדמנות לאנשים שניכר לעין כל שמעוניינים להשאיר את הנושא בכותרות את האפשרות לעשות זאת.
3. לכל השאר אין לי סבלנות לענות, רק שבאשכולות שאליהם הפנית ברור וגלוי מה הסיבה שאני חושב שהנושא מוצה.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י תותח שיווקי;n4888265:
שלחתי הודעה לאחד מאנשי החינוך המוכרים והידועים שמהווה כתובת טבעית לעניינים אלו וביקשתי את התייחסותו לאירועי 'נחלאות', להלן תגובתו: 'שטויות'. ושוב, בהחלט יתכן שהוא אויים/נסחט/פותה לשתף פעולה עם אנשי הכת שהצליחו לפי הסיפורים לחדור לכל זרועות השלטון והאכיפה והחינוך והרבנות, או אולי הוא עצמו מראשי הכת, אבל אני מעדיף להישאר תמים ולא לחשוב כך.

אם המילה היחידה שהיתה לו להגיד היא 'שטויות', זה לא שמישהו סוחט אותו,
אלא שאף אחד אפילו לא יטרח לסחוט כזה בנאדם שטחי.
אם היה אומר לך: מנופח.
או: היו שמועות שלא כולן מדויקות.
הייתי נותנת משקל לעדותו.

בכל מקרה, גם אני הייתי מכחישה ויש לי נטיה לעשות זאת לאור העובדות שזה נשמע כמו איזה ספר בדיוני של שמואל ארגמן, ואני יודעת שאנשי הכת לא ישבו וקראו את ספריו,
אלא שזה לא מספיק כנראה בכלל לבסס הנחות רק על סמך זה שזה לא יכול להיות הגיוני, או שבחדרי כתבו והרי מי יסחט אותם, או בגלל שלא נשמע לי.

הבעיה היא שעמותת שלום בנייך לא מעסיקה משועממות, והן שמעו את העדויות ולאף אחת לא היה אינטרס לנפח,
וכן, הן שמעו דברים שלא האמינו להם בהתחלה.

אז נכון, לא יודעת מה ההקף. ובדיוק לכן אינני מתיימרת לכתוב בכזאת קביעה שלא היו דברים מעולם.
שומעת את שי הכיוונים, מנסה לא לזרוע בהלה בקרב הורים,
אבל לקבוע בצורה מוסמכת שהכל שטויות והרב משועמם וגם עסקנים נוספים שעוסקים בנושא?
ענווה שייכת לחכמים.

אגב, לגבי הטיעון שבטח הכתבה מבחדרי אמינה יותר, כי למה שיהיה להם אינטרס לכתוב שגוי, מניחה שאתה בעצמך מבין כמה התגובה סוטה מקו האמת הצרופה. לא צריך להיות עיתונאי כדי להחזיק את הראש מחובר לצואר, והלבין לבד כמה העיתונים משקפים את ה'אמת לאמיתה'.
 

קליין

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
אני כתבתי מה שכתבתי כדי לתת ידע להורים מבוהלים שיפחידו אותם בסיפורי כתות.
אולי מרוב אריכות, הדברים לא היו ברורים:rolleyes:
לכן אכתוב בקצרה:
לצערנו, מקרים תקיפה קורים. יתכן והם מלווים באיומים, באלימות, בסימום הילד. אולי יש אפילו כנופיות של אנשים שמתואמים.
אולי יש מטורפים שפועלים מאידיאולוגיות המזכירות את כת השטן. אין לי מושג. כל מקרה לגופו.
מה שרציתי להבהיר:
אין בארץ כת שמתעללת בילדים מסיבות דתיות בהקפים כאלו, ואי אפשר לפנות למשטרה כי הם משתפים פעולה עם הכת.
אי אפשר לפנות למרכז להגנת הילד/עובדת סוציאלית בקופה/כל גורם רשמי אחר כי הם משתפים פעולה עם הכת.
לא לכל הרבנים אפשר לפנות כי הם מאויימים ולכן משתפים פעולה עם הכת, או לפחות שותקים מפחד.
אני מניחה שאם היא ספרה את הסיפור שלי, היא בטח הסבירה שניתקתי איתה קשר, כי איימו עלי ולכן החלטתי להשתיק את הסיפור.
אין. אין. אין.
הסיפור הזה לא קיים.


להתחיל להוכיח את זה, זה כמו להוכיח למאמיני האבולוציה שהם טועים. ההגיון לצידי, אבל מי מקשיב בכלל?

היא טוענת שכבר עשרות שנים שהכת הזו פועלת בעולם, ומי יודע כמה שנים בארץ. בכל שנה מאות ילדים נפגעים רק בירושלים לבדה, מלבד שאר הערים המעורבות בהם קיימים בדר"כ מנזרים וכנסיות.
כלומר, אנחנו מדברים על אלפי או עשרות אלפי ילדים שנפגעו בארץ בלבד.
אחרי שטיפת המוח שהם עברו, הם היו צריכים למלא את הכנסיות באלפיהם. איפה הם?
מאיפה יש לכת הזו מליונים כדי לשחד כל כך הרבה אנשים, גם במשטרה, גם ברווחה, גם בעיתונות, גם בפוליטיקה כדי להשתיק את הסיפור?
תחשבו רק כמה עיתונאים יש בארץ. אף אחד מהם לא היה שמח לפרוץ עם סיפור עסיסי כזה, ולבנות את הקריירה שלו?
אם יש להם מליונים, למה הם לא בונים כנסיות משל עצמם, אלא משתמשים בכנסיות ובמנזרים של אחרים, בזמן שהאידאולוגיה שלהם (לשיטת ממציאי הסיפור) סותרת לחלוטין את כל הזרמים המרכזיים בנצרות?
אי אפשר לטעון שהם משתיקים רק עם איומים. מה, הם מפעילים פה גם מאפיה צמודה, שמאיימת על עשרות אלפי אנשים כדי להבטיח המשך הפעילות?
אז למה עלי אף אחד לא איים?
היא ספרה לי על הטלפונים המאיימים שהיא קבלה. הטלפון היה מצלצל. היא הייתה מרימה, שומעת שתיקה ארוכה ואז השיחה הייתה מתנתקת.
לי זה נשמע יותר כמו הטרדה של ילד משועמם.
אחרי השיחות המפחידות האלו, היא ראתה כל מיני אנשים חשודים מסתובבים ליד הבית שלה.
נו, באמת.
אני לא שמעתי ממנה על שום איום מאיים באמת.

עד כאן. רציתי לכתוב בקצרה.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
א. קיימות עדויות של ילדים שנפגעו בעמותות שאינן קשורות לאותה אישה.
עם עו"סיות חרדיות.
ב. יש מצב שהגברת ההיא הזויה, לא יודעת ולא שמעתי עליה, אבל גם מלבדה יש עובדות בשטח, שהיא לא קשורה אליהן.
ג. הטיעון שלך על מימון כת וכו, שאין להם בכאלו הקפים, לא מדויק.
כי אם זו למשל הקרן החדשה, יש להם כמה כסף שהם רוצים, וגם אינטרסים מכאן ועד להודעה חדשה. ועמדות שלטון ומפתח ברשויות המוסמכות.
ד. אתמול כתבת שהילד שלך נפגע כנראה, אבל היא שתלה לו עדויות. עכשיו בעצם את אומרת שלדעתך הוא לא נפגע בכלל? וזו המצאה שלה מהתחלה ועד הסוף?
ה. עיתונות לא צריך לשחד בשביל שיכתבו לכל הכיוונים. פשוט מספקים חומר וכולם חוגגים.
ו. אין היום מי שמאמין לעיתונות ולמדיה בעיניים עוורות, כך שבאמת לא היה עליהם לשחד אותם. ע"ע גיא הוכמן.
 

ANONYMUS

משתמש מקצוען
בצר לי - התקשרתי למרפאה של ד"ר פלוצניק.
המזכירה טוענת שהיו דברים מעולם.
שאלתי אותה: "מה סיממו ילדים בני שנתיים ו4 והתעללו בהם??"
אמרה לי "הסיפור אמיתי!"
 

קליין

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
מלפפון, זה דיון הזוי לחלוטין.
הילד שלי נפגע. לא לקחו אותו למנזר, והשתמשו בכל מיני שיטות הפנוזה.
סתם תקפו אותו.
אולי כשהיה בבית הכנסת, והלך לשירותים. אולי זה שכן/אדם מוכר לו בקהילה.
זה מספיק עצוב גם כך, בלי סיפורי כתות למיניהן.
לטענתה, המקרה שלי הוא חלק מהשיטה.
כן, גם לילד שלי היא הראתה תמונות של כנסיות מבפנים ושאלה איפה זה קרה.
בסוף הוא הצביע בהיסוס על אחת מהן.
אני שואלת:
מה זה, אם לא זיהום עדות כפשוטו?
איך זה שאף אחד לא איים עלי?
איך זה שהוא לא הותקף שוב? זה הרי שיטתי, ומישהו בחיידר משתף פעולה. ואני, בטפשותי, המשכתי לשלוח אותו לחיידר.
זה ברור שבמקרה שלי היא טעתה.
פעלתי בניגוד לכל ההמלצות שלה. שלחתי אותו לטיפול מקצועי, והדברים מסתדרים לאט לאט.
האם היא טעתה רק אצלי?
ולגבי הטיעונים שלך, נראה לי שכתבתי כמה פעמים שדברים גרועים מתרחשים. לכן לא פלא שמדווחים עליהם.
גם השימוש בסם כזה או אחר לא התחיל אתמול, ולא נמצא בשליטה הבלעדית של כת כלשהיא.
אלו דברים שקורים.
אני יוצאת רק נגד התיאוריה שכורכת את הכול לארגון פשע שהשתלט פה על כל קודקודי הכח במדינה.
אשמח לשמוע על האיומים שקבלו העמותות שהעיזו לדווח על כך. עמותות מסודרות, כמו שלום בניך.
הרי ככל הנראה, התמנון רב הזרועות לא שתק להם על זה.
להאשים את הקרן החדשה בעלת אידיאולוגיה מערבית ליברלית קיצונית (שמן הסתם כוללת הגנה עיוורת על זכויות הילד) בתמיכה בכת עם אידאולוגיה מטורפת והפוכה ממש, זה סותר את ההגיון.
עד היום הם תרמו לארגונים שקדמו את האג'נדה שלהם.
על הקרן החדשה יש מידע באינטרנט, את רואה אותם בדיווחים שונים. זה קיים על הראדר.
בזמנו חיפשתי מידע באינטרנט עליהם. לא מצאתי דבר.
אבל למרות שאיש לא יודע עליהם, הם ישות ענקית, שמאות אלפי בני אדם (התוקפים והמותקפים לאורך השנים ברחבי העולם) תומכים בהם ומממנים אותם בסכומי עתק.
אולי ד"ר פלוצניק יודע גם לאיזו כנסיה לקחו את הילדים האלו?
תרדו מזה. אנשים רעים תוקפים ילדים. בלי להיות חברים בכת, בלי לטרוח לסחוב את הקרבנות לכנסיות ובלי גיבוי של מליונים.

בכל מקרה, אני כנראה כותבת את הדברים תחת איום כבד.

ועוד משהו, מלפפון. נראה שאת כותבת את הדברים מתוך מחשבה של: אולי בכל זאת יש סיכוי רחוק, אולי של אחוז אחד בלבד, שהדברים נכונים. אז צריך להזהיר. אם לא יועיל לא יזיק.
אבל זו טעות. אני עברתי את הסיוט הזה. לוקחים הורה שגם כך היסטרי והמום, מסבירים לו שהוא כעת לבד. אין מי שיעזור לו. לא המשטרה, לא הרבנים, לא רשויות הרווחה.
כולם חשודים, כולם משתפי פעולה. אל תלך לטיפול במקום אחר, כי הם ישתיקו את הנושא. אל תשלח יותר את הילד שלך ללימודים, כי יש שם משתפי פעולה. אל תעביר אותו למקום לימוד אחר, כי הפושעים עוקבים אחריו, ולא יניחו לטרף להישמט מהם. הם הרי באמצע תהליך של שטיפת מוח, וצירופו לכת.
פוגעים לו באמון בבני אדם, שגם כך נפגע אנושות. פוגעים לו ביכולת לחשוב בצלילות הדעת מרוב פחד.
אין לך מושג איזה נזק נפשי זה להורה וליכולת שלו לנווט בחכמה את הטיפול בזעזוע שנגרם לכל המשפחה.
לי אישית, לקח כמה שבועות כדי להתאושש מהטראומה הזו, ולהצליח לקבל החלטות מושכלות.
כשילד נפגע, זו התמודדות מאד לא פשוטה עבור ההורים. אני רוצה לחסוך להורים אחרים לפחות את הסיוט הזה.

אין בכוונתי להמשיך ולהתווכח יותר.
את מה שידעתי, כתבתי.
להורים שהופחדו עד מוות בסיפורי כתות ומנזרים, כתבתי את כל זה בשבילכם.
מקווה שקבלתם ידע שייתן לכם כוח להחליט החלטות נבונות.
 

שישיה

משתמש סופר מקצוען
אני רוצה להבין דבר אחד קטן, נניח ששלחו ילד בן שנתיים וארבע לבד וקרה מה שקרה, האמא לא רוחצת אותם, מלבישה אותם, מטפלת בהם ?היא לא רואה?
ילד שההתנהגות שלנו משתנה קיצונית בפתאומיות, לא מדליק נורה אדומה להורים שלו לברר אם קרה לו משהו?



 

yaffat

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י מלפפון;n4886772:
הייתי בבני ברק בשבת אצל גיסתי.
אמרתי לה שאני חוששת שהילדים ילכו לבד לגינה, והיא הסכימה איתי.
סיפרה לי שעבר מייל מרופא ידוע בבני ברק וכו.
הבן שלה נדנד שהוא רוצה לרדת.
אמרתי לו: אתה יודע שיש אנשים שנראים צדיקים בגינה ו..
הוא עונה לי: כן אני יודע. אני אברח להם.
אני: הוא יגיד לך: ילד, אבדה לי חבילת סוכריות. תעשה לי חסד תעזור לי לחפש את זה".
הוא: אני אברח ממנו.
אני: הוא יתפוס אותך חזק.
הוא: אני אצעק הצילו ויתחיל לבעוט בו..

בכל מקרה, הבחור (8) לא ירד לגינה בשעות הצהרים ושיחק בבית עם בת דודתו הנחמדת.
לקראת 6 כבר ירדו כל בני הדודים, בני 9, 8, 11 ו7, ונתתי להם לשמור על בן ה4.
כי אני עם יד על הדופק, אבל נגד הגזמות לחלוטין.
אי אפשר למנוע מילדים לרדת לגינה לחלוטין. כן להיות עם תשומת לב לענין.


שימו לב,
שלפעמים הרבה יותר מסוכן לשלוח ילד קטן עם קבוצת גדולים מאשר לשלוח אותו עם ילד גדול אחד.
כשיש קבוצה של כמה, האחריות נופלת בין הכסאות, ובן רגע יכולים להגיע למצב שהילד נעלם ואף אחד לא שם לב.
כשיש ילד אחד אחראי, הוא יודע שהוא צריך כל הזמן לראות את הילד הקטן לידו.
אז גם כששולחים ילד קטן עם ילדים בני 7,8,9,10 - כדאי להפיל אחראיות ברורה על מישהו אחד בעיקר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה