בקשת תפילה אנא התפללו על התינוקת בת השנתיים חיה נועה בת מיכל

מגנטית

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לא פשוט בכלל
התקדמות איטית מאד.
ב"ה יצאה מכלל סכנה
אבל המצב עדיין קשה מאד
היא מתקשה לנשום (נעזרת בעזרים חיצוניים)
חלק מהשרירים נפגעו
הספיקה לעבור עוד 2 ניתוחים ביומיים האחרונים :(

אין שום הסבר רפואי לכך שחייה ניצלו,
הרופאים לא נתנו לה סיכוי בכלל,
רק התפילות וההתגייסות של עמ"י בתהילים ובקבלות טובות
רק הם הצילו אותה!

נמשיך להתפלל ולקוות שתחזור להיות אותה ילדה מתוקה
מחייכת, צוחקת, הולכת, פעילה
יש כח עצום לתפילות שלנו
ואפשר לעקוף איתם את כל התחזיות הכי שחורות של הרופאים!

בשורות טובות!
 

שירה111

משתמש רשום
מכתב תודה מחיה נועה בת מיכל



עלינו לשבח לאדון הכל


אין בפינו מילים להודות לשבח ולהלל ליושב מרומים,
על הנס העצום שעשה לנו, קל מלא רחמים.
על שפדנו מגלות לגאולה, מיגון לשמחה,
שנתן לנו את בתנו חיה נועה שתחי' במתנה.



פונים אנו אליכם עמ"י יקר,
שבזכותכם, שערי שמים לא ננעלו,
מעשיכם ודמעותיכם בשמים גדולות פעלו,
כל תפילה וקבלה חיממו וחזקו את ליבנו,
לבל נשבר, כי עם ישראל איתנו.
בטוחים אנו שחלקכם רב בעולם הבא,
כי פעלתם נצורות להציל את נפשה.
חיה נועה שלנו ב"ה התעוררה,
ומשגרת לכם נשיקות של תודה.
מודה על כל רגע, ועל השיפור בנשימתה (עדיין בסיוע נשימתי חלקי)
מודה לכם שבזכותכם היא חיה,
ובעזרת ד', עוד תחייך ותנוע,
חיה ומוציאה מעט הברות,
ועדיין זקוקה לישועות ותפילות.


הדרך עוד ארוכה
ולתפילותיכם היא זקוקה,
שנשמע ממנו קול דיבור, צחוק ובכי,
ושתלך על רגליה ללא כל קושי.


אתם לנו למשענת גם אם קשה וכואב,
קל לנו יותר, כי עמ"י אותנו סובב,
בדמעות של תודה על נס ההצלה,
בזכותכם בע"ה תצא שלמה ובריאה בגופה.
מודים על העבר, ומתפללים על העתיד

אבא ואמא של חיה נועה
 

אפרת לוי

משתמש צעיר
נס של אחד למיליון: חייה של הפעוטה בת השנתיים שנחתכה בגרונה – ניצלו בנס
פעוטה שנחתכה בגרונה מבקבוק זכוכית – שוחררה ממחלקת טיפול נמרץ. עין לא נותרה יבשה במפגש המרגש עם המתנדבים שזכו להציל את חייה

נס גדול: שלושה שבועות לאחר שנחתכה נועה בת השנתיים מבקבוק זכוכית, ואיבדה כמעט את כל הדם שבגופה – היא שוחררה אמש (שני) ממחלקת טיפול נמרץ.

היה זה ביום הראשון של חול המועד סוכות, כאשר אם יצאה לקניות עם ביתהּ בת השנתיים, ובדרך חזור תחתה 2 שקייות עם הקניות על העגלה. לפתע אחת השקיות נקרעה, בקבוק הזכוכית שהיה בה התנפץ – ואחד החתכים עף היישר אל צווארה של הפעוטה בת השנתיים.

דם רב ניגר במהירות מהחתך העמוק, שהיה במקום קריטי – בגרון. הפעוטה איבדה דם רב, ופונתה במצב קשה מאוד לבית החולים 'שניידר', שם אושפזה במחלקת טיפול נמרץ, לאחר שעברה ניתוח חירום שנמשך 7 שעות, ובמהלכו אף 2 החייאות, שבחסדי שמים הסתיימו בהצלחה רבה.

יצחק רייכמן, מתנדב הצלה גוש דן, הוא זה שזכה להציל את חייה של התינוקת, כשהוא רכון על הילדה ועוצר את הדימום. "מחזה כזה מעולם לא ראיתי", משתף רייכמן בנס ההצלה. "בפתח החנות ראיתי אבא מחזיק ילדה קטנה. היא הייתה כולה אדומה מדם, האבא שהחזיק אותה היה אף הוא כולו אדום. עשרות אנשים עמדו מסביב וצעקו לי 'תציל אותה, היא מתה'. זה היה מפחיד.

רייכמן מציין כי "בגוף של ילדה בגיל הזה יש כליטר וחצי דם. בשלושים שניות מרגע שהיא נחתכה, בדימום פורץ שכזה, יצאה בוודאות כמות דם מרוב גופה. ואכן, הילדה כבר הייתה מעורפלת וכמעט ולא הגיבה.

"לא היה אכפת לי מכלום. לא היה אכפת לי להישרט, לא היה אכפת לי להיפצע, ולא היה אכפת לי לאבד בעצמי אצבע. כל שרציתי הוא לעשות הכול כדי להציל את הילדה הזו", הוא מספר, ומוסיף כי כל אשר עבר לו בראש במהלך ניסיונות ההצלה היא המחשבה: "אני חייב, חייב, חייב להציל את הילדה הזו".

רייכמן לקח את הילדה, השכיב אותה על רצפת הרחוב ודחף את היד שלו עמוק לכיוון המיקום המשוער של העורק. בפעם הראשונה הניסיון לא צלח. יצחק לא נרתע ודחף שוב את היד לכיוון העורק. תוך כדי מישוש הוא הצליח להרגיש את העורק זורם. הוא תפס אותו בחוזקה באופן שלא יחסום לילדה את קנה הנשימה ואכן הרגיש בקצות אצבעותיו כי הזרימה נעצרה.

רייכמן ידע שאם חלילה יאבד את האחיזה בעורק, מעט הדם שעוד נשאר בגופה הקטן של נועה ייצא גם הוא. באותם רגעים בדיוק הגיעו למקום חובשי רפואת חירום נוספים מארגון הצלה. אחד מהם הוא מאיר גרינוולד, שהגיע למקום עם אמבולנס מד"א, המופעל בדרך קבע ע"י כונני הצלה במד"א, ברחבי העיר. הפעוטה, כאמור, הובהלה לבית החולים. היא הגיעה במצב קריטי, כאשר כמעט לא נותר דם בגוף.

רופאי בית החולים הכניסו את הפעוטה באופן מיידי לחדר טראומה והם נלחמו על חייה במשך יותר משבע שעות. לאחר מכן הם יספרו לחובשים כי לא ראו מעולם מקרה כזה חמור של פציעה קשה בעורק ואיבוד דם רב.

הניתוח כלל תפירה מורכבת של העורק, צינתור וחיבור למכשיר אקמו. בינתיים, נערכו תפילות קורעות לב, ולנועה הוסף השם "חיה". לאחר 7 שעות קשות מנשוא, במהלכן ביצעו בילדה פעמיים החייאה, בישרו הרופאים למשפחה כי באופן מופלא אירע נס רפואי שמקורו בוודאי ברחמי שמיים, והילדה יצאה מהניתוח כשהיא חיה ונושמת. אמנם היא הייתה עדיין במצב סכנה אך מצבה התייצב. "תמשיכו להתפלל, זה עוזר. קרה לכם פה נס של אחד למיליון" אמרו הרופאים.



נס של אחד למיליון
במשך 3 שבועות בהם שהתה הפעוטה במחלקת טיפול נמרץ, זעק עם ישראל בתפילה. כל מי ששמע על התאונה המחרידה העתיר למענה של הפעוטה, והניסים הגדולים המשיכו לעטוף את המשפחה, ואת חיה נועה המוקפת בתפילות.

אמש (שני), שלושה שבועות לאחר שהיתה בין חיים למוות, שוחררה הפעוטה ממחלקת טיפול נמרץ. מפגש שלא הותיר עין יבשה התרחש ביציאה מהמחלקה, כאשר פגש המתנדב את התינוקת והוריה, ושם מבני המשפחה כי הם מודים לבורא עולם ושליחיו הנאמנים, המתנדבים יצחק רייכמן ונהג האמבולנס מאיר גרינוולד, וכמובן לכל המתפללים והדואגים לשלומה של הילדה. "אתם הייתם השליחים להצלת חייה של נוע'לה שלנו", אמרה האם בקול חנוק למתנדבים.

"זו הייתה זכות גדולה עבורנו, הצלת חיים של ממש, נדירה במיוחד" מסכמים רייכמן וגרינוולד. "הילדה הקטנה לא מבינה מה היה פה בכלל. אולי יום אחד, כשהיא תגדל, היא תבין את הנס המופלא שעשה עימה הקב"ה, ושאנחנו זכינו לקחת בו חלק חשוב".

במכתב שפרסמו הוריה של הפעוטה, הם מודים לעם ישראל על התפילות: "עלינו לשבח לאדון הכל.
אין בפינו מילים להודות לשבח ולהלל ליושב מרומים, על הנס העצום שעשה לנו, קל מלא רחמים, על שפדנו מגלות לגאולה, מיגון לשמחה, שנתן לנו את בתנו חיה נועה שתחי' במתנה.

"פונים אנו אליכם עמ"י יקר, שבזכותכם, שערי שמים לא ננעלו, מעשיכם ודמעותיכם בשמים גדולות פעלו, כל תפילה וקבלה חיממו וחזקו את ליבנו, לבל נשבר, כי עם ישראל איתנו.

"בטוחים אנו שחלקכם רב בעולם הבא, כי פעלתם נצורות להציל את נפשה. חיה נועה שלנו ב"ה התעוררה,. מודה על כל רגע, ועל השיפור בנשימתה (עדיין בסיוע נשימתי חלקי, מודה לכם שבזכותכם היא חיה, ובעזרת ד', עוד תחייך ותנוע, חיה ומוציאה מעט הברות, ועדיין זקוקה לישועות ותפילות.

"הדרך עוד ארוכה, ולתפילותיכם היא זקוקה, שנשמע ממנו קול דיבור, צחוק ובכי, ושתלך על רגליה ללא כל קושי.

"אתם לנו למשענת גם אם קשה וכואב, קל לנו יותר, כי עמ"י אותנו סובב, בדמעות של תודה על נס ההצלה, בזכותכם בע"ה תצא שלמה ובריאה בגופה. מודים על העבר, ומתפללים על העתיד, אבא ואמא של חיה נועה".

עם ישראל מתבקש להודות לה' על הנס הגלוי, ולהמשיך להתפלל לרפואתה השלמה של חיה נועה בת מיכל, בתוך שאר חולי ישראל.
 

חיולה

משתמש מקצוען
נועה בת מיכל עם מתנדב הצלה שהציל את חייה לל.jpgוח.jpg
 
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  27  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה