בקשת תפילה אנא התפללו לרפואת יששכר בן צביה, המצב קשה!!

TWIN-A

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אברך שחלה בקורונה
מורדם ומונשם במצב קשה מאוד
ירידה בתפקוד הכליות והכבד,
דלקת ריאות קשה

אנא התפללו לרפואתו
 

רות לוי

משתמש פעיל
עצוב עצוב מתארגנים עכשיו להפרשת חלה בשבילו כל מי שיכולה שתכתוב כאן
המצב לא פשוט בכלל!!
 

פירוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
קראתי, רפואה שלמה בקרוב!
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
מתפלל .
התורה הפליגה רבות בשבחם של אותם השומרים פיהם ולשונם, ומקפידים על לשון נקייה מדיבורים רעים, רכילות, דברי שקר והוצאת דיבה. ומאידך, הנכשל בעוונות אלו – מביא על עצמו רעה גדולה, ובעיקר אם הוא מתפלל ומבקש מה' ישועות שהוא נצרך להן ומרגיש שהוא לא נענה. לעתים אנחנו יוצאים מגדרנו כדי לבצע סגולות מסגולות שונות, בחשבנו כי הן הן הדבר שיפתח את ה'חסימה' הרוחנית ויזכה אותנו בישועה הנכספת.
אלא שעל פי הספרים הקדושים, מי שנכשל בעוון זה של לשון הרע – מעורר קטרוג גדול על עצמו, וגורם לכך שבמו ידיו יחדל השפע מלרדת אליו. אנשים אלו, שמברכים ומקלסים לקב"ה ובאותו 'צינור' גם מדברים סרה – מטמאים את הצינור שהוכן בעבור הורדת השפע הרוחני והגשמי לחייהם. יה"ר שיתקבלו תפילותינו
 

ע.מ.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
רפו"ש ובשורות טובות בתושח"י בקרוב ממש!
 

פרחונית108

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום גולד
אמרתי עכשיו פרק תהילים לרפואתו
ועכשיו אני רואה שהוא נפטר
אני פשוט בהלם
ברוך דיין האמת
ושלא נדע עוד צער
 
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה