prog
מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
אם לא נסביר, נפסיד!
למעלה משישים שנה ניטש לו מאבק עיקש על אופייה של ארץ ישראל. למעלה משישים שנה של מאבקים עיצבו את זהותנו היהודית כאן. אך יותר מכל, הנציחו את הבידול ואת השוני. מה שהשתנה במהלך השנים היא – חזית דעת הקהל.
נדמה כי כיום ישנו צורך בסיסי להסביר ולהציג את עמדתה העקבית של היהדות הנאמנה במיטב הכלים, לא בהכרח כדי לנצח, אלא פשוט כדי לא להפסיד, פעמיים. כדי להשיב חורפינו דבר, ובכדי ללמד את אחינו כי חותמו של הקב"ה אמת ותורתו אמת.
'פרוג' מאמינה בכם, כמי שזוכים ליכולת ביטוי ויצירה, להיות שותפים בכינונו של מערך הסברה מקצועי המייצג את עקרונות המגזר החרדי.
לצורך כך, עליך להכין מודעת A3 עם מסר חד וקריאטיבי, שתעסוק באחת הסוגיות שעמדו על סדר היום היהודי במרוצת השנים, ותסביר את עמדת היהדות, דווקא לאלו העומדים מהעבר השני של המתרס, ותוהים אל מול הזעקה שאיננה נשמעת.
(ניתן להתייחס לנושאים שונים דוגמת: השבת, חינוך, גיור, תורת ישראל. בקיצור, כל נושא הקרוב ללבכם)
אז קדימה!
נסו להיות יצירתיים, לחשוב על רעיון איכותי ומזוקק, ו...כן, אל תפחדו לזרוק רעיונות, או לפחות להניח אותם בצד, בדרך כלל הרעיונות הבאים יהיו טובים יותר.
אבל רגע, לפני שתסתערו על הבריף, קחו דף ועט וצרפו 70 מילות הסבר על המאבק ומה יביע הקריאייטיב. זה יעזור לכם לחדד את הרעיון, ולהבין באמת מה בחרתם להסביר.
חובה לצרף את מילות ההסבר למודעה!
חשוב: עדיפות דירוג לסדרה של 3 מודעות עוקבות המביעות את אותו רעיון כסדרה אחת!!
היכון הכן ו...רוץ! קדימה. להסברה. העתיד הולך להיות מובן וקליט הרבה יותר.
לתשומת לב, בעצם השתתפותכם בתחרות אתם תורמים את חלקכם לנושא חשוב מאין כמותו. פרוג והמרכז להסברה יהודית בראשותו של ח"כ לשעבר הרב ישראל אייכלר לוקחים לעצמם את הזכות להשתמש ביצירות הנשלחות לתחרות.
* מייל לשליחת קבצים: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>.
* המייל צריך להכיל:
- קובץ pdf גודל A3.
- עד 70 מילות הסבר על היצירה.
- שם כתובת טלפון.
* תאריך האחרון לשליחת קבצים יום רביעי 30-6-2010 (תאריך אחרון אחרון סופי בהחלט..).
* אין להכניס שום סימן זיהוי ליוצר על גבי המודעה עצמה.
* התחרות נושאת פרסים יקרי ערך, שיפורטו בהמשך..
למעלה משישים שנה ניטש לו מאבק עיקש על אופייה של ארץ ישראל. למעלה משישים שנה של מאבקים עיצבו את זהותנו היהודית כאן. אך יותר מכל, הנציחו את הבידול ואת השוני. מה שהשתנה במהלך השנים היא – חזית דעת הקהל.
נדמה כי כיום ישנו צורך בסיסי להסביר ולהציג את עמדתה העקבית של היהדות הנאמנה במיטב הכלים, לא בהכרח כדי לנצח, אלא פשוט כדי לא להפסיד, פעמיים. כדי להשיב חורפינו דבר, ובכדי ללמד את אחינו כי חותמו של הקב"ה אמת ותורתו אמת.
'פרוג' מאמינה בכם, כמי שזוכים ליכולת ביטוי ויצירה, להיות שותפים בכינונו של מערך הסברה מקצועי המייצג את עקרונות המגזר החרדי.
לצורך כך, עליך להכין מודעת A3 עם מסר חד וקריאטיבי, שתעסוק באחת הסוגיות שעמדו על סדר היום היהודי במרוצת השנים, ותסביר את עמדת היהדות, דווקא לאלו העומדים מהעבר השני של המתרס, ותוהים אל מול הזעקה שאיננה נשמעת.
(ניתן להתייחס לנושאים שונים דוגמת: השבת, חינוך, גיור, תורת ישראל. בקיצור, כל נושא הקרוב ללבכם)
אז קדימה!
נסו להיות יצירתיים, לחשוב על רעיון איכותי ומזוקק, ו...כן, אל תפחדו לזרוק רעיונות, או לפחות להניח אותם בצד, בדרך כלל הרעיונות הבאים יהיו טובים יותר.
אבל רגע, לפני שתסתערו על הבריף, קחו דף ועט וצרפו 70 מילות הסבר על המאבק ומה יביע הקריאייטיב. זה יעזור לכם לחדד את הרעיון, ולהבין באמת מה בחרתם להסביר.
חובה לצרף את מילות ההסבר למודעה!
חשוב: עדיפות דירוג לסדרה של 3 מודעות עוקבות המביעות את אותו רעיון כסדרה אחת!!
היכון הכן ו...רוץ! קדימה. להסברה. העתיד הולך להיות מובן וקליט הרבה יותר.
לתשומת לב, בעצם השתתפותכם בתחרות אתם תורמים את חלקכם לנושא חשוב מאין כמותו. פרוג והמרכז להסברה יהודית בראשותו של ח"כ לשעבר הרב ישראל אייכלר לוקחים לעצמם את הזכות להשתמש ביצירות הנשלחות לתחרות.
* מייל לשליחת קבצים: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>.
* המייל צריך להכיל:
- קובץ pdf גודל A3.
- עד 70 מילות הסבר על היצירה.
- שם כתובת טלפון.
* תאריך האחרון לשליחת קבצים יום רביעי 30-6-2010 (תאריך אחרון אחרון סופי בהחלט..).
* אין להכניס שום סימן זיהוי ליוצר על גבי המודעה עצמה.
* התחרות נושאת פרסים יקרי ערך, שיפורטו בהמשך..