אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו

פונטגרפר

משתמש צעיר
כיהודה ועוד לקרא אני מצטרף להפורום הנפלא, וסתם כדי להתחיל אני מביא כאן מה שפרסומאי (שמן הסתם עוד נמצא ביננו) אמר לי רעיון נפלא, שבמאמר חז"ל זה טמון כל חכמת הפרסום.

מדוע אמרו חז"ל המאמר הזה? אם לא מפני שטבע האדם הוא 'כן' להסתכל על הקנקן!!!

סוף סוף שום מוצר בעולם לא מזדהה באמת כל כולו עם ההתרגשות שמביא האדם לקנותו.

לכן החכמה הוא להגדיל ההתרגשות (באנגלית: אקסייטמנט) פי כמה ממה שהאדם היה רואה את המוצר כמות שהוא. המוצר יהא כרוך בכמה תכרוכים מדהימים, נפשית (פרסומות וכדו') וגם פיזית (ארגז וכדו') עד שיגיע לידי הקונה.

אז בא נגיד שהמהלך המחשבה של פרסמואי הוא ממש להיפך -כביכול. אל תסתכל במה שיש בו אלא בהקנקן!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה