לגמרי לא@ריקי שי את מיה קינן?
כל פעם שאני יצטרך ללמד זכות על מישהו יש לי כתובתלגמרי לא
אני פשוט אוהבת לקרוא, ולא אוהבת לחפש דברים שליליים איפה שאפשר.
מויש קוטלג כמגושם [ושיכור העיירה] מתחילה. לא ניסו לתקשר איתו וגם לא היתה סיבה. מבחינתם הוא היה שיכור, לא יהודי ולא משהו אחר. הוא הצהיר על יהדות אז היה בקצה האזור היהודי, אבל ממש לא היה לו צורך להתערבב.כשיוחנן הגיע לפראג מאד מהר הוא התמודד מול שאלות שלא ידע לענות עליהם. גם כשתושאל אצל הרבנים וקרו עוד מצבים כאלה,
אבל אח שלו שהגיע 3 שנים לפניו, נראה שהוא נטמע בעירה בלי שאלות כלל.
הרבנים נתנו לו להתיישב בקהילה היהודית בלי לתחקר אותו בצורה בסיסית מהיכן הוא?
גם התפלאתי קצת שיוחנן לא שאל אותו על כך.
ביחוד שאח שלו לא היה אמור גם לדעת צ'כית אז איך הוא דיבר בהתחלה?
בכן, כיוון שאין באמת מכונות זמן- כל זמן שלא הגענו לגשר כזה- אין סיבה לטרוח לעבור אותו. זו דעתי לפחות.
ש לי אח שטוען שיש אנשים שההנאה שלהם היא לחפש שאלות ובעיות בספרים, לפי כמות ה'חיפשתי מה לשאול' (במגוון ניסוחים ווריאציות) שכתובים פה בשרשור התחלתי לחשוב שהוא צודק...
2. לא יודעים. בכל ספר יש כל מיני מערכות יחסים לא מוסברות. אז הנה מערכת אחת כזו
ולא אוהבת לחפש דברים שליליים איפה שאפשר.
סורי @ריקי שי בואי ננסה לעשות סדר:איזה חורים?
כי אני טרם מצאתי אפילו אחד שאין לו תשובה אחרי מחשבה קצרה
מחכה להמשיך לקרוא את התגובות העינייניות שלךבחירה שלכם אם לקרוא
חחחמהספר "מה שנכון נכון" של דבורי רנד.
מה?ומה תעשי בפסח/ סוכות וכו'? לא תקראי?
אנחנו לא עוברים את הגבול כאשר הספר לא עובר אותו.בתנאי שלא עוברים את הגבול...
חזק!אני אנסה שוב:
בתחילת הסיפור שזה לצורך הענין בחודש ניסן, יוח נמצא בהווה שלנו, נכון? אין איך לשנות את זה!, באייר הוא כבר נמצא במאה ה16, בסיפור, הוא חוזר לזמן של אחרי שהוא נעלם מההווה שלנו, אבל מה קורה אם הוא חוזר ללפני הזמן הזה? נניח לתחילת חודש ניסן? הוא פוגש את עצמו של לפני הסיפור!
(עצם זה שאת חייבת להשתמש במילה "ברגע" היא הבעיה, כי הרגע הזה הוא או בהווה או בעתיד....)
לא כתוב שם מכוער! כתוב נשרי ויהודי! זה נקרא אף יהודי טיפוסי!!!! אבל לא מכוער.... מי אמר מכוער...
להתעלם מזה שיש ליהודים אף בסגנון מסויים (לא מכוער) זה טיפשי....
תקשיבו, אני לא יודעת מאיפה הוצאתם את זה.יש גויים עם אף מכוער. אף יהודי אינו אף מכוער אלא אף עם מבנה מסוים שיש לחלק מהיהודים.
מראה ארי הוא לא עלבון, נכון? אז גם מראה יהודי אינו עלבון. לדעתי, לפחות.
לא נראה שהוא כ"כ נטמע בקהילה...כשיוחנן הגיע לפראג מאד מהר הוא התמודד מול שאלות שלא ידע לענות עליהם. גם כשתושאל אצל הרבנים וקרו עוד מצבים כאלה,
אבל אח שלו שהגיע 3 שנים לפניו, נראה שהוא נטמע בעירה בלי שאלות כלל.
הרבנים נתנו לו להתיישב בקהילה היהודית בלי לתחקר אותו בצורה בסיסית מהיכן הוא?
גם התפלאתי קצת שיוחנן לא שאל אותו על כך.
ביחוד שאח שלו לא היה אמור גם לדעת צ'כית אז איך הוא דיבר בהתחלה?
הטענה שמראה יהודי הוא מכוער היא אנטישמית.תקשיבו, אני לא יודעת מאיפה הוצאתם את זה.
כלומר, השטות הזו לא חדשה לי. אבל עדיין הזוי לי לשמוע יהודים אומרים את החירטוט הזה.
בואו נעשה סדר.
אני יהודיה משני הורים, ב"ה.
ועד כמה שידוע לי, כולנו יהודים ממתן תורה ואין גיורים בשושלת (או שפספסתי מידע...)
ואין לי אף נשרי!!!
אוקי???
חוץ מזה, ואני מתנצלת מראש על מה שאכתוב, אבל זו קצת סתירה לכתוב 'לא כתוב מכוער, כתוב נשרי'.
ואני מכירה הרבה יהודים, ונראה לי שאפילו רובם לא עם אף נשרי (לא אמרתי שכולם עם אף יפה, אבל לאו דווקא נשרי!!!)
בקיצור, כולכם הזויים.
קצת בעיה... למרות שאני מסכימה עם התוכן לחלוטין.זה לא המראה ההוא מהקריקטורות האנטישמיות
גם אצלי במשפחה אף אחד לא עם נשרי.תקשיבו, אני לא יודעת מאיפה הוצאתם את זה.
כלומר, השטות הזו לא חדשה לי. אבל עדיין הזוי לי לשמוע יהודים אומרים את החירטוט הזה.
בואו נעשה סדר.
אני יהודיה משני הורים, ב"ה.
ועד כמה שידוע לי, כולנו יהודים ממתן תורה ואין גיורים בשושלת (או שפספסתי מידע...)
ואין לי אף נשרי!!!
אוקי???
חוץ מזה, ואני מתנצלת מראש על מה שאכתוב, אבל זו קצת סתירה לכתוב 'לא כתוב מכוער, כתוב נשרי'.
ואני מכירה הרבה יהודים, ונראה לי שאפילו רובם לא עם אף נשרי (לא אמרתי שכולם עם אף יפה, אבל לאו דווקא נשרי!!!)
בקיצור, כולכם הזויים.
בדיוק!!!!גם אצלי במשפחה אף אחד לא עם נשרי.
אבל לא קומם אותי כי בהחלט הבנתי מה הכוונה. לא צריך להקצין לקריקטורות אנטישמיות, אבל יש לא מעט יהודים עם עצם במעלה האף שגורמת למעין 'נשריות'. לא בהכרח שזה קשור לכיעור. זה פשוט גן יהודי.
לא מחייב שכל היהודים יהיו עם הגן הזה, אבל כן בהכרח שהגן הזה הוא רק אצל יהודים.
[בעצם לא בהכרח, לצערנו היתה הרבה התבוללות].
במחשבה שניה, ב"ה אין לי היכרות עם גויים שאוכל להכליל מה קורה אצלם, יתכן וזה כמו השטות של הגזע "הארי" עם גודל וצורת האוזניים
בכל אופן אפשר להבין מה הכוונה בלי להפגע בשביל כל עמ"י
אם תלכו ברחוב תראו שרוב האפים לא נשריים [אף שיתכן והם לא יפים..].
טוב, היום קיבלתי סטירת לחי...הטענה שמראה יהודי הוא מכוער היא אנטישמית.
חבל שנתפסת לזה לחשוב שאם הסופרת כתבה מראה יהודי היא התכוונה למכוער.
יש כזה דבר מראה יהודי. בהחלט.
והוא גם מראה יפה ולא מכוער.
לא אומר חלילה שאין יהודים עם מראה פחות "יהודי" אבל יש כזה מושג מראה יהודי
וזה לא המראה ההוא מהקריקטורות האנטישמיות
זה בלאונרדו?בדיוק!!!!
ואגב שעכשיו ראיתי באתגר AI שהבינה דפקה לאיזה יהודי אף ארוך ונשרי.... אפשר כמובן לקום ולצעוק שהיא אנטישמית וכולי... אבל אפשר פשוט .... "להוריד קצת את האף"... ואין מה לעשות.. יש לנו את הגנים האלה..
או שהיא החליטה שהאף דומה להרבה 'אפים' של יהודים שהיא מכירה...טוב, היום קיבלתי סטירת לחי...
דיברתי עם חברות על הקטע, ואז שאלתי אותן אם יש לי אף יהודי.
אז חברה שלי הסתכלה ואמרה שכן.
3 אופציות:
א. לא הבנתי מה הכוונה שלכם. אין לי אף נשרי, אבל אולי ההגדרה שלי שונה...
ב. אני חסרת מודעות עצמית באופן אבסולוטי.
ג. האף שלי התעקם (לפני פחות מחודש עברתי תאונה והאף גם קיבל מכה והתנפח...)
בקיצור. הרמתי ידיים.
קודם כל תודה שענית לי על מה ששאלתי,מה שאת אומרת בעצם זה אני לא לא מפרגנת, אבל אם יש פה משהו מושלם, אז אני רואה לעצמי עניין במקום להגיד 'וואו, מושלם' לשבת שעות ולחפש שאלות. אנושי, בסה"כ.
הדור שלנו הוא קיבוץ גלויות. אז היה פחות.אבל אם בדור שלנו יש כל מיני סוגי אפים אז ככל הנראה היו גם אז.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
18.06
י"ב סיוון
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
פוטושופ לצלמים
עם אופק עוגן
כלים מתקדמים, טכניקות חדשות ובינה מלאכותית בפוטושופ לצלמים בעידן 2024
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק יד
א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל: