בקשת תפילה אלטע דבורה גיטל בת שבע מאטיל ע"ה

לוש

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
המנהלת היקרה והמקסימה של בנותי תחי'
הוסיפו לה שם, כדאי לשנות את הכותרת
אלטע דבורה גיטל בת שבע מאטל,
ה' ישלח לה רפו"ש בתוך שחו"י בקרוב אמן!!!!!
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אכן
נוסף השם 'אלטע'.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
בעוד כמה דקות מתחילה תפילת רבים נוספת לרפואת אלטע דבורה גיטל בת שבע מאטל. ניתן להצטרף טלפונית ע"פ הפרטים שלהלן:


בשעה 10:30 בערב

1. לחייג לקו שמספרו - 0509699236
2. חדר - 549595
3. סיסמה - 1705
 

עין טב

משתמש פעיל
דיברתי היום עם בעלה שליט"א וסיפרתי לו כמה דואגים באשכול הזה לאשתו ומתפללים עליה. הוא ביקשני שאם שייך ראשית שאמסור בשמו תודה רבה. אך ביקשני להוסיף שאשתו תחי' לאוי"ט תמיד מעוררת להשמע להוראות הרבנים שליט"א שלא להשתמש באינטרנט כי אם לצורך פרנסה ישיר, וכפי שמרבה להתחנן ע"ז ולבקש האדמו"ר שאליו הם משוייכים. לכן, הוא לא מביע את דעתו מה לעשות בנוגע לאחרים, אך בכל הנוגע לזכויות עבור רפואת אשתו, הוא היה שמח והוא חושב שגם אשתו היתה שמחה, אם יוכלו להפחית מעט את השימוש באינטרנט לא לצורך פרנסה (אפי' להוריד דקה, שתיים), ו-כן! גם לוותר על האשכול הזה, ולכוין בכל זה לזכות ולרפואת אלטע דבורה גיטל בת שבע מאטיל.
 
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה