דרוש מידע אלטע בת אלטע חיה הילדה בת השנתיים שרצו לנתק אותה מהמכשירים...- בד"ה

מצב
הנושא נעול.

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
לא!
הלב מתפלץ,
אני בוכה עכשיו---
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L

אין שם משתמש

משתמש צעיר
עין לא נותרה יבשה בשעה האחרונה כאשר מניין מבני משפחתה של הילדה אלטע פיקסלר, פעוטה חרדית בת שנתיים וחצי המאושפזת בבית החולים בבריטניה התאספו סביב למיטתה בכדי להיפרד ממנה שעה שהרופאים מנתקים אותה באכזריות ממכונת ההנשמה.

כבר חודשים שבני המשפחה יצאו למאבק חסר תקדים בכדי להציל את בתם שנידונה למוות לאחר שעברה מוות מוחי. בית המשפט קבע כי יש לנתקה ממכונת ההנשמה אך בני המשפחה עשו הכל על מנת להצילה.

כעת, בצער רב התאספו המשפחה סביב למיטתה ונפרדו ממנה בדמעות שליש כאשר הרופאים מנתקים אותה ממכונת ההנשמה. הדבר גרם לסערה גדולה ורבים האשימו את ממשלת בנט שלא עשתה דבר בעניין.

כזכור, בית המשפט בבריטניה קבע לפני כחודשיים כי יש לנתק ממכשיר ההנשמה את אלטע פיקסלר, פעוטה חרדית בת שנתיים וחצי המאושפזת בבית החולים במקום. השופט המקומי קבע בפסק הדין השערורייתי, "אין זו טובתה להמשך הטיפול הרפואי שמחזיק אותה בחיים. מקבל את ההחלטה בעצב עצום". כעת הוריה נאבקים להשאיר אותה בחיים ולהביא אותה לטיפול בישראל.

ההחלטה הדרמטית התקבלה בשבוע שעבר בבית המשפט העליון לענייני משפחה בלונדון, שם נגזר דינה של אלטע פיקסלר, בת השנתיים וחצי שסובלת מנזק מוחי בעקבות סיבוך בלידה.

בניגוד לעמדת הוריה החרדים, החליט השופט כי יש לנתק אותה מהמכשירים וזאת לאחר מאבק משפטי עיקש שארך כחצי שנה. "לאור הממצאים על הכאב והסבל שהיא חווה, אין זו טובתה של אלטע להמשך הטיפול הרפואי שמחזיק אותה בחיים", כתב השופט בפסק הדין ולבסוף חתם: "אני מקבל את ההחלטה הזו בעצב עצום".

אברהם פיקסלר, אביה של אלטע, סיפר בריאיון בלעדי ל'חדשות 12' כי, "במשך שנה שלמה היינו בבית החולים עם הרופאים ואף אחד מהם לא אמר שהיא סובלת. אני חושב שבתור אבא יש לי זכות לקחת אותה הביתה לישראל ולהשאיר אותה בחיים. אנחנו הורים ואנחנו אוהבים את הבת שלנו. ילד זה לא משהו שאנחנו בוחרים אלא מקבלים ואוהבים אותו כמו שהוא".

גם כאשר המשפחה ביקשה להעביר את בתם לישראל, בית המשפט העליון סירב בטענה כי יש למנוע את המשך סבלה של הילדה. אברהם סיפר: "אני חושב שישראל צריכה להרים את הקול ולהגיד 'תחזירו לנו את האזרחית שלנו'. זה פשוט גזר דין מוות. לכל אחד מעם ישראל אמור להפריע כל אחד שיכול לעזור אמור לעזור. אני מתחנן באמת מכל הלב: תעזרו לנו להציל את הבת שלנו. אני אומר את זה עם דמעות בעיניים".
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

כ''כ עצוב!!!!
איזו רשעות ואכזריות בלתי נתפסת!!
 

מטאלי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
ישנם שמועות שהיא עדיין נושמת.
אפילו חרב חדה מונחת וכו'!
אלטע בת אלטע חיה

כ''כ עצוב!!!!
איזו רשעות ואכזריות בלתי נתפסת!!
כרגע אי אפשר לדעת מה מצבה, גם אני קיבלתי מידע שהיא נושמת, נתפלל מחוסר ידיעה ונקווה רק לטוב ולרפואה שלמה בתושח"י.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה